Výpis odpovědí na následující příspěvek
reklamace
Zatím mám pouze negativní zkušenost s touto společností. Koupila jsem přes Zapakatel jako dárek tablet Smoketech, který samozřejmě moc dlouho nešel, ani ne 14 dní, tak jsem ho poštou zaslala k reklamace to spol. AROL, ale společnost ani po zákonné lhůtě 30 dnů se vůbec neozývá a uvedená tel. linka je stále pouze obsazená. A jelikož jsem pracující a nemám čas objíždět Prahu, nevím si rady. Zřejmě se budu muset obrátit na soud, protože s takovým nehorázným jednáním jsem se ještě nesetkala. Nikde radši žádné jiné telef. spojení na vedení společnosti. Je to záměr? I tel. linka obsazená nebo záměrně nefungující, aby se zákazníci nemohli dovolat.
Šimková
Dosavadní doporučení:
přečíst
(7)
Vaše doporučení:
reklamace
Dobrý den přečetla jsem si Vás příspěvek a jsem na tom stejně jako vy. Koupila jsem tablety 2 ks vnoučatům a oba dva jsou špatné. Volala jsem na číslo z faktury a nedovolala jsem se pak jsem tam slušně poslala SMS a za 2 měsíce se nikdo neozval. Je to ostuda firmy AROL s.r.o. ale jak je vidět tak jim to nevadí a proto varuji ostatní zákazníky aby si rozmysleli kde zboží nakoupit. Nikdy jsem tak nic nekupovala a mám poučení je mě líto dětí že se dlouho z dárku netěšily. S pozdravem Burešová
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
4
(4)
1