Vážení,
V roce 1997 jsem se rozhodl pořídit si rodinný dům od firmy Canaba. Při pořizování domu a jeho stavbě jsem byl relativně spokojen s postupem stavebních prací. Potíže nastaly v okamžiku, kdy jsme spolu se stavebním dozorem začali uvádět nedostatky do stavebního deníku a poté do protokolu o převzetí stavby uvedli veškeré nedostatky, které jsme požadovali odstranit. Výsledkem je, že od roku 1997 neustále reklamuji nekvalitně odvedenou práci na mém domě Canaba Classic. Jedná se zejména o nekvalitně provedené izolace, nekvalitně namontovanou difusní fólii pod střešní krytinou, praskání podlahy a zatékání okny. Firma naprosto nemá zájem na tom, aby reklamaci vyřídila ke spokojenosti zákazníka.
Doporučený dopis, který jsem naposledy posílal již přímo p. ing. Kalendovi, předsedovi představenstva s podrobným popisem celé šestileté causy a s detailním výpisem všech opakovaně reklamovaných skutečností zůstal nezodpovězen. Nezbyde mi zřejmě nic jiného, než se obrátit na sdělovací prostředky a nakonec zřejmě na soud. Z doslechu vím, že nejsem jediný, kdo je s přístupem firmy Canaba nespokojen, proto bych byl rád, kdyby se mi i ostatní nespokojení zákazníci ozvali.
Roman Macháček
602 148 497