Výpis odpovědí na následující příspěvek
SPOTŘEBA
No, když dobíjí 13.9 voltu, tak to je OK. nevím, kde k tomu přišli, že ne. Není od věci lambu vyměnit, tyhle jednodrátový mají plánovanou životnost 60 000km. problémem tohodle a jiných starých motorů se vstřikováním je to, že i když se připíchne na diag. tak to nestačí a závada se hledá řučně. Obyvykle, že se mění jednotlivé komponenty za jiné a až to jdem OK tak se řekne, že tenhle díl je špatný. Na té diagnostice to poznali jak, že je špatná lambda? Z registru závad? A co svíčky? Mno, ještě mě napdalo kontroloval si někdy rozdělovač, myslím tím sundeat výčko a kouknout se na palec a uhlík. A jak Tipo akceleruje?
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
SPOTŘEBA
Čaus Tipaři - to, že mi alternátor dobíjí na 13,9, mi řekl až autoelektrikář, který ho měl rozdělaný. Měl jsem elaborát z Auto-Fiat Brno ul. Cejl, kde jsem u opravy nebyl, ale když to údajně měli na diagnostice, měla tam být závada: špatný diodový blok a za další špatná lambda. Odpovědí na velkou spotřebu bylo to, že byl špatný filt, který mi měnili. Ten filt už byl před smrtí, to jsem věděl, tak jsem to vzal. Jinak ta akcelerace: díky tomu, že jsem pootočil obě vačky o zub tak jakš takš, ale žádný zázrak, ale před tím to bylo děsně mrtvý a to už od té doby co jsem tipo koupil od dovozce co vozí auta z rkouska, přes kámoše. Svíčky mám NGK, a dle katalogu na tento obsah a výkon. Ještě bych se mohl kouknout na ten rozdělovač a to čidlo jak mi radíš. Čidlo na rozdělovači jsem nějak přehlíd a nebo pozapoměl, že tam něco takového je čaus Miloš.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
SPOTŘEBA
To na rozdělovači je čidlo polohy klik. hřídele. když ho odpojíš, tak motor ani nenatočíš! Vydrží tak cca 150 -160000km, pak zlobí.Mě se to stalo v těhle kilometrech a známému taky. Otáčky motoru byly 3000 minimálně.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
SPOTŘEBA
Caus Tome, díval jsem se na ten rozdělovač, ale jediné co tam je hned u vačky je pouze konektor na přívod el. jinak čidlo žádné. Myslíš, že ten konektor je z části i jako čidlo? Vymněnil bych klidně i ten rozdělovač s víčkem a kabely, ale u Fiat Šafránek u nás v Tebíči jen víčko a kabely za 2000,- Kč., tekže si nedovedu představit ten rozdělovač. Jinak jsi se mě ještě ptal co má společného vyhřívání skla a řazení na to, aby zhasl motor. To jsme tak odvodili od toho, že když by byl špatný ten alternátor, mohlo by dojít k tomu, že než přeřadím a je neutrál, tak dobíjí pouze alternátor a ten by to nestačil proto by to zhaslo, ale bohužel alternátor je dobrý, takže závada bude zřejmě někde v elektrice. Takže budu pátrat dál dík, čaus Miloš.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
SPOTŘEBA
Zadar. Konektor není zároveň i čidlo.Musíš sundat víčko a palce a pak odšroubova matky na přírubě, Z konektoru vedou kablíky do čidla.Palec+ víčko mě vyšlo na cca 350- 400kč. Vyměnil jsem i svíčky a kabely a jede to líp a líp startuje. Já jsem měnil i těsnění na vstupu vačky do rozdělovače. Teklo mi.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
SPOTŘEBA
Tak vidím,že řešíš stejný problém jako já. Mám to stejné auto a spotřeba je šílená. Teď jsem to měl 2 dny v Bosch servisu. Výsledek: lamda nepracuje, tak jak by měla. Vyměnili ji-pořád stejné. V nízkých otáčkách je jako by nefunkční, ve vyšších se chytá. Řekli mi, že zkoušeli všecko možné (mj. měřili tlaky v pal.systému). Ale bohužel na nic nepřišli. Verdikt zněl "bez šance". Naštěstí byli tak solidní, že jsem nic nemusel platit. Za chvíli jedu na vrakáč vyměnit řj, snad mi ji dají jen na vyzkoušení. A kdyby to nebylo tím, vrátím ji. Přeji ti hodně úspěchu při řešení vysoké spotřeby. Já ho zatím nemám. Kdyby se mi to podařilo spravit, ozvu se čím to bylo. Zatím čau.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
3161až
3180
(4467)