Příspěvky nebo odpovědi uživatele slavo-slovensko.
Výpis
příspěvků
1
až
6
(6)
Pukanie od nápravy
JOOO? A CO TAKOVIHOOOO?
TREBA HORSKY KOLOOOO?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
To neviem kam bolo povodne urcene, bol to dovoz - Austria. Priznam sa ze absolutne netusim k comu to je a kam presne to ide z toho dielu okrem toho ze to ide do bloku motora do lavej casti pod vyfukovym zvodom. Netrapilo ma to zatial kedze mam ine problemi ako napr netesnosti prevodovky, olejovej vane .. :)
Ani neviem ci je to urcite regulator alebo pretlakovy ci podtlakovy alebo termo ventil ???? :O
Ak by to vsak bolo ako pises na prisavanie spetnych plynov do motora tak zbohom. Co to ma za logiku? Asi by som nemal tak cisty blok zvnutra ani vacky nie? Este by som bral tak pustanie spodnych tlakov von napr do vyfuku no neviem.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Pukanie od nápravy
Caute manici, mam jeden problem. Mam 2.0GTie 8-ventil a v poslednej dobe sledujem podivne pukanie (asi tak ako keby ste klopali na okno:)) od napravy alebo polosi. Nema to ziadny suvis so zmenou smeru jazdy ale so zaberom motora alebo brzdenim motorom. Akonahle idem na volnobeh pripadne aj s kvaltom ale motor nie je ani v zabere ani nebrzdi, skratka len tak sa gulam tak sa oziva s predu pravidelny pukot. Najprv som to pozoroval iba pri nizsej rychlosti ( do 20 km/h) no cim dalej je to viac badatelne. Uz je to pocut v kazdej rychlosti. Stale mi je zahadou preco to nepocujem ked pridam alebo uberam rychlost. Uz som mal aj dvihnute kola aby som skusil loziska v nabojoch, ale od nich nic nejde. Vsimol som si ze od prevodovky presnejsie od ulozenia homokinetaku ide cinkavy zvuk presne po kazdej otacke kola, asi tak ako keby sa pri kazdom otoceni nieco prevalilo a cinklo o nieco.
Vie niekto poradit co ma caka?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Dotaz
Plne suhlasim, DGT sa mi strasne pacilo ked som ho videl prvy raz. Pekne podsvietenie velky display atd.. ale, ako som presedlal na druhy DGT (1,6) pekne som ostal zufaly. Display blikal ako sa mu zachcelo. Niekedy svietil v pohode asi tyzden dva a ked uz som si myslel ze asi sa tam konecne nieco pohlo na spravnu polohu tak sup a zase. Nenasiel som servis kde by to boli ochotny a schopny opravit takze : som rad ze mam analog : ) Navyse sa radsej spolahnem na analogovy otackomer. DGT sa my vidi taka polofuturisticka imidzovka z 90-tych rokov, na analogu nemam problem ze by som rychlost nedokazal odcitat bez straty prehladu na ceste. Nemal som s tym problem ani v inych autach : )
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Brzdy
Mam podobny problem a to s 2-oj litrom. Dost dlho jazdim s Tipom a neda sa zvyknut na tie slabe brzdy. Pisal si o nejakom zatezaku. Mohol by si blizsie popisat kde je , ako ho najdem?
Dik
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
No neviem ale ja mam tiez 2.0 ale 8ventil a ja to mam tiez, s tym rozdielom ze to nekonci sroubkem ale ide to do akehosi regulatoru alebo cohosi. Takze skor by som otazku polozil " zeby nejaky pozustatek 8 ventilu? ". Priznam sa ale ze este som tiez neprisiel na to k comu to je.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
1