Výpis odpovědí na následující příspěvek
dotaz
Dobrý den, zdravím všechny prodavačky v Penny. Chtěla bych se zeptat, doufám, že mi někdo odpoví:Jak řešíte markování nákupu rodinného příslušníka? U nás s tím pokladním vyhrožují,že nesmí markovat nákup rodinnému příslušníkovi. Dle mě holý nesmysl.Zákazník jako zákazník.To mám čekat až se najde na prodejně osoba,třebas po 5-8min.(vlastní zkušenost),která mě namarkuje nákup.Někdy se opravdu stane,že na pokladně je jen jedna pokladní ....mají také jinou práci....Setkali jste se s touto situací, někdo? Ochranka na prodejně nefunguje.Díky za info.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
dotaz
Dobrý den! U nás se také nesmí markovyt rod. příslušníci, i jsme to podepisovali. Jenže když jsme jediná pokladní na prodejně a zástup. vedoucího, tak co mám asi dělat? A kdo pozná, že to je příbuzný? To je přeci směšné. Nebo se také řešilo tak, že jsme markovala přítele a vedoucí stál u kasy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
dotaz
Dobrý den,opravdu máte pravdu,u nás to funguje taktéž.je to z určitých hledisek,protože se může stát,že rodinní příslušníci toho můžou zneužít.je mi líto,ale myslím si,že to funguje ve všech řetězcích.Nashledanou
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: