Výpis odpovědí na následující příspěvek
(
0)
25.03.2004 11:47
Sesil
cecil.110r
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
post.cz
(
43254)
Komprese u 1,4 ie (Tipo)
Díky za informace. Já, co vím a co s tím autem jezdím, tak mi jednou ženská jela bez vody v chladiči dobrejch pět kilometrů. Takže kroužky budou určitě v háji.
Co takhle vyndavám svíčky, tak vždycky prostřední dva válce ty svíčky zasviní úplně do černa. A vodu to nežere, spíš olej. Je to rok, co jsem ho měnil a už mi v zatáčkách problikává kontrolka.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Komprese u 1,4 ie (Tipo)
Změř kompresi a napiš výsledek. Kámošovo XM mělo na druhém válci 1atm, na třetím 2 atm a na čtvrtém 12- vadné těsnění pod hlavou.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
29.03.2004 07:06
Sesil
cecil.110r
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
post.cz
(
43254)
Komprese u 1,4 ie (Tipo)
Zdar, budu vám psát hodnoty, které mi říkal automechanik. Měřil válce z prava do leva: první 9, druhý 9, třetí 10 a půl, čtvrtý 9.
Na dotaz, že mi to trochu žere volej, dodal, stačí jen překroužkovat a prý by motor neměnil.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Komprese u 1,4 ie (Tipo)
Tak bych to překroužkoval. Zvětší se i tlaky a přestene brát olej.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
3101až
3120
(4467)