Výpis odpovědí na následující příspěvek
Sytič
ja tomu teda zase tolik nerozumim a mozna to zavisi i na druhu vstrikovani jestli tam ten motorek je nebo neni, ale co jsem pochytil z knizky o Tipu tak by tam mel byt na pedalu bez ohledu na ten motorek jeste kontakt ktery spina v zavislosti na poloze kdy je plynovy pedal uplne pusteny, a jednotka podle nej pozna ze se ma o udrzeni motoru ve volnobeznych otackach v poloze pusteneho pedalu postarat sama. proto tam i pisou ze se ma startovat motor s pustenym pedalem plynu.
a tak si myslim ze by mohlo byt treba neco s timto kontaktem...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
no nevím o dalším spínači nic, vím co mám v motoru já. O startování teplého motoru s plynem jsem četl, ale nedělám to. Vím, že při otevřené klapce víc "než je zdrávo" motor nenaskočil.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
mozna jsem se spatne vyjadril - mel jsem na mysli pedal plynu vubec po celou dobu pri startovani nepouzivat, mas pravdu ze kdo je treba zvykly ze stare karburatorove skodovky startovat s plynem tak se timto zpusobem treba moje tipo nenastartuje :-)
to o tom mikrospinaci spinajicim v poloze "noha z plynu" pisou ve "Fiat TIPO - Jak na to" na strance 81 a na strance 82 je i na nej ukazano sipkou na obrazku. ten samy spinac je podle me vyobrazen i na strane 60 na schematu zapalovani Digiplex, je to tam kontakt cislo 4 - bilocerny drat. ten spinac je dale i ve schematech na konci knihy - veden pod cislem 32=spinac skrtici klapky, podle nich by to mel byt na strane jednotky cerveny drat. napada me na nem merit napeti, nebo jeste lepe - odpojit konektor na jednotce vstrikovani a zkontrolovat odpor toho cerveneho dratu proti kostre, jestli se skutecne v poloze "noha z plynu" zmeni. ale berte me s reservou, nikdy jsem se v tomto takto nehrabal, jen teoretizuji nad knizkou o Tipu koupenou pred par lety v obchodaku :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Sytič
takže sorry tenhle spínač jsem "zazdil" já jsem si stále představoval spínač na pedálu plynu a tam žádný není :-) Tak ho změř prozváněčkou nebo ohmmetrem na multimetru. Počítám že je vyveden na kontoru toho serva co je v něm zabudované, zapojení sice není nakreslené, ale ono se tomu stejně nedá věřit :-( Ale to vyzkoušíš, bude to rychlejší a rozhodně levnější než mechanik. Já jsem měříl podle téhle knížky čidlo teploty vzduchu a zjistil jsem, že je šopatné, tak jsem to celé rozebral a pak jsem na stole zjistil, že mají schéma blbě nakreslené!!!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
3081až
3100
(4467)