Výpis odpovědí na následující příspěvek
Drzá prodavačka
Dobrý den,
nejsem chronický stěžovatel, ale má trpělivost má také své meze. Pokladní v Penny začíná markovat, než se však odsunou důchodci přede mnou, tak si to prodavačka propípá a na druhé straně mi začíná padat nákup na zem. Ještě že ne alespoň jídlo. Na mou připomínku, že příště si to půjde sebrat sama mi drze odpoví, že tam není od nějakého sbírání, ale od rychlosti, kterou odbaví co nejvíce zákazníků. Moji následnou reakci přeštěkne: kolik housek? Ani mě nenechá domluvit. Takové rychloslužby s proprsky, děkuji, nechci. Nemám náladu se tam 3x týdně plazit po zemi a sbírat si cosi a připadat si jako de...l s odpuštěním. Už mě ani nerozladí, že nepozdraví a nepoděkuje, to si zřejmě schovává jen pro inspekci, která nejde přehlédnout. Zřejmě si o tom příště popovídám s vedoucím.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
Drzá prodavačka
Tak si sedněte za kasu a uvidíte jaké to je,když tam zákazník zdržuje třeba uklízením zboží do tašky.Nejvíc to ... ostatní zákazníky,že musejí čekat kvůli zabržděnejm lidem!!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Drzá prodavačka
paní Jiřino...
VĚŘÍM, ŽE PRO vÁS JE SITUACE NEPŘÍJEMNÁ, ALE ZKUSTE SE VŽÍT DO POKLADNÍ, JSME OPRAVDU MĚŘĚNI V ČASE JAK RYCHLE MARKUJEME, POKUD MÁ POKLADNÍ POD DVACET MÁ PROBLÉMY.... TAKŽE PRÍŠTĚ, PROSÍM SI NAMARKOVANEJ NÁKUP OKAMŽITĚ HAŽTE DO KOŠÍKU A TÍM ULEHČÍTE PRÁCI NÁM, ALE I SOBĚ... DĚKUJEM...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
(
1)
24.11.2011 14:37
m.
crockinka
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
seznam.cz
(
150039)
Drzá prodavačka
Víte, úplně vás chápu, ale na druhou stranu musím říct jedno, a to, že jsem taky pracovala v Panny marketu, a každý den tam všem pokladmín měří rychlost a jakmile není taková, jakou určilo vedení, tak jdete na kobereček. Nikoho nezajímá, že starší lidi loví peníze z peněženky třeba minutu - a mají na to nárok, přišli si nakoupit. Takže se pak nějak rychlost nahnat musí. Ale asi jste opravdu natrefil na nějakou protivu, já jsem se snažila vždy čekat a k zákazníkovi bych si nikdy nedovolila být nezdvořilá.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Drzá prodavačka
Vážená paní Jiřino, tak to v Penny chodí. Pokladní jsou sledované na počítači, jak jsou rychlé na kase. Jestliže jsou pomalé, okamžitě vedení začne mít připomínky a dodatky jako že může jít, když se na kase nezlepší rychlost. A že zákazníci nemají dostatečný prostor na odkládání zboží? To nikoho nezajímá! Je to otrokářská společnost a pokladní jsou ve většině případů šikanované a je jim stále vyhrožováno vyhazovem.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(13)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1241až
1260
(1277)