Dobrý den. Chtěla bych si stěžovat na přístup Penny marketu jako zaměstnavatele k zaměstnanci. V současné době jsem v pracovní neschopnosti z důvodu těžkého úrazu. Nenapadlo by mě, co si Penny market dovolí v době mojí nepřítomnosti. Zjistila jsem, že mě vedení z důvodů přestavby, která se měla uskutečnit podle informací od vedoucího někdy v listopadu, vyhodili všechny moje věci, které jsem měla uzamčeny ve skříňce. Bez sebemenšího upozornění, mě všechny věci vyhodili i ze skříňkou. Celková hodnota všech věcí byla přes 1000kč včetně čipové karty na příchody, kterou při ztrátě musí zaměstnanec platit. kromě oblečení a bot, jsem tam měla nabíječku a finanční obnos, jako rezervu.A spousta jiných věci které pro mě byli při práci nezbytné. Nejvíc mě vytočilo, když mě vedoucí několikrát volali a ptali se, kdy se laskavě dostavím do práce, ale ani slovem se mě nezmínili, že si mám skříňku vystěhovat, protože se rekonstrukce přesouvá na bližší termín. Ještě na mě vedoucí řvala, že si za to možu sama, protože jsem měla do práce pravidelně volat a informovat vedení, kdy ukončím neschopenku a kdy dojdu do práce. Hlásila jsem jim kontroly a rehabilitace dost pravidelně. Pokud jim budu muset platit tu čipovou kartu, kterou mě vyhodili, tak už se asi neudržím.