Příspěvky nebo odpovědi uživatele Zoply.
Výpis
příspěvků
1
až
8
(8)
(
0)
01.03.04 19:18
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
objem nádrže u tempry?
Já mám v servisní knížce 65 litrů a mám Tempru 1.6i cat
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
2)
15.02.04 23:21
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
Vynulování palubní desky
Ahojte mám problém s digitální palubovkou(Tempra 1,6i). Po každém vypnutí motoru a následném nastartování se mi vynulují na palubní desce hodiny a nefunguje mi tachometr. Nevíte někdo čím to může být? Docela mě to štve, když nevim kolik je hodin a jak rychle jedu :). Díky za odpověď
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
(
0)
08.02.04 20:46
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
Brzdové kotouče
Už delší dobu mám problémy s brzdovýma kotoučema, prostě reznou a reznou až se mi z toho v pátek zaseklo zadní kolo a chudáček Tempřička nejezdí. Nevíte někdo kde se dají sehnat ucházející brzdové kotouče(Fiat Tempra) za rozumnou cenu, na nové zatím nemám. A potom něco o jejich údržbě a výměně. Díky za radu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
08.02.04 20:38
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
Digitální tachometr
Mám problém s digitálním tachometrem. Neukazuje nic, jen 0 nebo občas naskočí rychlost až tak při 110, ale jen zřídka. Nebo při stojícím autě ukazuje nesmyslná čísla rychle za sebou např. 17, 65, 9, a pak zase zhasne.
Pkud s tím máte někdo zkušenosti prosím poraďte. Díky
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.02.04 23:38
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
Ventilator
Mno mě ten ventilátor dělal taky nechutný zvuky tak jsem vzal olejničku s olejem pro šicí stroje (asi to nemusí být zrovna pro šicí stroje) promazal jsem to na místě pro spolujezdce pod kastlikem. Je tam takový gumový špunt, ten stačií vytahnout a stříknout tam trochu toho oleje. Když to nepomůže tak ještě zvrchu(zvenčí pod krytem co zakrývá motor od stěračů. Myslým že je nutné sundat stěrače.) Dělal jsem to na Fiatu Tempra
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.02.04 23:26
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
ABS
Tak kablík jsem sprovoznil a zapojil a vypadá to že to snad i funguje, to zjistím tak během 14 dnů.
Ale ABS pořád svítí a po každém nastartování se mi vynulují hodiny.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
04.02.04 11:12
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
ABS, dobijeni ..asi hodit ze skály
Teď si Nejsem jist ale jeden drát u alternátoru je utrženej hodně tenký tak 1-2 mm v průměru. Nevím kam by měl vést ale "čouhá" od alternátoru. Řemen asi neprokluzuje to bych slyšel. A baterku změřím odpoledne až si koupím multimetr :)).
Diky za odpovědi.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
1)
04.02.04 01:19
Zoply
0604860404
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
38419)
ABS, dobijeni ..asi hodit ze skály
Nazdar lidi, mám jednen (nebo asi víc) problémů s Fiatem Temprou....vemu to hezky od začátku. Jednoho dne jsem přejel přes přejezd (železniční:)) a tim hupem (asi) se rozsvítila kontrolka ABS. Pak sem najel do diry a zhasla. Ale ráno když jsem jel do práce tak po nastartování zůstala svítit. (nezhasla jako obvykle) ujel jsem asi 1 km a začala postupně pohasínat palubní deska, všechno se ztlumovalo až to pomalu zhaslo a auto chcíplo. Nešlo nastartovat (syndrom vybité baterky). Pracně jsem ho roztlačil prošlápnul plyn asi na 5000 ot. a všechno se rozsvitilo. Asi po pěti minutách jsem dojel do práce a a vypnul motor a zkusil ho hned nastartovat abych zjistil jestli mám vybitou baterku startér se točil jak ... no normalně jak s novou baterkou.(takže asi lze vyloučit poruchu alternátoru nebo dobíjení) od toho rána jsem jezdil normálně ještě 3 dny pak se situace opakovala(zjistilsem, žek dyž zpozoruju pohasínání palubky tak musim prošlápnout plyn). Pak jsem přišel na jednu věc, když při každém nastartování prošlápnu plyn tak na 5000 ot. múžu bez problémů jezdit jak dlouho chci a auto nechcipne. Až poslední době se mi párkrát stalo že se palubka nerozsvítila ani při prošlápnutí, a musel jsem dobít baterku nabíječkou. Vydrželo mi to 14 dní při 30km/den 5 startování denně, rozsvícená světla takže alternátor musí dobíjet, nebo je možné jezdit na 1 baterku 14 dní, nebo alternátor dobíjí jen když se mu chce? začalo to když se podělalo to ABS a to pořád nefunguje. Vůbec nevim co s tim mám dělat a na servis asi mít nebudu...už mě nebaví prošlapávat :(((
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
1