Výpis odpovědí na následující příspěvek
obchody s vlastní pekárnou..
Jsme moc rádi,že máme o jednu k...u.méně.Která se drape večer do obchodu.A otravuje .Takových zákazniků jako jste vy si nebudou vážit ani v Kauflandu.A Vaše pocity nikoho nezajímají.Když se nudíte běžte se projít ven a né do obchodu kritizovat co kdo má a nemá dělat.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
obchody s vlastní pekárnou..
Tak to si snad děláte srandu? Jsem také prodavačka a úctu si zákazník zaslouží a ne, že budete o zákaznících říkat, že jsou k... Taky bych někdy některé roztrhla vejpůl, ale když se ke každému chováte tak jak píšete tento názor, nedivím se, že mají s Vámi lidi špatnou zpušenost a na Penny nadávají. Ano, firmy dřou své zaměstnance a podmínky jsou mnohde šílené, ale milé dámy, toto zákazníka nezajímá. Musíte si uvědomit, že nechodíte do fabriky dělat na pás, ale děláte s lidmi a to není pro každého a už vůbec to není jednoduché. Nikdy se nemůžete zavděčit všem. Ale pokud se někdo chová za pultem jako hulvát, nemůže se divit, že se k němu budou zákazníci chovat stejně, možná i hůř. Co takhle zamést si před vlaastním prahem a pak nadávat na zákazníky, kteří jsou na Vás hrubí. Ono totiž platí:" Na hrubý pytel, hrubá záplata." A to nejen prodavačka - zákazník, ale i zákazník - prodavačka..... :-(
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
obchody s vlastní pekárnou..
A co takhle,neotvirat vubec????
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
obchody s vlastní pekárnou..
No..nakoupit pečivo v 18.00..to opravdu jsem chtěla hodně..nestalo se to jednou..ale pokud tam pracují prodavačky Vašeho tipu..tak děkuji..Pracuji také dlouho a také těžce,procházet se mi nechce,ale k takové k...dě..to fakt sorry..
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
obchody s vlastní pekárnou..
Vážená paní, jako ZVF Penny, se stydím, že někdo takový jako vy může v obchodě vůbec pracovat. Copak vám nikdo neřekl, že my jsme zde pro zákazníky ? Nemyslate si i u nás v prodejně je situace často hektická, celé dny v práci a to často zdarma, ale za to přece zákazník nemůže. Pokud večer není pečivo tak je to ve většině případů přeci náš problém /špatně odhadnuté množství pečiva na daný den/ a i u nás se to občas stane. Omluvíme se a snažíme se aby zákazník k nám znovu přišel.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
obchody s vlastní pekárnou..
Nevím,zda to byla připomínka k mému názoru,ale ode mne to byla ironie,souhlasím,že takto se o zákaznících nevyjadřuje,
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
obchody s vlastní pekárnou..
Ale no tak,proč ta silná slova?Stačí říct:trochu si popláčem,ale co naděláme.Kdo nedělal v obchodě,tak si to opravdu nedokáže představit.Neberte jim jejich názor,z výšky se padá rychle,my už nemáme kam-jsme na dně.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
881až
900
(1277)