Výpis odpovědí na následující příspěvek
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Nevím, jak je to v jiných obchodech, ale tento problém pociťuji při každém konci akčního letáku. Kdy přicházím do prodejny penny Znojmo a hodinu před zavírací dobou už je většina cen upravena na následující den a tudíž dochází ke klamání zákazníka. Tento trend už pozoruji delší dobu, ale dnes už mně došla trpělivost a byl bych rád kdyby se to změnilo, jako jednoduchý příklad uvádím jogurt Florian cena upravena na 6.90kč což je čtvrteční akce přesto u pokladny mi účtují 13.90kč. Paní u pokladny mi odvětí, že mám znát leták, ale nejsem povinen ho přece znát....kdyby aspoň bylo na štítcích napsáno od...do kdy cena platí, nebaví mě hrát si na detektiva u každého výrobku jestli je ta cena středeční či čtvrteční.....Jaké jsou vaše zkušenosti s těmito praktikami....
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Vážený zákazníku,je vidět,že absolutně nemáte páru o tom,jak v Penny musíme vše stíhat za minimálního počtu lidí na prodejně.Večer musíme prodejnu zakodovat do 22.00,takže abychom stihly přecenit zboží,nachystat akce,uklidit,tak hold začínáme přeceňovat dříve.U nás ale nejdříve cenu zvyšuji.Přijďte si to někdy zkusit.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Dobrý den, ano chápu, že to nemáte lehké, ale zkuste se někdy podívat ze strany zákazníka a člověka, co pozdě skončil ve svojí práci a v rychlosti jede nakoupit a pak u pokladny se nestačí divit, jak levně nakoupil. Anebo tam má být aspoň obsluha, která mě jako zákazníka upozrorní a nekouká a stěžuje si jak toho má za dnešní den plné zuby to si myslím, že není úplně dobrá vizitka obchodu a bohužel i lidí v něm.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
No posledni den akci,zacina precenovani na akce nove.A devcata si pomahaji,jak umi,aby nemusely zustavat v praci do noci.Urcite by nemely davat cenovky se snizenim,pred zaviraci dobou.Pokud byla cenovka u jogurtu 6.90 a uctuje se za 13.90 tak pozadujte vraceni rozdilu,Vas nemusi zajimat ,ze to plati az od od druheho dne.Mozna,ze kdyz to udelate vicekrat,daji si pozor a budou cenovky nasazovat az po zaviracce.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Uvedl jsem jen jeden příklad na jogurtu Florian, ale bohužel těch příkladů tam bylo více (jogurty, pečivo, masné výrobky, alokoholické nápoje atd.).a vadí mi to z toho důvodu, že u pokladny se pak nestačím divit. Kdyby bylo na štítku datum od kdy to platí tak bych to pochopil. Chápu, že přeceňování něco zabere, ale chtělo by to asi jiný systém s časovým omezením na štítku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
System je takovy,ze cenovky se davaji az po zaviraci dobe,zrejme si jeste nikdo ze zakazniku nestezoval na centrale,tak jim to porad prochazi.Nesmi se to.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Takže systém je nastolen správně jen někteří ho jinak pochopili samozřejmě na úkor zákazníka jako vždy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Asi tak nejak,ale tady to nevyresite,musite si stezovat na centrale.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
681až
700
(1277)