Příspěvky nebo odpovědi uživatele Quo vadis...









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Quo vadis.... Výpis příspěvků 1 až 15 (15)


Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (3) 18.09.21 19:13  Quo vadis...  (224972)

Nevím nevím ale myslím že je to snílek aby tohle udělali vlády

Sorry:

ěš = 23, ěč = 24 (to ta klávesnice) kaček

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (10) 18.09.21 19:04  Quo vadis...  (224972)

Nevím nevím ale myslím že je to snílek aby tohle udělali vlády

 

Radio,

vidím, že si nadále nezorientován (etymologicky přesně jsem chtěl napsat "odborně zdezorientován", ale nechtěl bych v žádném případě, aby si se urazil, i když já to vůbec nepíši jako urážku, ale jako konstatování stavu Tvého zde předváděného ekonomického poznámí), a to v Tvé následující oblasti:

"...máme záporný výnos na dluhopisech. Kdo to kupuje a proč??? Řeknu ti jedno tajemství :-) Penzijní fondy, pojišťovny a banky....Protože jsou ze svojí podstaty k tomu donucený."

Vidím, že já Ti musím říct tajemství k té věci, protože Tvoje "tajemství" je hooodně silně mimo mísu a plně se na něj vztahuje věta, kterou mi kdysi dávno řekl jeden fakt moudrý starý pán:

V š e ch n o    j e   ú p l n ě    j i n a k...

Takže jak to je ve skutečnosti s tím kupováním dluhopisů se záporným úrokem? Pro skutečné znalce věci je to naprosto jasné, proč to kupují a jak ještě navíc na nich nadprůměrně vydělakí (protože je nezajímá výnos nějakých směšmých 0,1 procent p.a.):

Vydělávají na   k u r s o v n í ch   r o z d í l e ch.

Reálný příklad? Koupili to ce stamilionech (oni směnou EUR na koruny) v době když koruna byla za 27 nebo za 26 kaček/EUR. A teď je kolik? 25,20 a po zvýšení sazab další posilování na 25, 24 a 23 kaček? I tam jsme už byli (podívej se do roku 2008...) to pak  uzavřou v pro ně vhodném okamžiku... capito???

Takže žýdný zisk nějakých směšných 0,1 procento p.a., ale 3,6, nebo dokonce i 8 procent, jestli ta kačka skutešne pojede po tom zvýšení sazeb až pod ěč CZK/EUR.

Tak p r o s t é,   říkal ten starý moudrý muž...

Vypadá to tak z Tvých komentářů, že si v životě neměl tolik štěstí se s takovým moudrým učitelem dosud setrak...takže plním jeho roli a po lopatě jstem Ti to zde v kostce vysvětlil. (A také i těm všem ostatním nedoukům, kteří zde hlásají podobné nesmysly, bez znalosti s k u t e č n é   p o d s t a t y věci).

Dosavadní doporučení: přečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (4) 18.09.21 16:33  Quo vadis...  (224972)

Nevím nevím ale myslím že je to snílek aby tohle udělali vlády

Sorry za ty překlepy (jo, jiná klávesnice...)

To neučí na týdné univerzitě, ale život i tady předbíhá ex postní teorii (v tom i tzv. liberální - to tzv. z toho důvodu, že z mých mnohaletých zkušeností vám, že tnich celých 99,999 procenta v životě nečetlo zakladatele ekonomického liberalismu Adama S. a v tom jeho slavném a pravdivém dúle tu jeho poslední 5.. kapitolu.

Správně má být:

To neučí na  ž á d n é  univerzitě, ale život i tady předbíhá ex postní teorii (v tom i tzv. liberální - to tzv. z toho důvodu, že z mých mnohaletých zkušeností vím, že z nich celých 99,999 procenta v životě nečetlo dílo zakladatele ekonomického liberalismu Adama S. a v něm v jeho slavném a pravdivém díle tu jeho poslední 5.. kapitolu).

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (8) 18.09.21 16:25  Quo vadis...  (224972)

Nevím nevím ale myslím že je to snílek aby tohle udělali vlády

"...přijetí eura stabiliyuje inflaci..." to tak jedině ha-ha-ha-ha-ha !

Jo, stabiliyuje - jenom jsi zapomněl dopsat, že tu eurozonovou. Na a ta, milý Radio, je v Němcích na poválečných rekordních 3,2  procent na roční báze. A v  těch některých zemích eurozony ještě vyšší, jak zde byly správně uvedeny ty její výšky za jednotlivé země eurolandu (viz Francii a některé další členy toho spolku).

Prostě k Tobě jen krátce a výstižně: Nazdar, Radio Jerevan. Máš v tom chaos. Protože, pokud to nevíš, neoddiskutovatelnou pravdou je, že jestli malý prcek velikosti ČR chce ovlivňovat jeho výší úrokových sazeb světový trh, tak je to blábol nonplus ultra. 

Mezi námi, je to úplně stejná situace, jak s těma světovými skleníkovými plyny: Dokud je neomezí největší světoví znečisřovatelé - Čína, USA a Rusko - tak směšně malá ČR a jen o trochu větší EU    ž á d n é m u oteplování planety nezabrání. Jestli jsi to nepochopil, tak stejně  ani ČR a celá EU n e z a b r á n í růstu světové inflace, dokud USA, Čína i navíc samotná madam z Francie nepřestanou tisknout ty papírky v tom rozsahu, v jakém ho v sučasnosti produkují. Capito?

<... proto Babišovi nezústává nic jiného, jak důchodcům zvyšovat i tak žebrácké starobní důchody (ve srovnání s Itálií, Španělskem, atd., nemluvě o Německu), přidávat silně učitelům i ostatním ve veřejné správě, atd., aby se ty nůžky mezi rozhazujícími PIGS a jim podobnými na straně jedné a v ČR na straně druhé dále ještě více nrošiřovaly.

To neučí na týdné univerzitě, ale život i tady předbíhá ex postní teorii (v tom i tzv. liberální - to tzv. z toho důvodu, že z mých mnohaletých zkušeností vám, že tnich celých 99,999 procenta v životě nečetlo zakladatele ekonomického liberalismu Adama S. a v tom jeho slavném a pravdivém dúle tu jeho poslední 5.. kapitolu.  I z toho důvodu vím, že po takových jejich blábolech se do té pravdivé kapitoly nikdy nedočetli. To v tom lepším případě = že alespoň vědé, o jaké dílo a o koho dílo jde. (Protože dle mých zkušeností to dalších 90 procent a i zde přítomných pisálků vůbec neví.). Pak je škoda diskuse - není prostě s kým kvalifikovaně diskutovat a ardumentovat. Prottože takovýma výše uvedenými "libertariány" to fakt nemá smysl.

Jedno indické přísloví velice správně na to téma říká: Hlupáka poznáš 2 způsoby:

1. Mluví (zde:píše) do věcí, do kterých se nevyzná.

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (9) 16.09.21 16:41  Quo vadis...  (224972)

Co to bylo tech 340 milionu - zavirani pozic nebo jejich otevirani?

Kdo je zde tak moudry a da info?

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (8) 15.09.21 10:17  Quo vadis...  (224972)

A co ten Westinghouse?

Myslel jsem, ze tech mnou odhadovanych cca 100 mld. na tu modernizaci pohlti velkou cast zisku CEZ po dobu trvani te smlouvy a s tim i vysku divi (samozrejme smerem dolu) a cena CEZ dnes rupne o cca 3 - 5 %, a vono nic...!!!

To snad prodlouzi zivotnost tech bloku a nic noveho se stavet nebude... a tim je to pro CEZ vec a zprava pozitivni... ooo, at zije trh a na nem sirokospektralni vyklad absolutne stejne vyznamne zpravy.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (7) 07.09.21 14:47  Quo vadis...  (224972)

Akcie ČEZ

Fenyle, v té době - jak Ti perfektně ukazuje Tvůj polský 10-letý graf CEZu - to bude za těch 156 PLN.

(Kolik je to kaček, k tomu máš kalkulačku.) A samožejmě možná i více (a to i podstatně), jestli se ele na těch 130-kách udrží minimálně několik měsíců.

Teší mně, že jseš CAPITO (tj. doufám, že rozumíš i tomu polskému grafu, co jsi dal do Tvě jiné poznámky - a umíš ho také správně číst).

Dosavadní doporučení: přečíst (7)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (10) 06.09.21 19:16  Quo vadis...  (224972)

ČEZ vs. Fortum vs. ostatní energetiky v Evropě vs. tehdejší cena elektřiny

Fenyle,

nerozumíš ?

To já jsem ten vysmátý (a také pár jiných zde na fóru). To proto, že ti vědí, co znamená mnou výše napsáno a také vědí, co je substanční metoda a ty ostatní parametry v jejich časových obdobích, kdy byly na trhu rozhodující (pokud Ti to náhodou nedošlo, tak v té jejich konkrítní době to nebyly ani ceny elektřiny - když samozřejmě byly silně podpůrné, a to na obě strany příštího směru ceny ČEZ, a také ani ten další zde diskutovaný vliv). Obrorně = ne profesorsky a poučujíc, ale jednoduše ryze pragmaticky jde o MOMENTUM. A pozadí za ním   v ž d y  substance 9fundament0. . Tak co, capito? Nebo si snad myslíš, že W. Buffett používá něco jiného?

Shrnuto: Jo, samozřejmě je potřeba sledovat graf 9i při vstupu do pozice a také a především při výstupu z něho), pak fundament/neboli sunstanci a pak Momentum (v tom zejména chování uvedených market makers). A kašlat na mainstreamy a jejich slavná doporučení (v Čechách se v té oblasti "proslavili! Soustružník a několik dalších, v zahraničí jní, včetně několika nositelů Nobelových cen za ekonomii - nevím, jestli si se někdy dočetl, že z nich  ž á d n ý a fakt   a b s o l u t n ě   ž á d n ý nebyl s to a ani nepředpověděl v roce 2007 blížící se největší téměř 100-letou finanční krizi. Ale zato lidé jak P. Schiff a pár jiných to předem uvedli a dokonce přímo napsali. Mimochodem, Petr tu substanční analýzu zná, a to dobře, a využívá ji. (Já také.).

Zkus to i Ty, a pokud se to naučíš dobře, uvidíš jak budeš za několik měsíců i Ty fakt vesele vysmátý...(použij při tom samozřejmě i ty grafy ČEZ, samozřejmě v časovém horizontu 20 - 25 let, jinak Ti je u nich TA ani ne na h... o ... a tam v komplexnosti se substanční metodou uvidíš, kde to podle mého výše popsaného postupu bude za 1 - 2 roky).

POZOR - na vědomí všem: Toto není žádné investiční doporučení - to je jenom můj názor a popsání mých zkušeností,  j a k   t a k é   l z e   p o s t u p o v a t  při nákupech a prodejích na akciových trzích, nečumět na to každý den několik hodin a být dlouhodobě skutešně vesele vysmátým..

Je to obecné a univerzální (platí také v Německu, USA, atd., a netýká se to vůbec jenom ČEZu). Konkrétní čísla a aktiva ať si do toho popsaného rozhodovacího postupu vloží každý sám, a to ta svá.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (14) 06.09.21 12:14  Quo vadis...  (224972)

ČEZ vs. Fortum vs. ostatní energetiky v Evropě vs. tehdejší cena elektřiny

Ano, Fenyle, tak jak mluvíš - i ty mnohě západoevropské energetiky byly také podhodnoceny, a to značně: Konkrétně E.oN. Taky RWE. Můžeš se podívat na jejch grafy - v Německu na ty jejich ekonomicky nepodložené poklesy měla vliv (a to velký) politika zelených a Frau Mutti, poyději vliv tsunami v Japonsku (a vystrašená reakce Němců, co by se stalo v Německu, kdyby k nějaké takové jaderné havárii došlo, atd. Těch vlivů je víc a každý z nich měl uritý významnější vliv na pokles cen RWE a E.oN v Německu (trh  resp. přesněji Kostolányiho roztřesené ruce nevydrřely tu masáž těch výše uvedených mediálních patolizačů a E.oN a RWE skončily na historických minimech.

Kdo to věděl a obchodoval německé energetiky 9nakupoval na těch extrémně ekonomicky podhodnocených úrovních0 je dnes vysmátý. Víš, proč? Tak se vzbuď a dostuduj, co zatím neumíš - konkrítně Ti doporučuji seznámit se podrobně s podstatou substanční metody hodnocení firmy.

Takže na závěr pro Tebe ještě jednou : Capito? (víc faktorů - ekonomických, politických, masážníích i těch z technické analýzy - vždy mělo a vždy má vliv na cenu   k a ž d é h o   aktiva (a tedy nejenom energetik).

A ten, kdo tomu výše uvedenému rozumí a dělá podle toho, je vysmátý - a ten, kdo tomu nerozumí, pak jenom čumí...(pro něho neočekávané náhlé pády cen a vznik pro něho ztrát, o kterých správně píše Martík200, nebo v opačném případě nečekaný vzr§st cen u aktiva, které on právě prodal a už zádné nemá a jenom čumí, jak mu vlak s mega zisky nenávratně ujíždí...Pijack by na to řekl: Muhehe)

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (14) 06.09.21 10:01  Quo vadis...  (224972)

Akcie ČEZ - hošani PYRHOS s Fenylem

Jenom tak na margo:

Pokud nebudete brát do úvahy v těch letech 2005 -2008 nákupy fat cats z druhé strany mláky, tak jste v těch Vašich přiblblých hádkách totálně vedle, jak ta jedle.

Mlaďas Fenyl zřejmě vůbec neví, že v letech 2005 - 2008 ČR byla čerstvým členem EU, s extra podhodnocenými cenami na její burze (když na tu dobu hledíme očina W. Buffetta, a to já hledím). Jak už jsem kdysi před cca 1-2 měsíci zde psal, v té době "napochodovali" do svých dlouhých pozic boys z drhé strany Atlantiku. A napochodovali ve velkém stylu (viz objemy z té doby plus ta mnou již popsaná totálně přiblblá doporučení jejich mediálních poskoků a masérů českých drobasů (že ČEZ je na ceně 200 kaček přehřátý...hahaha). Fenyle, to oni vysýpali ty své  akcie na cenách od 1200 kaček výš... a několik hňupů, co neměli zhola nic v jejich makovicích, to nakupovali. To je vše.

Takže na prvním místě by také Fenyl měl uznat, že ne graf - ale objem a kdo to kupuje(a poté prodává - určuje směr příštího vývoje.

A je pochopitelně a neoddiskutovatelně pravdou, že  g r a f   t o    e x   p o s t   se zpořděnm cca 1 hodiny až 1 dne zcela určitě zachytí (ovšem bez toho, aby zidentifikoval hlavní postavy, které určily jeho tvar).

Capito ?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
přečíst (2) 24.08.21 12:24  Quo vadis...  (224972)

Fenyle to je stary graf...

jestli jsi to nezaregistroval, vcara byl v Polsku CEZ za 119 PLN...takze krapet nahoru, smerem k tem ceskym 1320 kackam, a kterych jsem tady nedavno psal.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (5) 10.06.21 21:11  Quo vadis...  (224972)

Akcie ČEZ vs. polské uhelné špíny

Fenyle, Fenyle, co to blabolis ? Videl jsi nekdy emisni cenu napr. Tauronu (pro neznalce:Tauron je  neco takoveho jak je CEZ, jenom v Polsku). Tak se vzbud...konecne, a odpust si takove nesmyslne blaboly. Na vysetleni pro ostatni: Tauron zacinal na emisni cene 5 PLN - a dnesni cena cca 3,55 PLN...takze o jaky extra prehraty trh jde???

Co na to rict ve vztahu k CEZ a jeho emisni (a take i v te dobe roku Pane 1990-92) a ucetni cene 1000 kacek, se kterou se CEZ zacinal obchodovat na burze ? Pro zdejsi mladasy, co to nezazili, a neznalce vysvetleni: Jestli CEZ zacinal obchodovani na 1000 korunach (po splitu 1:10 de facto na 100 korunach), tak pokud by ten Tauron drzel jen tu uroven vzrostu ceny CEZu, dnes realne mel byt na cene 32 PLN (tj. analogicky jako je 100 kacek krat rust o 636 % u CEZ od r. 1992, tak ten TAURON by mel byt na cene 5 krat 6,36...tj. minimalne 35 EUR. Tedy 10-krat vic, nez dnes je.

Tak uz capito, proc ten Tvuj prispevek o polskem akciovem trhu povazuji za Tvuj neuveritelny blabol?

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě přečíst (2) 29.04.21 12:09  Quo vadis...  (224972)

A jede a jede

Podivej se, kde to bylo v Polsku pred rokem a jak napr. Tauron spadl z vice nez 3 PLN hluboko pod1,00 PLN...chartista by rekl, ze se to jen vratilo na urovne spred covidu. A to jeste stale ne u vsech energetik. Takze hosi polsti maji holt jeste docela mnoho dohanet...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
spíše nečíst (9) 28.03.21 18:16  Quo vadis...  (224972)

Uz jste cetli Karslruhe...?

Sorry, z Tvé odpovědi to vypadá tak, že jsi to nečetl a tudíž vyjádřuješ se k tomu, o čem nic nevíš. Pretože nemám ponětí, jak jsi na to s měnčinou, krátké info pro Tebe i ostatní: Včera die Welt umístnil na svůj web článek o rozhodnutí německého ústavního soudu se sídlem v Karsruhe ve věci toho mega obrovského balíku pomoci celé EU ve výši těch 750 mld. EUR, které schválila zatím jen EU jako instituce, a teď bz tu dohodu o vytvoření toho balíku (úvěrů, které EU poprvé emituje svým jménem a tím získá sama a sama je bude dělit mezi členské státy, a to podle jejího rozhodnutí a ne podle rozhodnutí jednotlivých zemí, příčemž - a to je to jablko sváru - za ty vzemitované EU de facto dluhy bude ručit v příslušné poměrné výši   k a ž d ý  stát   i n d i v i d u á l n ě) . Tedy i Němci - za dluhy jiných zemí. A ten německý ústavní soud rozhodl, že to je protiústatní a Německo tedy tu dohodu = jeho hlavní představitel = nemůže podepsat, protože je to proti německé ústavě... capito?

A to, na co se ptám věci znalých (sorry, zatím z Tvé odpovědi neplynulo, že Tvou předešlou odpovědí nevíš, oč kráčí...ještě jednou sorry, ale fakt jsem nabzl ten dojem), je, co taková právní věc udělá s celým evropským finančním trhem. Spolehni se, že pokud to bude pravda, tak udělá = s tím evropským ex post zcela jistě. A když něco udělá s evropským, tak jsi v Tvé odpovědi zas vedle jak ta jedle z důvodu, že v té době zcela jistě padá i česká miniburza, a to samozřejmě podstatně více než ty západoevropské.

K tomu nedojde pouze v případě, že ti Němci s tím rozhodnutím udělají něco česky švejkovského, aby se ta kaše nemusela jíst tak horká... a to bzch se rád dozvěděl od někoho, kdo o tom slzšel víc, než jsi mi zatím sdělil (tu info zcela mimo mísu... na to jsem se vůbec neptal, protože to každý ví - i když, jak mluví klasik: Nikdy nemluv NIKDY. V dnešním světě možná už nelze vyloučit ani to, že někdy v budoucnu to bude platit resp. že to rozhodnutí    b u d e  mít vliv, a to značný, na naši BCPP.  O.K.?

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:

Téma: Akcie ČEZ
určitě nečíst (5) 27.03.21 15:53  Quo vadis...  (224972)

Uz jste cetli Karslruhe...?

Zdravim znalce. Mám na ně otázku: Už jste četli ten výrok souu v Karsruhe ohledem toho paklíku 750 mld. EUR? Pokud jo, co myslíte, co to v pondělí a příštích dnech udělá na naší burzičce ?

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (5)
Vaše doporučení:


1
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:27 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.44% 
 ČEZ  874.00  -0.68% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 129.00  +2.26% 
 GEN DIGITAL  573.00  +0.53% 
 GEVORKYAN  256.00  -0.78% 
 KOFOLA CS  304.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  783.00  +0.06% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  0.00% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 400.00  +0.79% 
 PHOTON ENERGY  43.20  +0.47% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.00  -0.39% 
 PRIMOCO UAV SE  930.00  -0.53% 
 VIG  769.00  +1.59% 
Komodity online
 Ropa 86.76 USD 01.07   
 Zlato 2332.13 USD 01.07   
 Stříbro 29.43 USD 01.07   
 Káva 224.90 USD 01.07   
 Cukr 20.19 USD 01.07   
 Bavlna 73.15 USD 01.07   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.