Firma GERMAEL,SE - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Firma GERMAEL,SE - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (1) 19.03.2013 09:12  Armin Slacha  k.j.n.v.mzavinacseznam.cz  (157079)

Ano toto je správný názor:)

Takže když peníze nedá Dostál, dá nám je ČR nebo ČNB, a tam je jistota, že peníze jsou.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.03.2013 19:11  jaja  (157408)

Ano toto je správný názor:)

takhle to nebylo řečeno ani míněno,zjednodušujete.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 19.03.2013 16:51  r.j  (157433)

Ano toto je správný názor:)

Nechci nic zlehčovat ani natírat narůžovo. Situace je vážná,doufám že ještě ne zoufalá. Když o všem přemýšlím,mohlo se stát i to,že pokud Dostálové nepřišli o peníze a nemají z čeho vyplácet /zatím to tak vypadá /,že se pan Dostál sr. mohl dostat při svých obchodech do konfliktu se zákonem,někdo to zjistil a může hrozit nebezpečí že když "převede" peníze do republiky / za předpokladu,že je co převést /, že státní orgány zabaví peníze pod záminkou,že se jedná o peníze z trestné činnosti. Je to pouze domněnka. Klasický podvodník by s penězi klientů "utekl" do zahraničí a nečekal by,až ho "sebere" policie. Když jsem viděl televizní reportáž ze zatýkání,vyvodil jsem si z toho jednoznačný závěr: buď to byl cynický smích člověka,kterému už bylo všechno jedno,nebo si byl stoprocentně jistý,že má z čeho vyplácet. Za vším může být i vyřizování osobních účtů........

                                  r.j.

 

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 19.03.2013 10:14  aaa  (156918)

Ano toto je správný názor:)

stat   premysli   jak   naplnit  uz   leta  prazdnou   pokladnu  viz  posledni  vykrik , jak   navic  zdanit   pojistovny , stat  rok  od   roku   se   stale   vic  a   vic   zadluzuje  diky   predevsim   stedrym    socialnim   davkam ,  at    sa   na  me   nezlobi   Ti ,  kteri   je  nutne   potrebuji,  ale  vidim   kolem   sebe  mnoho  tech ,   kteri  je   zneuzivaji  a  nemaji  na  ne  narok a  Vy   klidne  reknete  ze  tam   je  jistota   a   ja   rikam,   ze  jistotu  mam   jen    jednu    a  to   ze   jednou  musim     zemrit

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 19.03.2013 13:23  jaja  (157408)

Ano toto je správný názor:)

ano,to máte pravdu,stát přemýšlí,jak naplnit prázdnou kasu.....kdyby stát chtěl,dokázal by ji naplnit....v první řadě tím,že by vybral daně ,jak by je vybrat měl....ale to je už jiná diskuse,o polické reprezentaci této země atd.....

pokud se týká státního rozpočtu,větší podíl na deficitu veřejných financí má to,že berňák není schopen zajistit adekvátní výběr daní od OSVČ,než to,že se vyplácí sociální dávky....dalším faktorem zapřičiňujícím státní deficit je prorůstání byznysu a politiky,zneužívání státních zakázek,korupce.....ale jak říkám,to je diskuse o něčem jiném,než je náš problém....

máte pravdu,jistota smrtelnosti je jedna a pro každého,na druhou stranu nežijeme na pustém ostrově a stát má určié tkompetence,aby zamezil tomu,aby si tu každý dělal,co chce.....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 19.03.2013 15:53  aaa  (156918)

Ano toto je správný názor:)

Souhlasim  s Vama jak  to ale chcete  udelat. Stat  stale  boptna a cim dal tim min nam garantuje. Zpet  k  f.u. v Nachde, kdyz zjistil  financak prostrednictvim banky pres kterou tekly nemale  prostredky na  aldonovu  firmu zacal ho tvrde  kontrolovat, kde i dostal  konecne predlozil  smlouvy okamzita  reakce  ze  strany  fin. rozesilani  vyzev dodanit az do r.2009, Kdyby na to prisel driv, mozna by bylo na vyzve dodanit do r.2008.[ mx.3r. .zpet.] fin. na to prisel asi kolem r.2011.  Pokud nechci fin. neco predlozit a druha strana nedoda podklady z ceho si to ma vycucat a kdo by neco predkladal kdyz to tak dobre slapalo a navic dostal mel napsano komisionar plati dane takze vidite i policii upozornil f.u. Ti  chytraci kteri tam dneska pisou a svaluji vinu na stat nedavno psali pockejme do 31.3. 2013 a pak podejme t.o.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 19.03.2013 16:27  poškozený  (157430)

Ano toto je správný názor:)

TO se mělo podat hned, a na všechny - díky laxnosti kriminálky je Zmeškalová už dávno v prachu. Já nevím přesně jak to všechno bylo, to se teprve snažím zjistit, ale pokud dostál jel 16 let bez licence, tak kde je chyba ? Jaktože na to nepřišla ČNB, která to má jako povinnsot hned v úvodních ustanoveních zákona o ČNB a FÚ, hm ? - to není pochybení ? 16 let nechat někoho nelegálně podnikat v takovém oboru, kde jsou nejpřísnější pravdidla ?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 19.03.2013 17:03  aaa  (157345)

Ano toto je správný názor:)

Kdo za to může ?.. nu přec .. hamižní občané / klienti "Letadla"......... plná paluba cestujících , všeci jem pasivně přijímali občerstvení "zadarmo" od hezkých letušek , Kapitána letadla se radši na nic neptali , nezjistili si odlet - ani průběh letu- natož okolnosti  přistání ...o to je to přistání do reality tvrdší ...a na Letišti ,.. šel si někdo stěžovat ?? ... na ten hrůzný let ! ...Nééééé. Nikdo !

a kdo za to má ručit ?

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 19.03.2013 09:54  aaa  (157345)

Ano toto je správný názor:)

nech se vyšetřit Chocholouškem, nebo si dej hodně studený obklad a přestaň chlastat či fetovat....!!

 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 19.03.2013 09:22  poškozený  (156564)

Ano toto je správný názor:)

Ano, to je, protože ta odpovědnost tam prostě je, věděli o tom, je to prokazatelné, a tím, že nezasáhli nám způsobili škodu. Jsou tam všechny složky odpovědnosti, tečka. 

Počkáme, co Dostál, pak musíme všichni zažalovat tyto dva subjekty. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 09:53  aaa  (156918)

Ano toto je správný názor:)

ja jenom zasnu  jak  je  to  ve   Vasich  ocich   jednoduche , oni  za   to  muzou ,  je   to   prokazatelne ,  zkratka   neuveritelne , nebalamutte  lidi   a  nebijte   na  poplach   vina   se   prokaze   to    si   pisme ,  ale   na  to  si  jeste  pockame ,  moznaz , ze  i  timto  smerem  se  zaloby  budou  ubirat  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 19.03.2013 09:42  Armin Slacha  k.j.n.v.mzavinacseznam.cz  (157079)

Ano toto je správný názor:)

Vážený poškozený, to byla - jestli jste nepochopil ironie. Škodu jste si způsobil především Vy a nikdo jiný. Zažalovat můžete tak maximálně lampárnu. Odpovědnost je pouze na Vaši straně a Vaše nezodpovědné chování došlo tam kam došlo. Tečka

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.03.2013 19:24  jaja  (157408)

Ano toto je správný názor:)

ano,jasně,za celý ten malér můžou jen a pouze klienti.....Dostál je učiněné lilium....

obávám se,že s vaším tvrzením nebudou souhlasit ani naše pěkně děravé zákony.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 15:37  poškozený  (157430)

Ano toto je správný názor:)

Nastudujte si trošku zákony a pak sem něco pište :)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 16:11  aaa  (156918)

Ano toto je správný názor:)

tak bezte  ted  s tema  zakony za  dostalem  a  vymente  je  za  penize   dostal  Vas  urcite  posle  do  prdele     vite  vubec  proc  jsou  zakony a predpisy ?   ja  Vam  to  povim ,   aby  se  porusovaly  

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 16:29  poškozený  (157430)

Ano toto je správný názor:)

To já nepopírám, to mě pošle, to Vám klidně podepíšu. Ano, jsou, aby se porušovaly, ale pokud je porušil stát, prostě za to musí pykat, porušení právní povinnosti zakládá odpovědnost, stát má objektivní, nezajímá mě žádné zavinění, pouze porušení povinnsoti, kauzální nexus a následek - škoda, a to tam všechno je. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 19.03.2013 10:46  jaja  (157408)

Ano toto je správný názor:)

1/škodu jsme si zapřičinila sami,že jsme svěřili peníze podvodnému soukromému podnikateli.to máte pravdu.....ale ne celou,stát a státní instituce mají vykonávat dohled nad soukromými subjekty a v případě nekalého podnikání zasáhnout....

2/pokud byl D.těmito institucemi v jeho nekalé činnosti nějakou dobu sledován a za výsledky jejich pozorování vzat do vazby,jsme my klienti takovýmto chováním státních institucí rovněž poškozeni......nebylo ze strany státu zasaženo v náš prospěch.......v tom má pan Poškozený pravdu.

3/abych nebyla špatně pochopena,zdůrazňuji,že nesvaluju vinu na stát.....ale upozorňuji na to,že stát a jeho příslušné instituce mají také určitý podíl odpovědnosti na našem poškození.

4/než se zas někteří začnete vztekat,zeptejte se nějakého právníka ,který rozumí této problematice na názor.....

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 12:29  aaa  (156918)

Ano toto je správný názor:)

dostal   nesplnoval  podminky , aby   mohl   dostak   licenci    a  tim   CNB   nic   neporusila    zkratka  banka   mu   licenci  nevydala  a  vic  se  nema   co   zajimat    o    dostala  , pokud   nekdo   vi    jak    CNB   pochybila  ,  nebo   porusila  nejake   povinnosti  dane   zakonem     tak   to   proste   tady   napiste

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 11:52  Armin Slacha  k.j.n.v.mzavinacseznam.cz  (157079)

Ano toto je správný názor:)

Vážená paní, v žádném případě zde nechci "kopat do mrtvoly" jak se říká. Jen se podivuji nad naivitou lidí a to máme prosím 21.století. Kdyby těch příkladů nebylo v minulosti víc než dost. Velice dobře si dokážu představit jak "chutnají" penízky. A zázrakem vydělané chutnají mnohem víc. Jediné co nechápu, proč se najednou všichni dovolávají státu a státních institucí. Proč má stát kontrolovat, co lidé dělají se svými prostředky? Když prachy spálíte, hodíte do popelnice, dáte bezdomovcům a nebo lumpoj - je to jen Váš problém. Smutné ale je to tak. Vím, že se to radí, ale zkuste to pustit z hlavy a zkusit začít znovu. Jinak a líp.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 13:58  jaja  (157408)

Ano toto je správný názor:)

ale ano,pravdu máte ,pokud se týká naší naivity a neinformovanosti ,a to v 21.století.....fandím tomu,že ministerstvo školství by chtělo zavést povinně předmět finanční gramotnost,aspoň naše děti budou mít větší šanci nenechat se takhle napálit....bohužel v tomto případě musím konstatovat,že jme naletěli Dostálovi všichni,ať vzdělaní či nevzdělaní,to roli nehrálo.....lidi si informace předávali z rodin a přátel a fungovalo to.....že jsme nemysleli a informace si neověřili ,byla fatální chyba.....já si ji uvědomuji,prostě jsem věřila neteři Dostála,ale to mě neomluvá......poučení,drahé  poněkud,ale jak jste psal,pustit to z hlavy.....pokud se peněz týká,nedá se nic dělat,nezbývá než začít znovu a líp,to je pravda rovněž,ale těžko se s tím vyrovnáte,když máte pouze průměrný plat a šetřit znovu není moc z čeho......

co mě osobně vadí nejvíc je,že aktéři celé kausy nebudou potrestáni adekvátně tomu,co způsobili.....s tím mám fakt velký problé se vyrovnat.

peníze někomu dát,peníze spálit nebo vyhodit,ano,to můžeme....s tím stát nic dělat nemůže.....ale peníze svěřit podvodnému podnikateli.....s tím stát dělat něco může a dělat by měl,od toho máme státní instituce...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 16:33  aaa  (156918)

Ano toto je správný názor:)

vzdyt stat  ted  stim dela , ale co Vam  da , kdyz  dostal nechce  promluvit  a  vidite  ty  pitome  kecy    dostal    uz  je u  mnohych  ze hry  venku    pochopili  ze    dostal    nic  nema , tak  ted  stat , ten ma ,  pochopi  ze  taky  neda , tak  nakonec  soused  je  bohaty ,  ten da  a jak  neda  tak  kde  na to  vzal

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 19.03.2013 16:38  poškozený  (157430)

Ano toto je správný názor:)

Jo, Dostál nic nemá, to je jasné, to jsem tvrdil od začátku, stejně jako, že to je všechno bouda a kecy. Mně teď jde ale o jinou věc, o to, jak ho mohly fú a čnb nechat 16 let dělat tuto činnost, to přece není možné. Já jsem to nevěděl, protože jsem se k tomu dostal přes kamaráda, co jsem mu věřil a ten mi říkal, že linenci má a vše je i pojištené a dokonce mi tvrdil, že viděl smlouvy od pojištovny, jak jsou pojištené vklady. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 16:55  aaa  (156918)

Ano toto je správný názor:)

on   asi  nemel  zivnostak  vystaveny  na tuto cinnost s lety  se  z  neho stal  profik  podivejte  se  napr.   Gross  jaky  cucak  vstupoval  do  polityky a jak  rychle  se  z neho profik  stal

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 14:28  Windy  (157192)

Ano toto je správný názor:)

Naprosto souhlasím. Všichni jsme naletěli, včetně mě, která od začátku známému tvrdila, jaká to je blbost, takový zisk nám nikdo nemůže dát,( pracovala jsem 15 let v bance :-) hahaha ) měla jsem strach, že přijde o své peníze a vidíte...sama jsem tam jako trubka, vložila po 6 letech své úspory .... co na to říct. Chtěli jsme si přilepšit...nikdo z nás a že nás je,  si nic moc neověřil !!! A i když ano, přesto tam peníze dal.. Vidina výnosů byla lákavá...Je to drahé ponaučení , to máte pravdu. S tvrdou realitou jsem smířená, ale stejně jako Vy  se nesmířím s tím, pokud nebudou viníci potrestáni.

Doufám, že se nám nebudou všichni hlavní aktéři za několik let vysmívat "odněkud" z Karibiku. Ale u nás je vše možné...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 14:17  acd  (157426)

Ano toto je správný názor:)

Jája,,,

Plně s vámi souhlasím, až na poslední odstavec, to že svěříte peníze podvodníkovi s tím stát nic nenadělá, nemůže vás držet za ruku a říkat tam peníze nedávej. Nyní to státní moc - PČR řeší a je jen na váš poškozených zda jim pomůžete, jakékoliv omlouvání Dostálů,Bláhové a Zmeškalové tomu rozhodně nepomůže. Pouze vaše aktivní spolupráce s vyšetřovateli poskytnutí všech dat a informací dokáže tuto causu rozplést a o to rychleji, o co aktivněji se zapojíte. Postoj, který zde čtu: naco dávat TO, to nic neřeší peníze nevrátí,,, nebo: stalo se a prachy jsou fuč, nač to dál řešit,, nebo: oni to Dostálovic mysleli dobře a za vše může stat a ČNB,, a podobné nesmysly, pouze navádějí další lumpy k obdobné činnosti a pouze napomáháte dalším darebákům. Copak opravdu chcete aby jim to prošlo s minimálními, nebo žádnými tresty?? To jste ty peníze vydělali tak lehce, že o ně stejně lehce přijdete a nikoho to netrápí? Já osobně bych udělal vše proto, abych dostal zpátky byť i minimální vklad, a i kdyby nebyla šance vidět jedinou korunu zpět, podnikl bych vše proto, aby ty šmejdi strávili co nejdéle ve vězeňských teplákách a mohli si užívat přízně svých spoluvězňů.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 14:41  Windy  (157192)

Ano toto je správný názor:)

Trestní oznámení podat jdu, jsem objednaná na 25.3 a pokud vím , jak jsem s nimi hovořila ,bude PČR zvát k vyřešení tohoto problému všechny aktéry této cauzy. Mají naše seznamy od Dostála. Rozhodně to neřeším tak, že peníze jsou fuč, tak co nadělám...Jen doufám, že to nebude jen ztráta času a všichni viníci budou sedět  v teplákách v base a ne za pár let někde v teplých krajích.....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 19.03.2013 12:04  Kominent  (157228)

Ano toto je správný názor:)

Mně stále zajímá jen to, proč bychom měli platit daň z výnosů, když jsme nic nevybírali a zřejmě se jedná o podvod a jak to popřípadě finančák zjistí jaké jsme údajně měli výnosy.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 13:29  aaa  (157345)

Ano toto je správný názor:)

Proč ?

.. protože to "říkají"  Zákony této země ,.... FÚ je jen vykonavatelem těchto Zákonů - výběčím ,.žádným úřadem na vyšetřování trestné činnosti .............líbí  ??

kapiš to ?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 15:58  aaa  (157345)

Ano toto je správný názor:)

....... v ý b ě r č í m.........

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 19.03.2013 10:52  aaa  (157345)

Ano toto je správný názor:)

jj... věčné dilema ....mezi svobodou ( vlastní odpovědností za své činy )  .a . "policejním"  státem  ....!

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 1601až 1620 (3143)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  spíše nečíst (1) Slovo věřícího   xxxxx 19.03.13 21:11
  spíše nečíst (1) Slovo věřícího   jaja 19.03.13 19:29
  spíše nečíst (3) Slovo věřícího   hjoplu 19.03.13 19:42
  spíše nečíst (1) Slovo věřícího   acd 20.03.13 06:17
  přečíst (2) Slovo věřícího   aaa 20.03.13 13:12
  přečíst (0) Slovo věřícího   KUT 20.03.13 17:04
  spíše nečíst (1) Slovo věřícího ...   aaa 20.03.13 08:44
  přečíst (3) zamysleme se nad sebou   s. 19.03.13 17:09
  spíše nečíst (1) zamysleme se nad sebou   jaja 20.03.13 19:34
  přečíst (3) zamysleme se nad sebou   s. 21.03.13 09:34
  přečíst (2) zamysleme se nad sebou   aaa 21.03.13 16:24
  přečíst (0) zamysleme se nad sebou   xxxx 21.03.13 09:50
  spíše nečíst (1) zamysleme se nad sebou   xxxxx 19.03.13 21:08
  přečíst (1) zamysleme se nad sebou   r.j 19.03.13 19:31
  přečíst (1) mylné informace   jaja 20.03.13 19:00
  spíše nečíst (1) zamysleme se nad sebou   aaa 19.03.13 21:16
  spíše nečíst (1) zamysleme se nad sebou   xxxx 19.03.13 23:08
  přečíst (0) xxxx   xxxx 19.03.13 16:48
  přečíst (1) Ano toto je správný názor:)   Armin Slacha 19.03.13 09:12
  přečíst (0) Ano toto je správný názor:)   jaja 20.03.13 19:11
« Předchozí | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 09:44 
Název Kurz Změna
 COLT(CZG)  679.00  +0.30% 
 ČEZ  876.50  -0.40% 
 ERSTE  1 118.00  +1.27% 
 GEN(NORTON)  576.02  +1.06% 
 GEVORKYAN  255.01  -1.16% 
 KB  789.50  +0.89% 
 KOFOLA  304.00  0.00% 
 MONETA  102.20  0.00% 
 PHOTON  43.50  +1.16% 
 PILULKA  128.50  0.00% 
 PM  15 240.00  -0.26% 
 PRIMOCO   930.00  -0.53% 
 VIG  760.00  +0.40% 
Komodity online
 Ropa 85.60 USD 09:26   
 Zlato 2324.95 USD 09:26   
 Stříbro 29.14 USD 09:26   
 Káva 227.58 USD 09:26   
 Cukr 20.31 USD 09:26   
 Bavlna 73.25 USD 09:26   
Zobrazit sloupec 
Kurzy.cz logo
EUR   BTC   Zlato   ČEZ
USD   DJI   Ropa   Erste

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.