Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jarda Kozák









Příspěvky nebo odpovědi uživatele Jarda Kozák. Výpis příspěvků 1 až 20 (71)


přečíst (0) 08.12.04 07:43  Jarda Kozák  (52585)

fiat tipo

Co chceš po 13 roků starém autě? Já měl chvíli 1,4 z roku 1989 a tam jsem neměl ani odvahu šlápnout pořádně na plyn, aby mi neuletělo kolo nebo nevylezla klika z bloku - aspoň tak jsem to cítil. Pak jsem pořídil 1,4 z roku 1990 v mnohem lepším stavu, ale ani tam jsem neměl moc odvahy to honit. Teď mám 1,9 TD (1993) 66 kW, podle papírů to jede 176 km/hod., ale udělal jsem max. 160. Po vyměně vzduchového a palivového filtru a vyčištění sacího koše v nádrži se maximálka blíží ke 170. Ale víc určitě ne. Takže se nediv. Myslím, že Una byly motoricky dost povedené, hlavně Una Fire, co jsem četl články od přispivatelů, skoro každý psal, že větší dělo neměl. Jinak na www.fiattipo.info můžeš posílat svoje články, funguje to teprve chvíli jako nástupce tady těch stránek a, myslím, že je to docela povedené. Čau, Jarda.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 22.10.04 13:02  Jarda Kozák  (52585)

Vyřešený problém

Začala mi před nějakou dobou ve vyšších rychlostech škubat moje 1,9TD. Bylo to nepříjemné hlavně při předjíždění, protože zhruba na 4000 ot. se akcelerace zastavila a bylo to v háji. Včera jsem byl na opravu a příčina škubání byla s největší pravděpodobností způsobena přicpaným sacím košem v nádrži. Na sítku i uvnitř sítka a v trubkách bylo marasu jak sviňa.Teď se musím vypravit někde na dálnici, abych to vyzkoušel. Prozatím byla 160 km/hod. mezní hranice. Jak vidět, někdy je příčina závady úplně banální. No a na jaře mě čekají ramena a homokinetické klouby. Vrazil jsem do Tipa už spoustu peněz, ale neměnil bych, Golf mi může vlézt na záda. I ta spotřeba po výměně filtrů šla dolů, teď jezdím kolem 6 l. Mějte se, Tipaři!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 15.10.04 12:49  Jarda Kozák  (52585)

Převodovka

Opravuji - teď si vzpomínám, že mi taky vyskakovala 1, 3 a 5, takže je to typický problém.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 14.10.04 07:16  Jarda Kozák  (52585)

Převodovka

Už se to tady několikrát řešilo. Mrkni na staré příspěvky, vím, je jich už moc, ale někde to tam je. Podstata odstranění problému tkví v promazání kloubů táhel vedoucích od šaltrpáky k převodovce. Akorát Ty jsi první, co mu blbnou liché rychlosti, ostatním (včetně mně) to dělaly sudé rychlosti. Napiš, jak jsi dopadl! 
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 10.10.04 10:31  Jarda Kozák  (57075)

nezhasínají kontrolky

Já měl podobný problém, už jsem ho tady popisoval. Kontrolky mi svítily i po vytáhnutí klíčku ze zapalování a zhasly až po nějaké době. Problém byl v ukostření. Konkrétně u mně přímo na startéru. Ale těch koster je u Tipa více, projeď to všechno, někdo tady radil, že je to u světlometu. Podívej se na starší příspěvky a pak napiš, v čem to bylo.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 12:18  Jarda Kozák  (52585)

VÝZVA VŠEM KTEŘÍ SEM CHODÍK KECAT O TIPECH

Kluci, nejlépe bude na příspěvky, které jdou mimo, vůbec neodpovídat, jak jsem psal už minulý týden. Pišme k věci, jak jsme do dělali dosud, aby se nám příspěvky četly se zájmem a ichtylové ať onanují bez naší účasti!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 02.09.04 10:38  Jarda Kozák  (52585)

VÝZVA VŠEM KTEŘÍ SEM CHODÍK KECAT O TIPECH

Je třeba si dobře přečíst, co napsal Tom ve svém prvotním příspěvku: "PRO PŘÍPAD, že by tento web ukončil...", protože až si někdo zodpovědný chytrý řekne, že na tomto webu (nejspíš finančním) není důvod věnovat se Fiatům a najednou to utne, tak jsme v p...i - doplň podle vkusu přední nebo zadní část dámského těla. Já ale myslím, že to normálně uvažující člověk neudělá, když vidí, jaká je návštěvnost JEHO adresy a s tím souvisící např. reklamy.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.08.04 11:15  Jarda Kozák  (52585)

TIPOTIPOTIPO

Měnil jsem zadní žárovku u dvou Tip a nedělalo mi to žádný problém. Pokud má někdo krátké dráty, tak kluci, stříhejte a nastavujte délky podle Vašich představ. U všeho to nejde, u drátů jo!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.08.04 11:07  Jarda Kozák  (52585)

Olej

Čau, Tome. Vím, že se tady všichni přikláníte k používání oleje 10W/40, ale já liju do mé 1,9 TD 15W/40 (minerál). Já se v tom nevyznám, ale tam, kde kupuju náhradní díly i oleje, mi říkal, ať tam dávám 15W/40, jiný druh mi do staršího motoru nedoporučoval, že by to snad mohlo dělat neplechu. Fakt jsem v tom směru laik, proč myslíš, že je 10W lepší (kromě možnosti používat ho i v zimě)?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 30.08.04 14:53  Jarda Kozák  (52585)

Náhrada žárovek LEDkama

Pokud má někdo zkušenost s LED diodama, ať mi poradí, jestli se dají nějak nahradit za žárovky osvětlující palubovku. Už jsem tady psal, že klasické žárovky dostatečně nenasvítí v analogové palubovce malé budíky (hodiny apod.). Myslím, že svítivost LEDky je větší, než svítivost žárovky. Dá se ale nějak dostat do objímky?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 26.08.04 12:32  Jarda Kozák  (52585)

Ventilator - regulace tepleho vzduchu

Tome & spol., já navrhuju takovým ichtylům vůbec neodpovídat. On si asi přitom honí péro a dělá mu dobře, že se někdo ozval. Maximálně mu poslat odkaz na erotické stránky!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (1) 26.08.04 12:23  Jarda Kozák  (52585)

Topení

Pišto, na to Ti skoro úplně odpovím. Zrovna minulý týden jsem měnil žárovku osvětlení středního panelu. Už se to tady sice někdy popisovalo, ale nevadí. Nejprve musíš opatrně (zboku nebo zespodu) malým šroubovákem vypáčit krycí plast mezi dvěmi středními výduchy vzduchu a knoflíky na ovládání tepla, rychlosti ventilátoru a směrování vzduchu (někdy je na tom plastu nápis - něco jako unleaded nebo fuel nebo tak). Pak ten plast vyndáš a ejhle - vidíš, že vrch středního panelu je přišroubovaný 3 křížovými šrouby. Ty vyšroubuješ. Spodek panelu je přišroubovaný taky 3 šrouby, ale kvůli nim nemusíš nic oddělávat, jsou nad popelníkem. Přesto ještě panel nejde sundat! Proč? Musíš ještě vytáhnout tahem k sobě všechny 3 ovládací knoflíky a vlevo a vpravo jsou další 2 šroubečky. Po vyšroubování už můžeš vytáhnout k sobě panel a nahoře jsou zastrčeny 2 žárovky (cena asi 5 Kč). Nevím, jestli je osvětlené tlačítko mlhovek, podle mně ne. Návod, jak se dostat k žárovkám na stahování předních oken je popsán na adrese "wéwéwé.fiat-tipo.de" (to www píšu tak schválně, protože mám zkušenost, že se přesně napsaná adresu po odeslání ztratí). Najedeš na "Tipo", v něm na "Bastelein", pak na "Verschiedeme infos" a v "Lenksaulenschalthebel von Innen" je návod, jak rozebrat přepínače (blikače i stěrače) a v "Feusterheberschalter von Innen" je recept na rozebrání stahování oken. Mnoho štěstí. Omlouvám se všem, že se tak zdlouhavě vyjadřuju, ale já sám potřebuju všechno polopaticky. 
Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.04 16:27  Jarda Kozák  (52585)

Tempra,teploměr

Jo, Stando, to jsem zapomněl napsat - pokud by ta kostra byla špatná a ukazatel teploty dobrý, poznáš to i podle toho, že při spuštěném motoru teploměr ukazuje např. Tebou udávaných 130 stupňů. Pak zkus vypnout motor a při znovurozsvícení kontrolek (ale nestartovat!) se podívej na ukazatel teploty. Pokud ukazuje zřetelně méně, než těch 130 (odhaduju tak 80, 90), je to v kostře. Ovšem najít, kde je špatná je obvykle největší problém - bývá to u pojistek, já to měl na startéru, těžko říct. Hodně štěstí!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 23.08.04 07:59  Jarda Kozák  (52585)

Tempra,teploměr

Stando, můj problém byl v elektrice - špatná kostra na startéru. Už jsem to tady popisoval. A projevovalo se to mj. i tím, že v té době ukazoval špatně i teploměr. Když jsem jel, teploměr ukazoval kolem 90. Pokud jsem chvíli stál a motor byl v chodu, šel jsem na 120, pak teprve spínal ventilátor. Po opravě mám při jízdě kolem 70 st., pokud stojím, teploměr se vyšplhá na 90 a ventilátor sepne. Než se na to přišlo, bylo mi to divné, protože mi někdo říkal, že dostat 1,9 TD na takovou teplotu je celkem umění. A vo tom to je! Tak napiš, v čem to bylo, to mi tady kolikrát chybí, že někdo chce poradit a pak už se neozve a třeba byla závada v něčem úplně jiném a druhým by to mohlo taky pomoct.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 05.08.04 07:25  Jarda Kozák  (70135)

zapalování 1,9 TD

Tome, Michale a spol., dík za rady. Včera večer mi SMSkoval můj dvorní elektroopravář, prý mu to trvalo, než na to přišel, ale přišel. Měl rozdělaného půl auta, včetně vytaženého startéru (teď aspoň vím, že startér a uhlíky jsou OK), chyba byla ve špatné kostře. Sáhnul někde na drát a ten mu zůstal v ruce. Přidělal ho a auto jede jak za mlada. V 9 si jdu svého hrkáčka vyzvednout. Mějte se!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.04 20:33  Jarda Kozák  (70135)

zapalování 1,9 TD

Vrať se do hrobu. Mám třetího Tipáka a šestého Fiata a nedám na ně dopustit. U Toyoty nenastávají problémy? Pokud ne, buď rád a neser se mezi nás, chudáky, kteří problémy mají.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 31.07.04 17:40  Jarda Kozák  (70135)

zapalování 1,9 TD

Čau, Tipaři! Tak mám další problém - začínám chodit k autu s nervama, jestli odjedu nebo ne. Začalo to tak, že se mi občas při otočení klíčkem v zapalování nerozsvítila kontrolka žhavení. A ono to opravdu nežhavilo, protože při startování Fiat nechtěl chytnout. Musel jsem zhasnout kontrolky, znovu zapnout, pak už se žhavení rozsvítilo a já nastartoval. Fajn. Minulý týden jsem přijel do práce, odpoledne sedám do auta a problém - buď při zapnutí klíčku nesvítilo žhavení nebo symbol dobíjení. Samozřejmě to ani netočilo startérem. Vypnul jsem zapalování, vytáhnu klíček a hledím jako zjara - kontrolky svítí i při vytaženém klíčku a to asi ještě 5 - 15 vteřin po vytažení, teprve pak samy od sebe zdechly. Klepal jsem do spínačky a nějak se mi podařilo nastartovat. Druhý den ráno startuju normálně, ale odpoledne při odjezdu z práce přišel ten samý problém. Koupil jsem za 395 Kč nový ořech (to je heblo, která je na protější straně spínací skřínky zapalování - jdou z něj 2 konektory a asi 2x 6 drátů), vyměnil ho a že už to bude v pořádku. Není!!! Včera odpoledne chci nastartovat, už mi bylo podezřelé, že symbol dobíjení při otočení klíčem svítí nějak mizerně, otočím do polohy startování a startér udělal pouze "cvak", jako když je v ... baterka a kontrolka dobíjení úplně zhasla, ale pozor, ostatní kontrolky (ABS, ruční brzda) svítily naprosto normálně. Zkusil jsem to znovu a výsledek byl ten sám, až napotřetí to nastartovalo úplně normálně a i dneska je to zatím OK. Asi bude někde studený spoj, ale kde ho hledat? Kontakty na baterce jsou pevné, takový ICHTYL zas nejsem. Ví někdo, co s tím?
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.07.04 09:01  Jarda Kozák  (52585)

Tipo 1.7 Diesel

Podle chytré knížky Jak na to - NIC!!!
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.07.04 08:59  Jarda Kozák  (52585)

Tempra 1.9Tds-tachometr km-míle.

Stando díky, já se tady na to už jednou ptal a nedostal jsem žádnou odpověď. Bylo to sice u Tipa, ale myslím, že to bude stejný princip.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:

přečíst (0) 16.07.04 08:55  Jarda Kozák  (52585)

Tipo 1.7 Diesel

Jo, Miki, zapomněl jsem na jednu věc. U 1,9 se dostáváš do jiné kategorie povinného pojištění - já platím čtvrtletně kolem 2OOO Kč, u 1,7 bys platil (u ČPP) asi 1200. To máš ročně 3OOO Kč rozdíl a i to musíš zakalkulovat. Já to hodil za hlavu, chtěl jsem dýzla (nafťáka) a ještě toho nejsilnějšího.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


1 | 2 | 3 | 4 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:23 
Název Kurz Změna
 COLTCZ  671.00  -1.18% 
 ČEZ  938.00  -0.27% 
 ERSTE GROUP BANK  1 078.00  -1.51% 
 GEN DIGITAL  547.00  0.00% 
 GEVORKYAN  256.00  +1.59% 
 KOFOLA ČS  300.00  -0.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  773.50  -0.13% 
 MONETA MONEY BANK  99.20  +1.22% 
 PHILIP MORRIS ČR  15 460.00  0.00% 
 PHOTON ENERGY  45.15  +2.61% 
 PILULKA LÉKÁRNY  142.00  +5.19% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +1.11% 
 VIG  706.00  -1.26% 
Komodity online
 Ropa 85.16 USD 21.06   
 Zlato 2322.52 USD 21.06   
 Stříbro 29.54 USD 21.06   
 Káva 224.90 USD 21.06   
 Cukr 19.00 USD 21.06   
 Bavlna 72.32 USD 21.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.