... no zatím je to firma - typický představitel starého myšlení, zahleděná do sebe a spoléhající na monopol, který se ji nástupem mobilních a jiných netradičních forem komunikace ztrácí pod nohama. Myslím, že pokud se je někomu zvenčí nepodaří včas dokopat např. k zavedení levného paušálu za připojení k internetu, pak do pár let spláčou nad výdělkem a nepomůže jim ani opakované měnění loga ani sponzoring všech českých olympijských sportů dohromady a každého zvlášť Dnes je nejvyšší čas ukázat českým domácnostem, že jsou česká firma, a že jejich pevná linka nabízející "internet za babku" má být v každé domácnosti, protože přináší "něco navíc", a že se vyplatí ji hradit i tomu, kdo již má třeba tři mobily. Při dnešním vývoji v této oblasti však již za pár let může být docela pozdě a "české tele" bude koukat na novou situaci jak jeho zvířecí jmenovec na nová vrata - než konečně pochopí, že bude bude muset nabízet zavedení pevné linky nikoliv pouze za polovinu tradiční sazby, jako je tomu dnes, ale dokonce bezplatně a s příslibem, že nového abonenta zařadí do slosování o "hodnotné ceny". - A to ještě bude moooc lidi váhat, jestli třeba vysokorychlostní připojení po kabelu resp. vzduchem přece jen není lepší .... takže "Telekomáci zbuďte se, (ne)měl jsem vás síce nikdy rád, ale dnes už začínáte být k politování" |