Výpis odpovědí na následující příspěvek
POZOR AXA RUŠÍ RUČENÍ
Vážený pane Klímo,
Reaguji na Váš podnět, ve kterém vyjadřujete nespokojenost s postupy společnosti AXA. Podnětů od klientů, i přestože poukazují na možné nedostatky, si vážíme a proto jsme zřídili institut Ombudsmana.
Funkce Ombudsmana působí v AXA jako nezávislá kontrolní instituce, na kterou se může klient kdykoli obrátit, jestliže není spokojen s našimi službami, jednáním naší společnosti nebo nebyla ještě vyřešena jeho reklamace.
O Vašem podnětu jsme informovali naše odpovědné kolegy, kteří celou situaci pečlivě prošetří a poté Vás vyrozumí s výsledkem šetření.
Eva Fonioková
Zástupce Ombudsmana AXA
ombudsman@axa.cz
Dosavadní doporučení:
přečíst
(10)
Vaše doporučení:
POZOR AXA RUŠÍ RUČENÍ
Dobry den, neda mi to nereagovat na toto tema a odkaz na AXA Ombusmana. Konkretne jsem tento odkaz vyuzil dne 16.12.2015 a do dnesniho dne 8.1.2016 stale cekam na odpoved a to se jedna pouze o vyklad rozsahu pojisteni z pojistnych podminek. Proc pisi Ombusmanovi?.... z duvodu, ze se dozvite pokazde od zastupcu AXA jiny rozsah pojisteni nebo radu nad zlato, "pojistete se a uvidite jestli to je hrazeno" Pekny den
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
POZOR AXA RUŠÍ RUČENÍ
Vážený pane Zelenko,
Na vyřízení podnětu Ombudsmanem se nevztahují žádné lhůty. Každopádně Váš podnět byl vyřízen v zákonné lhůtě 30ti dní pro standardní reklamační řízení. Pevně věřím, že mé stanovisko přijmete s pochopením.
S pozdravem
Eva Fonioková
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
POZOR AXA RUŠÍ RUČENÍ
Dobrý den,
tato fce ombudsmana mě příjde trošku out, když čtu toto chování pojišťovny tady, tak bych se ani nedivil že ten ombudsman je jedna osoba na jedné židli která nás posílá do kšá, když chcem nečo po nich a ne jen vyhazovat peníze z okna.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(6)
Vaše doporučení:
POZOR AXA RUŠÍ RUČENÍ
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
61až
80
(86)