Firma GERMAEL,SE - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Firma GERMAEL,SE - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

určitě přečíst (14) 14.03.2013 17:39  Michal  (157302)

Drahá lekce

Již 2 dny po kouskách pročítám názory na Dostály & spol a rozhodl jsem se přispět i svou troškou do mlýna. K panu Dostálovi jsem se dostal koncem roku 2011 a to z vlastní iniciativy, kdy jsem měl informace od známého jak to dobře funguje. Pravdou je, že jsem se dosti spolehl na úsudek známého, což si momentálně velmi vyčítám, takže jsem příliš neřešil právní záležitosti, ověřování apod., prostě jsem panu Dostálovi uvěřil, kdo ho znáte, jistě můžetě potvrdit, že působil velmi věrohodně. Protože jsem měl poměrně dost prostředků, které mi ležely ladem a měl jsem i dřívější vlastní zkušenost s fondy atd., tak jsem věřil tomu, že pan Dostál umí oněch garantovaných 5% za 70 dní. Postupně jsem spíše jen přivkládal a výběry jsem zaznamenal jen 2 a to až v r. 2011 a začátkem r. 2012, nicméně jejich výše byla dohromady cca 10% mého vkladu, takže nic extrémního. Tou dobou vše fungovalo a pan Dostál, od kterého jsem měl na počátku informace, že je regulován ČNB a vklady že jsou pojištěné (bohužel jsem si toto neověřil, jen jsem slepě věřil), pro mne byl opravdu PAN Dostál.

Od května 2012 poslouchám pohádky, které byly nejdříve věrohodné, ale později přecházely do Kobry 11, případně jiných akčních titulů. Začátkem prosince jsem nevydržel a navštívil kamaráda, velmi zkušeného právníka, ten se jen zeptal, jestli jsem tvrdej chlap a jestli chci znát pravdu. Po cca 2 minutách, kdy viděl letmo komisionářskou smlouvu a výpisy a slyšel stručný popis událostí, tak mi řekl, že by se rád pletl, ale že už nedostanu ani korunu. Ať vyvinu maximální nátlak a zkusím ještě něco vytáhnout. Zkusil jsem, ale nepovedlo se už vůbec nic. Kamarád nemohl pochopit, jak jsem do tohoto mohl vstoupit, že je to klasické ponziho schéma a takových případů už viděl desítky. Tvrdá konfrontace s realitou byla nepříjemná, ale alespoň jsem připraven na nejhorší a nežiju momentálně v nejistotě. Pokud by měl být výsledek jiný, může být jen lepší, než očekávám, proto si myslím, je i pro Vás ostatní lepší shrnout fakta a smířit se. Sám jsem do toho zahučel hodně, když si představím, že jsem mohl postavit barák, musím to vzít jako velmi drahou školu života! Také si myslím, že na každou sv*** se vaří voda, takže ve finále všichni kteří si to zaslouží, budou potrestáni. Když jsem před kanceláří Dostála viděl postávat důchodce, tak nechápu, jak může být někdo taková hyena (za předpokladu, že se můj kamarád a nyní už i já v našem názoru nemýlíme). Já jsem ještě mladý a produktivní a k Dostálovi jsem dal to co jsem měl navíc, takže existenční problémy naštěstí nemám, nicméně i tak mě to několikrát nenechalo spát.

Další věc, která tu nezazněla, nebo jsem ji přehlédl, je právě ona komisionářská smlouva a výpisy, které Dostálovi zasílali. Komisionář jako takový investuje Vaším jménem, nicméně nenese příliš zodpovědnost za špatné investice, proč tedy Dostál jednoduše neřekne, že špatně investoval a peníze jsou pryč? Pravděpodobně proto, že by musel dokázat, kam investoval, což ve skutečnosti s největší pravděpodobností ani nedělal! Což je pro nás nakonec snad i lépe, protože kdyby investoval a generoval zisky do konce roku 2011 a poté investice zmařil, pak my jsme povinný subjekt k placení daně a mohlo by se stát, že nebudeme mít nic, ale ještě budeme mít na FÚ pořádný dluh, protože pan Dostál za nás žádné daně nikdy nezaplatil! Toto už mám i ověřené, protože jsem zjišťoval, jak to bylo s mým výběrem, kdy měl Dostál za mne zaplatit daň z výnosu! Výpisy jsou kategorie sama pro sebe nevypovídají o in ...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 15:13  r.j.  (157063)

Drahá lekce

Včera jsem se doslechl,že smlouva s pojišťovnou LOYD,kterou se pan Dostál zaštiťoval je údajně falešná. Pokud je pravdivé tvrzení pana Dostála ml. že neměl přístup k účtu a že nepodepsal hmotnou zodpovědnost,myslet si o něm mohu co chci ale domnívám se,že ho v tom případě nemají za co zavřít. Mě opravdu zajímá zda je pravdivé tvrzení pana Dostála st. o tom,že stejnou práci jako on dělá ještě dalších 27 lidí v Evropě. Na Slovensku měl dělat to samé jistý p. Ing.Albrecht v Povážské Bystrici,kterého to měl naučit pan D.st.,údajně měl skončit z důvodu špatného zdravotního stavu, v Polsku měl dělat něco podobného v lázních Dušniky jeden Polák, / měl dávat jen 36%/ rok,ve věku zhruba pana Dostála ml.,který vlastní směnárnu a měl problémy se zákonem a v Německu by měl to samé dělat jeho bývalý spolužák pan Dr. Dieter Kaněra,sudetský Němec, který má již údajně svého nástupce. Kancelář prý mají v Norimberku a lze tam uložit peníze pouze na doporučení. Do jaké míry jsou tyto informace pravdivé opravdu nevím.Vím,že v Pardubicích je kancelář,která se zabývá podobnou činností,zhodnocují peníze zhruba 1%/měs. Slyšel jsem i to,že pokud se bude vyplácet,měli by všichni klienti,kteří mají mít na účtu méně než 1 mil. dostat všechno a ti,kteří mají mít přes 1 mil. dostanou pouze 1 mil. Pokud to takto bude,pro někoho to bude tragédie,pro mě osobně velká úleva,protože je lépe přijít o část peněz než úplně o všechno!!! Další otázka je ,zda je pravdivé tvrzení sl.Bláhové o tom,že neví kde jsou peníze. Pokud by opravdu nevěděla kde a zda jsou peníze,nemohla by být na setkání s komitenty v Praze,které se uskutečnilo před třemi týdny tak klidná. Že nebude firma schopna vyplatit všechny v plném rozsahu, považuji za jisté,jinak by neskončili, na druhou stranu,pan Dostál,ať se již dopustil čehokoliv,není idiot,aby o všechno přišel,musí si být velice dobře vědom,že propustka z vězení pro něho vede přes výplatu klientů a je otázka zda odkryje, kde jsou peníze.

                              r.j.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 19:08  Michal  (157302)

Drahá lekce

No vidíte, a nám pan Dostál tvrdil, že jsou 4, on, a pak někdo ve Švýcarsku, Rakousku a Irsku, snad jsem to nepopletl. Tvrdil, že spolu spolupracují a že jejich know how odkryjí až všichni najednou. Považuji to však za jednu z tisíce a jedné noci... Co se o vypplácení týče, tak poslední pohádka na toto téma od pana Dostála byla všichni v plné výši. Ostatně i mladý tuto báchorku v reportáži podpořil, když tvrdil, že mají 5 miliard a vyplatit mají 3,6. Osobně tomu nevěřím! Dostálovi jistě něco mají, ale vsadil bych se, že se o to rozhodně nehodlají dělit, takže někde velmi dobře zaparkované, kam se ani PČR ani my nedostaneme.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 16.03.2013 18:37  r.j.  (157355)

Drahá lekce

To,že každému tvrdí něco jiného,značně znevěrohodňuje všechno co říká. Na druhou stranu nechápu,jak to mohlo od začátku fungovat jako podvod. Vím,že v Trutnově asi před deseti lety fungovalo něco podobného,známý mě o tom řekl,za dva roky si koupil z výnosu nové auto a vím,že do třech let to skončilo. Měl to všechno organizovat jistý p.Gardoň,který je snad pořád ještě "zašitý". Také nevěřím tomu,že budou mít peníze na to,aby vyplatili všechny v plném rozsahu,to by nekončili ! Na druhou stranu tvrdím pořád jedno a to samé: lepší dostat alespoň něco než nic !!!Policie měla počkat do 31.3. a pokud bychom nebyli vyplaceni,měla konat. Slyšel jsem i to,že měl prohlásit,že peníze nikomu nedá,že bude vyplácet sám. Ještě minulý měsíc jsem si neuměl představit,že by peníze nemusely být,jak utíkají dny, mám strach,že k tomu opravdu dojde. Počítám s tím,že pokud bude odsouzen,tak peníze již neuvidíme ! Sl. Bláhová,nebo právník by měli objasnit z čeho je vlastně obviněn. Citovat paragrafy je pro právníky,ne pro laiky.

         r.j.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 15.03.2013 20:23  jaja  (156947)

Drahá lekce

také jsme si osobně od D. vyslechli,že know how mají jen 4 osoby,mluvil ale o osobě v Německu.místo toho Irska....to bylo v říjnu 2012

v únoru 2013 nám do očí tvrdil,že již probíhá !!!!!!vyplácení klentů v plné výši....jsme na to tři svědci,jsme ochotni to na policii dosvědčit.

korunu tomuto příběhu nasadil tím,že ukazoval na haldu papírů údajně již vyplacených klientů a navrchu ležel náš výpis......samozřejmě jsme nic vyplaceného neobdrželi....

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 15:31  reseni  (157035)

Drahá lekce

Takže je nyní důležité: zda pojištění existuje a jak co nejlépe vyřešit otázku daní?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 18:23  r.j.  (157063)

Drahá lekce

Podle toho co jsem včera slyšel, vklady od samého počátku pojištěné nebyly. Prý mu police prokázala že smlouva s LOYDEM byla falešná. Podstatné v tuto chvíli nejsou naše daně ale to,aby začali pokud možno co nejdříve vyplácet,byť třeba velice omezeně,aby se co nejmenší počet lidí dostal do problémů s placením daní a dalších závazků. Vypravovat,že nikde nic není je stejné,jako tvrdit,že se nic nestalo !

           r.j.

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 23:07  aaa  (156918)

Drahá lekce

prosim  Vas  prectete  si   zakom  o  pojisteni  vkladu a  neni  co   resit budete   se  divit   ono   se   stalo   a  ze  nic  neni  to  Vam   taky   casem   dojde

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 18:59  Michal  (157302)

Drahá lekce

Jak to myslíte, aby začali pokud možno co nejdříve vyplácet? Pravděpodobně máme na celou situaci poněkud odlišný názor?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 18:37  hjoplu  (157344)

Drahá lekce

Dobrý den, mohl bych mít na Vás e-mail (klidně i anonymní)? Rád bych se na něco zeptal a nechci to sem psát. Děkuji moc předem

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 18:55  Michal  lachimzavinacmujmail.cz  (157302)

Drahá lekce

Dobrý den, můj mail viz podpis..

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 17:31  Kominent  (157228)

Drahá lekce

máte někdo zjištěno kolik bychom museli finančáku zaplatit s pokutou a penále s cca 1 000 000 výnosem od toho roku 2009? Letos nemáme roční výpisy, tak jak jsme to měli popřípadě řešit?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 20:02  aaa  (156918)

Drahá lekce

to  se  lisi  u   kazdeho   jednotlivce   je   ta  dan   jina,  zajdete  si   na   fin.  urad,  par   mych   znamych   uz   bylo   vyzvano  dodanit  vyd. prostredky   u   fizickych  osob  podle  zakona  lze  dodanit   3roky  pospatku   zbytek   je  promlcen  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 15.03.2013 18:03  hjoplu  (157344)

Drahá lekce

Na výnos je daň 15% za daný rok z výnosu. Takže následující rok doložíš výpisem bank. účtu kolik jsi obdržel celkem v předcházejícím roce za požitky a z toho 15% daň.

Pokud žádné vyplacení Germael nebude, tak bych v případě dotázání FÚ vzal podklady a vše stavěl do roviny podvodu (bylo to medializováno dostatečně a podle dosavadního vyjádření PČR z médií šlo o podvod a pouze přelávání peněz, nehodnotím, patrně tedy PČR nemá podklady pro tvrzení, že Dostál dělal investice) s tím, že případný výběr z Germaelu do výše vkladu byla pouze vratka tvých peněz (doloženo výpisem z bank. účtu o obdržených prostředcích), nikoliv výnos s tím, že o zbytek peněz člověk přišel. Každopádně, Aldonu a Germael řešit separátně, jsou to 2 různé subjekty (můj názor)

 

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 15.03.2013 20:16  aaa  (156918)

Drahá lekce

vaz.  pane   asi   jste  nepostrehnul   tento     pan   z  nejvetsi   pravdepodobnosti  vydelal  a  jeste   stacil   vybrat  vklad  takze  diky   dostalovi  ktery  tvrdil   ze  za  nas  odvadi  dane a  oni  verili  ted  to  budou muset  doplatit  i  s  pokutou

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 20:31  jaja  (156947)

Drahá lekce

ano,je to neuvěřitelné,čeho je někdo schopný,takhle podvádět ve velkém....pokud někdo stačil peníze vybrat a ještě vydělat,má vlastně štěstí....já bych byla šťastná,kdych měla zpět aspoň polovinu vkladu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 18:02  s.  (157343)

Drahá lekce

Vážení, plašíte předčasně. FÚ nemá zatím z čeho cokoliv vyměřovat. Neexistuje prozatím žádný hmatatelný a nezvratný důkaz - dokumenty, ze kterých by bylo zřejmé, že Dostál někde opravdu investoval, kdyby takové důkazy byly, nebyl by ve vazbě, protože by měla policie důkaz, že není podvodník. Takže pokud neinvestoval, nic neplatíme, pokud investoval a prodělal, je otázkou, jestli existuje nějaké jasné účetnictví, ve kterém by byly detailně toky našich investovaných peněz. Pokud peníze někde jsou a dostanou se zpět k nám, klidně daně FÚ s radostí zaplatím.. Ale vůbec rozklíčování a eventuální vyměření daně bude záležitost minimálně na pár měsíců.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 18.03.2013 22:19  aaa  (156918)

Drahá lekce

pokud   dostal  penize  poslal pod  nazvem  vynosy  pokazde  platime dan  jinak  hrozi;   shora   uvedeny   spravce  dane  rozhodl podle  par.250  odst. 5 zakona  .č280/2009 Sb.,  danovy  rad, ve  zneni  pozdejsich  predpisu ,  [ dale jen " danovy rad" ] o ulozeni  pokuty . vyse  uvedenemu  dan.  subjektu podle  par.250 odst. 1 pism. a   danoveho  radu,za opozdene podani dan. priznani k dani z prijmu fyzickych osob za  zdanovaci  obdobi roku priklad 2011   Vypocet  pokuty;   1.  stanovena  dan  ......   2.sazba  pokuty........3.pocet dnu od stanovene lhuty pro podani dan. priznani  4.vypoctena castka[ř.1+ř.2/100+ř3] max.5% z ř.1   5.vyse pokuty za opozdene tvrzeni dane castka ze ř.4          Pouceni;  Proti  tomuto rozhodnuti  se  muze prijemce rozhodnuti odvolat ve lhute do 30 dnu ode dne jeho doruceni. Odvolani je nepripustne smeruje-li jenom proti oduvodneni rozhodnuti. Odvolani se podava u spravce dane, jehoz rozhodnutim je odvolani napadeno. Podane odvolani nema  odkladny ucinek [par. 109  danoveho radu ]  Takze pane  S , Pokud  je  vyber z vkladu-  neplatime.  Pokud  je napsano  vynos  je to jasne a bernak v Nachode to ma dobre  podchyceno. Nebalamutte lidi.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 19:06  xxxx  (156719)

Důchodci mohou letos naposledy požádat o úlevu na daních ze zisku až 25000.Nevím jestli jsem to správně specifikovala.Ale je to tak

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 19:29  aaa  (156918)

byl   jsem  na   f.u.  a  pro  duchodce   odpocitatelna   polozka  je  157000k.c. + 247000k.c. na  osobu   to  co   prevysuje  tuto  castku  se  plati  dan  15%

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 18:47  Michal  (157302)

Drahá lekce

Souhlasím s tím, že tyto dokumenty nejsou, už jsem to psal i výše, že to tak předpokládám.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 19:00  hjoplu  (157344)

Drahá lekce

Podle vyjádření PČR z televize, Dostec neinvestoval, pouze obracel peníze od komitentů. Takže žádné podklady o investování nemají v ruce asi, to by řekli, nelžou určitě, poldům věřím, jsou féroví, to taky už nadělaj. V kanceláři mu nic asi ted nenašli kromě smluv (a to asi stejně za Germael jenom).

Čili podvod, takže to co člověk vybral z Germaelu byla vratka peněz. Navíc, v komisionářské smlouvě je sice zmínka o "investičním cyklu", ovšem nikde tam není napsáno, kdy cyklus proběhne, žádný časový rámec (od data do data), takže vůbec nic ani nemuselo proběhnout, není napsáno kdy měl cyklus proběhnout.

Dále, Germael je jeden subjekt, Aldona druhej subjekt. Takže nelze slučovat oba případy dle mého názoru

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.03.2013 22:27  Jindra  (157315)

Drahá lekce

Příspěvek velice pěkný a poučný. Píšete, že jste se k Dostálovi dostal koncem roku  2011, ale v dalším příspěvku píšete, že po vás FÚ chce daň za rok 2009. Tomu nějak nerozumím. A jak jste se ve vztahu k FÚ za rok 2009 zachoval ?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 15.03.2013 05:29  Michal  (157302)

Drahá lekce

Aha, už to vidím, to byl překlep, k Dostálovi jsem se dostal právě koncem r. 2009. Zatím jsem na FÚ podal žádost o odložení na konec března, protože jsem si potřeboval situaci vyjasnit. Nyní tam půjdu s tím, že se jednalo o podvod, tudíž i mé pozdější 2 výběry budu považovat za vratku z vkladu. Pokud by tomu bylo tak, že Dostál investoval, bude muset FÚ přijít s jasným důkazem, jak investoval mé peníze a kolik vydělal. Takové dokumenty však snad neexistují.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 22:21  aaa  (156918)

Drahá lekce

neplette  si  to   vy  musite  prinest   jasny   dukaz   aby  jste   byl   osvobozen   od  pl.  dani

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 21:10  Dag  (157347)

Drahá lekce

FÚ může požadovat daň z výnosu, který  bohužel nebyl obdržen, a to podle smlouvy, což vám potvrdil právník - mám shodné informace. Spolu s penále, to do doby, než se (případně) rozhodnou rozeslat výměry - dle pomůcek (nevím, co vše může být pomůckami?) naskáče ještě pěkná částka. Nemají-li na to právo, tak je ale nejprve naší povinností vše uhradit a pak teprve vymáhat soudně, i když třeba marně, což samozřejmě představuje nemalé další výdaje. Dále by mne však zajímalo, pokud není tato záležitost policií ukončena tím, že se jednalo o podvod, zda lze výběry považovat za vratku z vkladu. Jde o to, aby FÚ, když bude jiného názoru, nevyměřil penále (po třech letech, kdy na to přijde teprve řada) za nepřiznané daně + doplatek atd. Nejprve se vyplácí výnosy, vklad až nakonec. Co na to právník, je možné toto ověřit? Děkuji za případnou odpověď.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 22:54  aaa  (156918)

Drahá lekce

 prosim  Vas   ja  nevim,  mozna   ze  mate  znameho  pravnika,  ktery  Vam   tyto   sluzby   poskytuje  zdarma, ale  radim  Vam   na  f.u.  jsou   lide  fundovani  a  urcite Vam  pomohou i poradi  abyste  se  vyznal  v  placeni   vasich  dani,  jinak  reknu  Vam    dostal     nadelal   v   republice  na   ruznych  f.u. tolik   humbuku  prostrednictvim    komitentu, ze  byste  tomu  ani    neuverili  kde   vsude  se  jeho  jmeno   sklonuje ve  vsech  padech

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 16.03.2013 07:47  Michal  (157302)

Drahá lekce

Naopak, v tomto mě Dostál nepřekvapí, ostatně už podle toho, jakých rozměrů jeho machinace dosáhly je zřejmé, že se bude jednat o celorepublikové měřítko, ba co víc, Dostál dosáhl i za hranice!

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 14:35  reseni  (157035)

Drahá lekce

Michale, děkuji, Vaše příspěvky jsou klidné a povzbuzující.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 08:42  tes.  souostrovizavinacseznam.cz  (157318)

Drahá lekce

Když jsem četla Váš příspěvek, tak jsem si řekla, že je to se mnou jako přes kopírák.

Rovněž jsem obdržela informaci od známého, kterému to fungovalo již cca 5 let, žil si nad poměry a vzhledem k tomu, že se s Dostálem stýkal osobně několikrát do roka a má vysokou školu, řekla jsem si , že to zkusím. Rovněž jsem měla finance navíc a z osobních důvodů jsem je chtěla zhodnotit.

Vše mi bylo od samého začátku podezřelé, smlouva, výběry, zhodnocení, ale šla jsem do toho. Bez nátlaku, přemlouvání.

Když se ke mně dostala informace o transformaci na jinou společnost, zbystřila jsem a uvažovala o ukončení, ale pak jsem to zase neudělala. Vybírala jsem ještě do poloviny roku 2012. Při posledním požadavku, který se zdržoval, jsem volala D.ml a ten mi začal vyprávět věci, že mu tatík od začátku roku nic na vyplácení nedal a že to vše funguje jako letadlo, to jsem se vyděsila .Stěžoval si, že tam mají peníze jeho známí a příbuzní, že se bojí vyjít ven, bojí se o rodinu. Říkal, že s otcem moc nevychází a že informace, kolik je někde v zahraničí v bance nebo v bankách peněz, neví.  Bylo mi ho líto a věřila jsem mu.Pak jsem stále volala D. st., mluvil se mnou slušně a mám pocit, že už toho ke konci roku měl dost, jak fyzicky tak i psychicky.     

Já toho mám dost taky, vše mám poctivě našetřené a tohle beru jako moje totální selhání.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 09:24  Michal  (157302)

Drahá lekce

Upřímně, mně Dostála mladšího líto není, můj názor je takový, že otec ho neinformovaností (možná i jen prezentovanou) spíše chrání. Pokud by s ním spolupracovat nechtěl a nebylo by to pro něho výhodné, nemusel by, pokud byl jen zaměstnancem otce. Dokonce si myslím, že úplně od počátku Dostál mladší s otcem ani nepracoval, možná se v tomto pletu, ale já ho zaregistroval až v době, kdy se objevil GERMAEL SE, což byla doba, kdy už vše směřovalo ke špatnému konci. Já jsem toho měl také dost, jejich povídaček o kurýrech, vrácených penězích do zahraničí apod., tak jsem něbyl na pana Dostála jak mílius a dožadoval jsem se určitých informací, načež se mnou mluvil velmi arogantně.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 08:56  s.  (157307)

Drahá lekce

S tím s  Vámi souhlasím, mladý prý za poslední rok opravdu nejspíš nic neví. Vztahy mezi nimi byly prý dost špatné kvůli dědici č.2 na cestě, prý dokonce dělal otci i dost naschválů (rozšiřoval u klientů podobné zvěsti). Já už zkrátka nepočítám s ničím, smířila jsem se jak s variantou, že jsem o vše přišla, tak někde v koutku duše věřím, ale už na tom nestavím svůj denní program, neprobouzím se s myšlenkou na p.Dostála a moje peníze a neusínám s ní, nějak to zkrátka dopadne, život jde dál a pan Michal to nazval trefně, drahá lekce, ať už s penězi nebo bez, za ty nervy mi investice nestála, i pokud by se mi vrátila i s výnosy. Jen bych se ráda dozvěděla pravdu, ať je jakákoliv, abych si aspoň konečně mohla ty kousky skládačky poskládat dohromady. Ráda bych věřila, že naděje umírá poslední a Dostál podvodník není, třeba propuštění z vazby pohne děním a dozvíme se definitivně pravdu, teď už nemá o co hrát. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 15.03.2013 09:17  Michal  (157302)

Drahá lekce

Myslíte dědice č. 3? Pan Dostál má 2 dospělé syny, Aleše a Tomáše, leč Tomáš s otcem v tomto minimálně veřejně nikterak nespolupracoval, takže se o něm vlastně ani neví. Zatímco Aleš s otcem spolupracoval, jaké mezi ním a otcem byly vztahy se můžeme pouze dohadovat, je pravda, že mi Aleš později vždy tvrdil, že má od otce zakázané podávat jakékoli informace a že nic neví. Nadruhou stranu si říkám, pokud on figuroval pouze jako otcův zaměstnanec na agendu, proč prostě neskončil, když mu ta spolupráce tolik nevyhovovala? Má přece ještě obchod se zbraněmi. Přichází mi na mysl i ta varianta, že aby byl mladý u veřejnosti z obliga, tak že mohou hrát právě takové divadlo, aby veškerá vina šla pouze na starého, který co si budeme povídat, s jeho spotřebou doutníků, pravděpodobně moc let už ani v base nedá. Rád se jednou dozvím tu tajenku a budu nadále hledat informace které k ní patří, Dostálům & spol jsem připraven naházet pod nohy co nejvíce klacků, pokud nás podvedli, nicméně jsem smířen s tím, že peníze budu muset vydělat znovu a jinde a spím dobře. Však časem se to dozvíme.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 15.03.2013 09:51  s.  (157307)

Drahá lekce

Mladý spolupracoval s otcem, který mu finančně významně pomáhal, zbraně asi nejsou natolik výdělečným artiklem nebo jeho finanční spotřeba je moc velká. Vím, že ještě před početím, jak říkáte dědice č.3 (druhého dospělého syna jsem ani neuvažovala, jelikož ten od začátku asi stál a stojí absolutně mimo tyto finanční investice, machinace nebo jak to chcete nazvat), chtěl v případě smrti nebo únavy otce celou firmu převzít, jakmile vyplula na povrch realita s mimčem a p. Bláhovou , začal se chovat dosti nevybíravě (v komunikaci s klienty, šíření různých fám). Pokud já vím, do té doby (možná i později) přebíral peníze, podepisoval příjmové doklady apod., čímž už je zainteresován. Sám píšete pokud nás podvedli, takže ještě taky trochu věříte, stejně jako já, ale už tím nežiju, pokud nakonec dostanu něco zpět, bude to samozřejmě vítané pozitivum. Žádné trestní oznámení ani nic podobného zatím nepodávám, nikdo mi zatím nedal jasnou verzi příběhu, tudíž nemám důvod. Je to trochu z loajality podnikání, jelikož sama vím, jak je v dnešní době obtížné se uplatnit a pokud Dostál není podvodník, do problémů se mohl dostat celkem jednoduše, na druhé straně nevím, co by mi podání přineslo kromě cesty k výslechu, evetuálně soudu a sežrání dalšího času a nervů, oboje mohu investovat jinde a smysluplněji, aspoň v tuto chvíli.  

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 19:19  Michal  (157302)

Drahá lekce

Dobrý den, jsem přesvědčen o tom, že nás podvedli, to pokud jsem napsal prostě jen jako takovou ruční brzdu, kdyby náhodou, leč to pro mne je spíše sci-fi. Já jsem již TO podal. Co se mladého týče, i mně se několikrát při naléhání na výplatu vyjádřil, že to nyní frčí na bázi letadla, že jen od nových klientů peníze vyplácejí podle nějakého pořadí lidem kteří žádali o výběr. Pokud je tomu tak, že ještě v této době byl schopen lanařit nové klienty, myslím, že je to na pováženou a že by se z tohoto měl také zodpovídat. Jak bylo uvedeno níže, bylo by na místě překvalifikovat na zločinné spolčení.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 20:09  jaja  (156947)

Drahá lekce

ano,to je na pováženou,náš vklad přijali v říjnu 2012,kamarádka tam nesla vklad asi o 14 dní později,a přijímal to mladý D.,chtěl to v hotovosti a vystavil doklad o příjmu......trestní oznámení podáme rovněž,doufám,že se budou patřičně zodpovídat.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 15.03.2013 09:44  acd  (157321)

Drahá lekce

Co se týká synů, Tomáš s otcem nebyl zadobře a nejel v tom s nimi, jo to Aleš to je jiná třída, paní tady psala, že s otcem nevycházel,, Aleš je tragéd a vypravěč pohádek co mu slina na jazyk přinese. Vše jen pro uspokojení jeho ega, ale skutečnost je taková, že nikdy nikomu neřekl, že je v tom problém a naopak do poslední chvíle vybíral peníze a to i od známých a kamarádů, které tím dostal do hodně velkých problémů. Jeho vazba na tatíka byla až extrémní, aby taky ne, to co za něj cáloval bylo taky extrémní, rozsekaný auták v opilosti, další havárky, zánovní BMW na representaci firmy, velmi solidní plat za těch pár hodin co mu posluhoval v kanceláři a lanařil lidi, celý provoz obchodu se zbraněmi, atd. Tedy otec byl bůh, o jeho milence Aleš věděl a schvaloval to, možná bráška jako potencionální ohrožení případného dědictví by mohl být problém, ale při takovém toku peněz pro Aleše by stejně neklápnul proti otci ani slovo.

Michale ptáte se proč Aleš neskončil, nešlo to, ustřihnul by si tok peněz a jako podnikatel nestojí za nic, navíc by utrpělo jeho ego,, všude vykladal, že jsou s otcem bankéři, s těmi informacemi máte však pravdu, žádné nedostával od otce, starej sám prohlašoval, že mu nemůže nic říct aby to nevyžvanil.

Nyní se Aleš chová, že se ho to netýká, sice komunikuje, ale pohádky stále stejné,, nic nemohu, otec říkal..,, atd.

Starej vše bere na sebe, nepotopí Aleše, kdo by mu taky jinej připravil spokojený důchodek po návratu z trestu,, nebude mít nic, pokud by něco měl, hned mu to seberou na uspokojení věřitelů,, mladej bude čistej jak padlý sníh,, tedy může mít cokoliv a nikdo mu nic nevezme,, kam se ty peníze asi budou šměrovat??  Podle mne je vinnou mladýho minimálně spoluúčast na podvodu, vybíral peníze a lanařil i když věděl, že to jde do kýblu..

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.03.2013 09:01  hugo bos  (156686)

Drahá lekce

Nesouhlasím s Vaším tvrzením, že "skutečnost je taková, že nikdy nikomu neřekl (mladý Dostál), že je v tom problém".Byl jsem se svým známým (který u nich má/měl také peníze) u nich v kanceláři v říjnu či listopadu a tam nám mladý Dostál říkal, že nevyplácejí a že podle něj peníze vůbec nejsou. Také si stěžoval na to, že mu otec dluží výplatu/y mzdy....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 20.03.2013 10:25  acd  (157426)

Drahá lekce

No trefil jste zrovna na dobu co  s tatíkem neměl zrovna láskyplný vztah, dozvěděl se, že levoboček je na cestě.  Ale co udělal pro vás, když už věděl, že to je tak špatný,, doporučil vám ukončit smlouvu a rychle to zabalit?? Od svých známých stále peníze bral.. To že něco pindal a "zlobil se" na tatínka mu nijak nebránilo aby s ním spolupracoval na podvodu dál a profitoval z toho..

Slušný člověk se ctí a charakterem, by okamžitě ukončil spolupráci, byť se svým otcem,  a lidem, které znal a natáhnul je pod sliby a osobními zárukami do systému by alespoň částečnš refundoval jejich ztráty. Ono BMW X5 má svou hodnotu a stejně ho platil tatínek, tedy proč ho neprodat a alespoň částečně neodškodnit kamarády a známé co zlanařil.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.03.2013 09:24  aaa  (156918)

Drahá lekce

toto  vsechno  uz  neni  podstatne , ani  my  jsme tomu svinstvu  nezabranili ,muzem se tedy alespon shodnout, ze skutecne penize   nejsou   ,ja se  domnivam ,ze kdyz dostal zacal jezdit  ke konci r.2012 do  Lichtnstejska a Svycar, tak zacal  malinko penez ukladat,  jak mu jeste zdroje od lide do prosince nabihaly ,bude zalezet na Nas ,az  to odsedi, zda si bude uzivat toho zbytku penez, nebo po zbytek zivota, bude zit z garantovaneho minima

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.03.2013 09:32  xxxx  (156719)

Drahá lekce

Jo mladej říkal každý den,jinou pohádku.Chudáček....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 02.04.2013 08:34  Weiner  vlastimil.weinerzavinacceskatelevize.cz  (157644)

Drahá lekce

Dobrý den, prosím, ozvěte se mi na mobil. Díky.736 531174

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.04.2013 15:19  xxxx  (156719)

Drahá lekce

Pozor na něj, nejsou s ním zrovna dobré zkušenosti....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.04.2013 16:06  aaa  (157345)

Drahá lekce

... je to  pracovník ČT  -  ?  ...či nějaký prudič ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.04.2013 16:25  xxxx  (156719)

Drahá lekce

Ano ,.je to redaktor ČT.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 15.03.2013 10:13  aaa  (151926)

Drahá lekce

snad po policejním šetření povýší kvalifikace skutku  na  " zločinného spolčení .. " .......:-)))))

.. však lidé co jeli na provize/bonusy, lidé na postech představenstva či DR jsou dalšími adepty pro obvinění z napomáhání k trestní činnosti a spolčení . !!

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 14.03.2013 17:43  Michal  (157302)

Drahá lekce

..nevypovídají o investicích vůbec nic.

Zpětně se na to dívám, že jsem byl skutečně najivní vůl, nicméně "díky" Dostálům jsem procitnul. Přeji Vám všem, ať se z tohoto seberete a nespadnete do žádných velkých existenčních problémů. Také mi bylo záhadou, proč Dostál nezmizel, nicméně pravděpodobně se toto rozhodl v jeho věku vzít na sebe, protože by musel zmizet s manželkou, milenkou, dvěma syny s rodinami a nakonec s nově narozeným "levobočkem". Kamarád tvrdí, že člověk jako on už dávno rezignoval, že už jen tlačí svou hroudu problémů před sebou a lže a lže, aby ji tlačil zas o pár dní déle. Nechápů, jak může někdo, kdo není sám, takto jednat a uvrhnout rodinu do takového nebezpečí. V době, kdy peníze znamenají kolikrát více než lidský život si nedovedu představit, že bych věřil, že z 1700 budou všichni splachovací. Držím Vám všem palce, po této zkušenosti budeme zas o něco chytřejší, bohužel chudší, ale hlavně, když nejde o život jde o hov**! ;)

P.S.: Někdo možná bude souhlasit, někdo nesouhlasit, není mým cílem brát někomu naději, ale sám na sobě vidím, že po tom, co jsem se s tímto smířil, tak se mi i ulevilo, než být stále v nejistotě.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 14.03.2013 19:16  hjoplu  (157309)

Drahá lekce

Zajímavý názor. Každý se s realitou bude muset nějak vypořádat, ať už bude realita jakákoliv...

Nicméně, pokud se podivá někdo na strukturu Germaelu, tak za závazky odpovídá asi někdo jiný než Dostál. I smlouvy jsou podepsané někým jiným.

Dále co nechápu, proč chce Dostál ven k vazby a podal stížnosti a podal dovolání (soudím dle informaci odsud), co z toho? Já si myslím, že dost možná ho pustěj. 

Bohužel, fakt bych rád slyšel celou pravdu z jeho úst a pevně věřím, že se toho dočkáme... 

 

 

 

 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.03.2013 20:28  jaja  (156947)

Drahá lekce

ale jak vlastně víme,že D.podal stížnost a že chce na svobodu?.......na informační stránku si může p.Bláhová napsat co chce.....pro potvrzení věrohodnosti informací  je na místě sdělit klientům jméno advokáta p.Dostála.......nic takového se však ani po několika výzvách nestalo.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.03.2013 19:27  Michal  (157302)

Drahá lekce

No víte, Germael SE má skutečně takovou strukturu, že Dostál tam oficiálně nefiguruje, nicméně je cca 1700 poškozených, kteří jsou schopni dosvědčit, že pan Dostál situaci prezentoval tak, že Germael SE je jejich firma a že vznikla kvůli tomu, že Dostálovi nechce ČNB prodloužit licenci a začíná se po něm vozit finančák. Vlastně to bylo panem Dostálem prezentováno tak, že se nic nemění, jen oficiálně je nutné aktivity přesunout na Germael SE. Pravda, toto byl jasný signál, který jsem neměl ignorovat, nicméně tou dobou u mne byl ještě PAN Dostál a byl pro mne naprosto důvěryhodný. Bohužel, to je holt jen část lekce, za kterou jsem si musel tolik připlatit... Nicméně původní smlouvy do konce r. 2011 byly s panem Dostálem jako fyzickou osobou. Naprosto souhlasím s tím, že bych se rád dozvěděl rozuzlení. Je dost možné, že Dostál to dokázal uhrát tak, že ani sedět nebude, nebo třeba jen krátce. Proč chce z bezpečí ven? Možná se ještě chce vidět s milenkou a synem?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 1701až 1720 (3143)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (1) Právní aspekty smlouvy - FÚ   Michal 16.03.13 09:05
  přečíst (1) Právní aspekty smlouvy - FÚ   aaa 16.03.13 10:26
  přečíst (0) Právní aspekty smlouvy - FÚ   renn 16.03.13 22:36
  přečíst (0) Právní aspekty smlouvy - FÚ   r.j. 17.03.13 18:57
  přečíst (3) Právní aspekty smlouvy - FÚ   renn 18.03.13 10:01
  přečíst (2) Právní aspekty smlouvy - FÚ   Windy 18.03.13 13:11
  přečíst (0) Právní aspekty smlouvy - FÚ   xxxx 18.03.13 14:07
  přečíst (0) Právní aspekty smlouvy - FÚ   aaa 17.03.13 09:22
  přečíst (0) Právní aspekty smlouvy - FÚ   Jindra 16.03.13 17:06
  přečíst (0) Právní aspekty smlouvy - FÚ   aaa 16.03.13 18:29
  přečíst (3) Právní aspekty smlouvy - FÚ   hjoplu 16.03.13 17:23
  přečíst (0) Právní aspekty smlouvy - FÚ   aaa 16.03.13 19:32
  přečíst (0) xxxx   xxxx 15.03.13 15:31
  přečíst (0) xxxx   aaa 15.03.13 19:43
  určitě přečíst (14) Drahá lekce   Michal 14.03.13 17:39
  přečíst (0) Drahá lekce   r.j. 15.03.13 15:13
  přečíst (0) Drahá lekce   Michal 15.03.13 19:08
  přečíst (1) Drahá lekce   r.j. 16.03.13 18:37
  přečíst (2) Drahá lekce   jaja 15.03.13 20:23
  přečíst (0) Drahá lekce   reseni 15.03.13 15:31
« Předchozí | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.