Pracuji u Penny už pět let, ale co se děje teď, to se jen tak nevidí. Poslední dva roky se tam řeší mystery shopping, kontrolní nákupy, atd. Neřeší se to, že ať děláme co děláme, tak ve třech lidech ten krám opravdu není na 100%. Nestačíme vybalovat, péct, doplňovat zeleninu, mopro. Hlavně, že mají spočítáno, že paleta michačky se vybalí za 20 minut a kdo to nestihne, tak je líná verbež a nemá v Penny co dělat. Chtěla bych vidět toho chytrolína, který to spočítal. A chtěla bych vidět další a další chytráky, kteří vymysleli jiné a jiné ptákoviny. Chtela bych věřit, že je to myšlené pro to, aby Penny bylo lepší a lepší. Ale.....V době, kdy se garantuje rychlost, čerstvost, bych si přála, aby ten někdo přišel k nám na krám a tam aspoň měsíc pracoval na pozici pokladní. A pak viděl. A pak by se pan Čuba neptal- kolik vás je na pobočce, dvacet? My na něj koukali jako blázni, protože nás bylo asi 12 i s vedením.