Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10% - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
Návštěvnost serveru AliaWeb finance vzrostla o 10% - Diskuze a názory
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Mate pravdu v tom, ze to je pomerne atypicka reklama, atypicky priklad, ale je to forma, ktera oslovila klienta a zrejme i uzivatele, priloha ma slusnou navstevnost a lide maji moznost se prokliknout na stranku operatora, kde se dovedi vice,, je to velmi dobra reklama, ktera nikoho neobtezuje, ktera vsak take plni svuj ucel.
internet je interkativni medium, a proto mame moznost nabidnout siroky rozsah ruznych reklamnich formatu, od statickych az po dynamicke formaty, reklamu muzeme v prubehu kampani menit atd. ma radu vyhod, ktere jina media neumoznuji a toho samozrejme jsou si vedomi i nasi klienti, kteri tyto vyhody vyzaduji. Protoze ucinnost klasickych formatu (napr. full banneru) klesa, hledaji nove formaty a hlavne ucinnejsi..Pripravujeme jeden zajimavy format, ktery bude asi agresivnejsi, a jiz slysim negativni ohlasy nasich ctenaru, ale je to jen na tyden a pro ctenare to bude limitovano max. poctem shlednuti na den..holt aby reklama je potreba vymyslet porad nove a nove formaty. kdyz to prezenu, tak kdyby byla ucinnost klasickych full banneru vysoka, nebylo by zapoterbi vymyslet agreivnejsi formaty, ktera samozrejme mohou cloveka po nekoliknasobnem shlednuti otravit, coz je pochopitelne.
Radi slysime od vas uzivatelu, co se vam libi, co se vam nelibi, je poteba znat nazory tech, kteri nad strankami sedi denne. Je potreba nalezt rovnovazny vztah, kdy budou klietni, uzivatele a samozrejem take provozovatel stranek spokojeni.
pokud te reklamy nekdy bude hodne, coz se asi obcas stane i v budoucnu, tak budte k nam trochu shovivavi, delame to proto, abychom vam mohli prinest nove sluzby.
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Kuwa, vnitřní chyba serveru a já to musím datlovat celý znova... :-) Takže:
Docela mě překvapilo, jakou má ten odkaz "Komunikace" vysokou návštěvnost. Jak jsem psal, já si ho všimnul až dnes. Škoda že i ostatní reklamy nejsou tak slušné a spořádané, jako je tato. Souhlasím s vámi, že full banner už má to nejlepší za sebou, ale tady se nabízí otázka, co nastane, až přestane být i ta agresivní reklama účinná. Mno, tipuji, že na nás chystáte zase ten rozbalovací banner, ten už jsem tady dlouho neviděl. Určitě tu pak zase nastane zvýšená poptávka po filtračním software, jako tomu pokaždé při podobných experimentech bývalo i v minulosti... :-)
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
no mate pravdu je to zase neco rozbalovaciho co asi nesklidi u nekterych prilis mnoho obdivu, ale snad se to da prezit, je to omezeno na klienta, takze uzivatel by to mel videt max. jednou denne, coz se snad da prezit :-)
vsimnete si, jinych medii, rekalma se stale vyviji a pronika do jinych poloh, pred deseti lety zacala vkladat TV NOva reklamu do poradu, filmu najdrive jsme jim to vscihni zazlivali a dnes je to samozrejmost a vetsina z nas to bere jako naprosto normalni vec... prichodem digitalni televize bude reklama v tv jeste agresivnejsi. klienti chteji samozrejme sve zbozi, sluzby prodat a proto heldaji co nejzajimavejsi a nejefektivnejsi zpusoby propagace, interent je hodne tvarny proto se zde objevuji tolik kreativnich formatu, nektere otravne vice nektere mene..
dale pak, v novinach casto ani nepoznate ze ctete ne clanek, ale PR, cili placeny clanek jednoho klienta, vubec nemusi byt objektivni.
reklamy je obecne vsude moc, vemte napr. casopisy pro zeny, to je casto jen reklama, smysluplnych clanku je opravdu poskrovnu..
a zpatky k nasemu internetu, jakmile se najde format, ktery je efketivni, zacne se ho hojne vyuzivat, avsak prave tim vznikne po case jeho opotrebovani a ucinnost klesa, proto se hleda dal,, najde se novy format atd..je preci fajn, kdyz se to neustale vyviji a hleda se optimalni reseni. takze az nastane ten pripad, ze agresivni reklama bude neucinna, bude se hledat novy zpusob .. mozna jeste agresivnejsi :-)) ale to myslim ve smyslu, ze reklama bude tezko odlisitelna od obsahu
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
presne tak, me to taky nevadi, aspon v prubehu onech prestavek mohu doplnit tekutiny, pripadne je zase odevzdat:-), vidite a dnes to nikomu nevadi, bereme to dokonce z te lepsi stranky a vyuzivame ji k praktickym vecem..
no ja doufam, ze uz se to co nejdrive rozebehne, jsou sice taci kteri to stale blokuji, ale snad uz ten nejvetsi blok byl odstranen.. snad se toho dozijeme
no ja je kupuju obcas, protoze je potreba sledovat vyvoj inzerce v konkurencnich medii, a rekn vam ze je to bes. jenze ono nemusime chodit ani tak daleko, staci si koupit Reflex, oblibeny casopis, ktery si ziskava na stale vetsi popularite. Vsimli si toho i klienti a zacali nakupovat i tenhel casopis a diky tomu je dnes Reflex plny reklam. Neni to tak davno co jeden z prednich novinaru p. Cermak vystupoval proti reklame na internetu, psal clanky na interentu, odsuzoval, brojil a pomahal nicit internetovou reklamu (nabizel ruzne filtry, tak jako nekteri z prispevovatelu zde). Dnes pise pro casopis, ktery je take velmi zahlcen reklamou. Uprostred clanku, reklama na cigarety a clanek pokracuej az na dalsi strance... atd
Reklama nas proste dostihne vsude a pokud ma neco fungovat, tak je zapotrebi penez, kde nejsou penize, tak to nefunguje a kazdy ziskava penize jak muze, media ziskavaji penize z reklamy a i my jsme medium, diky tomu ziskavame prostredky k rozvoji z prodeje naseho reklamniho prostoru...
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
dobrej napad :-))
Zřejmě to způsobuje žvanil alias Tut0vka
Názory a diskuze
Burza Prime 16:28 | ||
Název | Kurz | Změna |
---|---|---|
COLT CZ GROUP SE | 677.00 | +0.45% |
ČEZ | 880.00 | +0.34% |
ERSTE GROUP BANK A | 1 104.00 | +0.73% |
GEN DIGITAL | 570.00 | +0.89% |
GEVORKYAN | 258.00 | +1.57% |
KOFOLA CS | 304.00 | +1.33% |
KOMERČNÍ BANKA | 782.50 | +1.56% |
MONETA MONEY BANK | 102.20 | +2.51% |
PHILIP MORRIS ČR A | 15 280.00 | +0.13% |
PHOTON ENERGY | 43.00 | -0.69% |
PILULKA LÉKÁRNY | 128.50 | +2.80% |
PRIMOCO UAV SE | 935.00 | +2.19% |
VIG | 757.00 | +2.85% |
Kurzy měn | |
Kurzovní lístek ČNB pro 28.06.2024 | |
USD americký dolar | 23.386 |
AUD australský dolar | 15.568 |
GBP britská libra | 29.573 |
BGN bulharský lev | 12.798 |
EUR euro | 25.030 |
HUF maďarský forint | 6.334 |
NOK norská koruna | 2.196 |
PLN polský zlotý | 5.810 |
CHF švýcarský frank | 25.976 |
TRY turecká lira | 71.145 |
Komodity online | ||
Ropa | 84.94 USD | 28.06 |
Zlato | 2323.94 USD | 28.06 |
Stříbro | 29.09 USD | 28.06 |
Káva | 227.58 USD | 28.06 |
Cukr | 20.31 USD | 28.06 |
Bavlna | 72.70 USD | 28.06 |