Výpis odpovědí na následující příspěvek
Sytič
Zdar.Kamarad ma Tipo 1.4 i.e a nezapina mu sytic.Kdyz to nastartuje tak to musi chvili proslapavat nez se to ohreje a pak uz to jede.V mrazu vubec nenastartuje.Diky za rady.Miki
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
ja tomu teda zase tolik nerozumim a mozna to zavisi i na druhu vstrikovani jestli tam ten motorek je nebo neni, ale co jsem pochytil z knizky o Tipu tak by tam mel byt na pedalu bez ohledu na ten motorek jeste kontakt ktery spina v zavislosti na poloze kdy je plynovy pedal uplne pusteny, a jednotka podle nej pozna ze se ma o udrzeni motoru ve volnobeznych otackach v poloze pusteneho pedalu postarat sama. proto tam i pisou ze se ma startovat motor s pustenym pedalem plynu.
a tak si myslim ze by mohlo byt treba neco s timto kontaktem...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
no nevím o dalším spínači nic, vím co mám v motoru já. O startování teplého motoru s plynem jsem četl, ale nedělám to. Vím, že při otevřené klapce víc "než je zdrávo" motor nenaskočil.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
mozna jsem se spatne vyjadril - mel jsem na mysli pedal plynu vubec po celou dobu pri startovani nepouzivat, mas pravdu ze kdo je treba zvykly ze stare karburatorove skodovky startovat s plynem tak se timto zpusobem treba moje tipo nenastartuje :-)
to o tom mikrospinaci spinajicim v poloze "noha z plynu" pisou ve "Fiat TIPO - Jak na to" na strance 81 a na strance 82 je i na nej ukazano sipkou na obrazku. ten samy spinac je podle me vyobrazen i na strane 60 na schematu zapalovani Digiplex, je to tam kontakt cislo 4 - bilocerny drat. ten spinac je dale i ve schematech na konci knihy - veden pod cislem 32=spinac skrtici klapky, podle nich by to mel byt na strane jednotky cerveny drat. napada me na nem merit napeti, nebo jeste lepe - odpojit konektor na jednotce vstrikovani a zkontrolovat odpor toho cerveneho dratu proti kostre, jestli se skutecne v poloze "noha z plynu" zmeni. ale berte me s reservou, nikdy jsem se v tomto takto nehrabal, jen teoretizuji nad knizkou o Tipu koupenou pred par lety v obchodaku :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
takže sorry tenhle spínač jsem "zazdil" já jsem si stále představoval spínač na pedálu plynu a tam žádný není :-) Tak ho změř prozváněčkou nebo ohmmetrem na multimetru. Počítám že je vyveden na kontoru toho serva co je v něm zabudované, zapojení sice není nakreslené, ale ono se tomu stejně nedá věřit :-( Ale to vyzkoušíš, bude to rychlejší a rozhodně levnější než mechanik. Já jsem měříl podle téhle knížky čidlo teploty vzduchu a zjistil jsem, že je šopatné, tak jsem to celé rozebral a pak jsem na stole zjistil, že mají schéma blbě nakreslené!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
funguje mu servo na přiotvírání škrtící klapky. Vzadu za vstřikovačkou je vidět motorek, kreý tlačí na klapku a "pomáhá" plynu v základním stavu (bez plynu) udržuje správně otevřenou klapku. Pokud je moc nebo málo otevřená, tak to nestartuje. Mělo by to jít (pokud není otevřená) nastartovat s nepatrně sešláplým plynem (10-15%). Pokud je moc otevřená, tak to nechytne taky. Projdi nejdříve čidla (teploty vody - je vzadu na koleně vlevo za motorem modrý konektor, zkus ho odpojit jestli to nepomůže, bývá to častá příčina) pod filtrem je čidlo teploty vzduchu, to může taky dávat špatné signály. Ale může toho být víc (svíčky, VN kabely, rozdělovač...) je potřeba to prostě postupně procházet a vylučovat. Nebo mít kamaráda co si s tím chce pohrát (myslím servisáka).
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
Diky za nazory.Ja mu to dam precist aby mel trochu o tom prehled.Mam docela dobryho automechanika,tak bude lepsi kdyz se vtom povrta on.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
3081až
3100
(4467)