Výpis odpovědí na následující příspěvek
ZÁKAZNÍK Z VELKÉHO MEZIŘÍČÍ
Máte úplnou pravdu,na nic není čas a ten úsměv někdy hodně bolí.Pro srovnání-to co v Německu dělají dva,u nás musí zmáknout jeden.Nebylo tomu tak,dokud Penny vedl německý manažer,od té doby,co to převzali češi,jde to s Penny do háje.Jsme zedřené,utahané a podle nich snad ani nemáme nárok na volný čas.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(8)
Vaše doporučení:
ZÁKAZNÍK Z VELKÉHO MEZIŘÍČÍ
U nás taky není na nic čas. Zákazníci byli zvyklí, že jsme je pozdravili, poradili atd. v klidu, v pohodě s úsměvem. Teď jsme zpocené, utahané, pořád musíme běhat, abychom to všechno stihli. A to všechno za stejné peníze jako před třemi lety. Prémie,pochvala, zvýšení platu - slova, která jsme si vyškrtli ze slovníku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
(
0)
18.08.2014 20:17
Boruvka
pruserpruserpruser
seznam.cz
(
171301)
ZÁKAZNÍK Z VELKÉHO MEZIŘÍČÍ
SOuhlasím plně. Až mne někdy štve, že ti lidé neví, proč jsme se svým chováním takto náhle změnili.Pravda, neustále nás litují.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
321až
340
(1277)