Výpis odpovědí na následující příspěvek
I já patřím do velké rodiny RAINBOW?
Dobrý den.Asi před měsícem se nám ulomilo kolečko našeho vysavače.Okamžitě jsme kontaktovali paní Dagmar Noskovou z distribučního centra z Ostravy.Po opětovném volání zkoušíme volat znovu a paní Nosková nám nebere mobil.Při koupi vysavače jsme byli ujištěni,že patříme do velké rodiny Rainbow,ale tyto rodinné vztahy jsem si představoval trošku jinak.Není to poprvé,kdy máme problémy s komunikací.Mám dojem,že víc provolám než bude cena nového kolečka.S vysavačem jsem spokojen ale servisní služby kolem toho nejsou dobré.Jako firma nepůsobíte seriozně.Drhlík Ilja
Dosavadní doporučení:
přečíst
(7)
Vaše doporučení:
I já patřím do velké rodiny RAINBOW?
Dobrý den,
po dlouhém pátrání jsem zjistila,že se celá skupina paní Noskové se bez uvědomění zákazníků rozpadla!
Napsala jsem tedy e-mail na centrálu a ozvali se mi z Ostravského střediska /Česká 41,Ostrava-Zábřeh/pan Škopek-mobil 775 959 865.
pevná linka 596 784 865 po-pá 9-17 hod.
Doufám,že se Vám problém podaří vyřešit,Karla
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
3
(3)
1