Výpis odpovědí na následující příspěvek
stížnost
Dobrý den,
jezdím pravidelně nakupovat do Váší prodejny v Bučovicích okres Vyškov. Jít sem nakupovat začíná být pro zákazníky neúnosné! Dnes v pátek plné parkoviště,plná prodejna zákazníků a v provozu pouze dvě pokladny a jako každý jiný den v tak hustém provozu se jezdí po prodejně s čistícím strojem a řve se na lidi pozor.Podotýkám,že nebylo nic rozlité a ani není deštivo! Když jsem u pokladny požádal o slevový kupon byl jsem ještě pokladní napaden,že schválně zdržuji a buzeruji. Musel být zavolán pracovník,aby mě kupon donesl a toho se to velice dotklo,že si dovoluji o to vůbec požádat.Šel jsem si pro kupon do prodejny a bylo slyšet jak se o mě sprostě a nevhodně vybavují.Žádám,aby Vaše vedení urychleně s touto prodejnou ,jejím vedením a potažmo všemi zaměstnanci konečně něco udělali.
Děkuji
ing. Pěnica
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(7)
Vaše doporučení:
stížnost
vaše stížnost je špatnm smerem vedeni prodejny a prodavačky jsou zde nevitě.Tlak zhodních pater j tak neunosny že jsou všichni ve stresu .A proto chovaní neni nejlepší .kdo mužete tak pomozte.dekuji
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
stížnost
haha, to je přesně ono, nejvíce lidí , u zeleniny a do toho musíte nutně vyjet s čistícím strojem, páč Petříková a Jošek vyjeli na kontrolu, lidi jsou naštvaní a mají u ... jestli je tam flíček, pak se zazvoní na kasu a prodavačka celá zprasená, špinavá letí na pokladnu .. kde je hygiena ?v tej ... Penny si hraje na to na co není ....
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
stížnost
musíme dodržovathodinový výkon,abyoblastní měla pěkné premie na dovolenou a to si ještě jedou s firemním vozem........
Dosavadní doporučení:
přečíst
(3)
Vaše doporučení:
vysvětlení
Dobrý den. Ráda bych vám vysvětlila jak to je. Na kase 2 prodavačky normálka přeci museji všechno stihnout musí zrychlit. Jsou pomalé a proto se nic nestíhá. Garance rychlosti ?No co to si zaplatí pokladní .Ano uklízet se musí aby nebyl někde flíček nebo prach chodí kontrola a boduje. Stejně si něco najdou a ve výsledku jste bez prémií. Stížnost na prodejnu nebo vedení je o ničem odnesou to pouze zaměstnanci jako pokladní atd.věc vyřešena. Divíte se že jsou někdy protivný když dostanete několikrát za den od někoho vynadáno jak od vedení tak od zákazníků jste na kase 8 hodin bez přestávky bez jídla tak se vám chce stím seknout, ale kam jít práce neni.Toje tak vše.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(8)
Vaše doporučení:
vysvětlení
Přesně tak to je a k tomu ještě zavolá oblastní že se má poslat jedna pokladní domů aby se splnil hodináč. Nervy všem pracují a domů jdete zbyté jak pes, hlavně si musíte včas odpípnout a zase šup na obchod makat jen aby vám nezaplatili o pár minut navíc a když už si někdo pípne později tak se ubere člověk další den a opět se nestihá a nervy pracují a tak to jde v penny pořád dokola. Zákazníci utíkájí ke konkurenci nebo nechcou čekat v dlouhé frontě nebo dnes je čas drahý. Všem kolegům pevné nervy.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(5)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
381až
400
(1277)