Přestěhovali jsme se do nového domu, kde byla elektrika vedena na předchozí nájemce, který dum ani nepředali, jen vhodili klíče do schránky. Takže s novým stavem elektriky jsme jeli do ČEZu, aby jsme si elektřinu přepsali na sebe, kde jsme zjistili, že bývalý nájemci, měli na tento dům několik smluv na různá jména, ale ani jednou dluh co jim vznikl neuhradili, jen přepsali na jiného člena. Ale už tam asi půl roku nemají vedenou elektřin na nikoho. Poté nám v únoru přišel do schránky dopis od Centropolu, zjistili jsme že elektřinu mají tam, ale na úplně jiné jméno nez kdo tam opravdu bydlel. Začali jsme řešit přepis na nás, muselo se čekat, protože nebyla od nich výpověď, poté se dalo nedohledatelna..Říkáme, že máme strach aby nás nikdo neodpojil, dokud to nebude vyřešené, byli jsme ubezpečení, že ne. Odpojili nás! V tu chvíli začal koloběh. Volání na Centropol, kdy mi vždy každý říkal něco jiného. Hned na začátku mi řekli, že pokud chceme byt zapojení, tak máme uhradit dluh za tu paní, že se mi peníze vrátí, poslala jsem 8160 Kč, nezapojili mě, až když nás přepsali, mezitím Jsem ale volala na ČEZ, tam mi řekli ať anuluji smlouvu a vyžádam si peníze zpět, když sem to volala na Centropol, ještě ten den nás přepsali a že peníze vrátí v plné výši a vyřídí si s pani sami, ať pošlu čestné prohlášení, že jsem to.poslala jen chybou komunikace. Penize do teď nemám, dnes jsem mluvila s jinou paní, která mi řekla že mi sice vrátí 2160,- za to zapojení, které se vlastně neuskutečnilo, protože se zapojila elektrika na nového odběratele. Ale 6000,- to mozna už neuvidím. Každý mi říká něco jiného. Ja jsem blbá, že jsem něco posílala , protože mám 4 děti a potřebovala jsem topit( čerpadla od kotle mi jedou na elektriku) a byla ještě zima.