Výpis odpovědí na následující příspěvek
Klamání zákazníků v penny Znojmo
No posledni den akci,zacina precenovani na akce nove.A devcata si pomahaji,jak umi,aby nemusely zustavat v praci do noci.Urcite by nemely davat cenovky se snizenim,pred zaviraci dobou.Pokud byla cenovka u jogurtu 6.90 a uctuje se za 13.90 tak pozadujte vraceni rozdilu,Vas nemusi zajimat ,ze to plati az od od druheho dne.Mozna,ze kdyz to udelate vicekrat,daji si pozor a budou cenovky nasazovat az po zaviracce.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Uvedl jsem jen jeden příklad na jogurtu Florian, ale bohužel těch příkladů tam bylo více (jogurty, pečivo, masné výrobky, alokoholické nápoje atd.).a vadí mi to z toho důvodu, že u pokladny se pak nestačím divit. Kdyby bylo na štítku datum od kdy to platí tak bych to pochopil. Chápu, že přeceňování něco zabere, ale chtělo by to asi jiný systém s časovým omezením na štítku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
System je takovy,ze cenovky se davaji az po zaviraci dobe,zrejme si jeste nikdo ze zakazniku nestezoval na centrale,tak jim to porad prochazi.Nesmi se to.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Takže systém je nastolen správně jen někteří ho jinak pochopili samozřejmě na úkor zákazníka jako vždy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Klamání zákazníků v penny Znojmo
Asi tak nejak,ale tady to nevyresite,musite si stezovat na centrale.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
681až
700
(1277)