Výpis odpovědí na následující příspěvek
(
0)
09.04.2004 18:56
pavel
mr.pavlusa
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
atlas.cz
(
57188)
Chcípání motoru
Kluci už sem o tomto problému psal. Na moji Tempře (1.6) mi po nastartování po krátké době chcípne motor a nejde dosti dlouhou dobu nastartovat cca 1hod. Už mi takhle tejden stojí zkoušel sem už vyměnit řídící jednotku komplet vstřikování nějakou součástku která se jmenuje,,Digi Plex“. A pořád mi to dělá to samé. Už nevím co s tím nemá někdo nějakou podobnou zkušenost?? Byl bych vděčen za každou radu. Dík
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
25.04.2004 19:31
Radek
radomirnovak
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
atlas.cz
(
73753)
Chcípání motoru
Ahoj mám Tipo 1,4 ie mám stejný problém jako ty.Z ničeho nic nemůžu nastartovat motor a za půl hodky to jde v pohodě a nebo se jen převaluje a nejde do otáček.Prošel jsem všechno, ale na nic jsem nepřišel.Kontroloval jsem i regulátor tlaku v karburátoru, ale nic jsem tam neobjevil.Poslední možnost bych viděl čidle teploty motoru.Taky mi v poslední době stoupla spotřeba minimálně o 1 litr, takže by to mohlo mít souvislost.Dnes už vozím multimetr a jak se to projeví tak ho zkusím změřit.Jestli jsi na něco přišel tak mi dej prosímtě vědět, dík Radek
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chcípání motoru
Zdárek tento problém sem řešil způsobem, že sem nejdříve vyměnil řj.pak digiplex,vstřikování,palivovém filtr a pořád to dělalo to samé po chvíli co sem nastartoval to vzdechlo a čas se prodlužoval než to zase chytlo. Kluci mi tady psali, že by to mohl být snímač v rozdělovači. Já tam však nic takového nemám. Nakonec sem vyměnil snímač otáček motoru co je mezi motorem a převodovkou a v pohodě už druhej týden to běhá bez problému. Klidně ho skus vyměnit když ho vyndáš a bude se zdát, že je v cajku tak asi nebude. Také sem už vozil multimetr a knížku. Zatím zdar.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chcípání motoru
Podle toho jakej máš motor. 1.6ie 55-58kw mají čidlo jinde a 1.6-DOHC má čidlo otáček motoru/ polohy klik hřídele na rozdělovači!
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chcípání motoru
Ano buď je v rozdělovači a nebo mezi motorem a převodovkou. Každopádně ty snímače budou asi na stejném principu. Ale za tímto problémem mohlo. Proto bych šel po něm.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chcípání motoru
Pokud máš 1.6 DoubleOverherHadCamstahlf tak bych se podíval na čidlo otáček motoru. je narozdělovači. Zprvu odpojit kontakt prostříkonout, Pokud by nepomohlo tak dát nové. V něakém servisu nebo u soukromníčka by byly schopni udělat Diag.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chcípání motoru
Měl jsem skoro stejný problém na motoru 2.0i.dal jsem to na diagnostiku a našli mi tam prasklý magnet v přerušovači bezkontakt.zapalování.Dělalo mi to že motor bez výstrahy po náhodné době chcípnul a dokud motor nevychladl tak nešel nahodit.Čau Šima
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
10.04.2004 09:19
pavel
mr.pavlusa
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
atlas.cz
(
30903)
Chcípání motoru
Na diagnostice sem byl hned napoprvé když to začalo zlobit, ale bohužel se nedokázali spojit z řj. Myslíš ten snímač otáček jak je mezi motorem a převodovkou? Dík Pavel
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chcípání motoru
Ne.Je to takový plochý magnet v rozdělovači
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Chcípání motoru
mám Tipo 1,6 DOHC a magnet mám zlomený na 3 kusy a je to v pohodě nikdy nevynechal.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
11.04.2004 12:31
pavel
mr.pavlusa
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
atlas.cz
(
41872)
Chcípání motoru
Tak to vypadá, že asi budu míti problém já tam nic takového nemám v rozdělovači.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
2)
15.04.2004 13:46
ZB
zdislavb
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
email.cz
(
63239)
Chcípání motoru
Mel jsem to same minuly mesic. Bylo to na motoru 1,4 a vadnej byl snimac polohy klikoveho hridele (horni uvrati) a nachazi se zprava zezadu motoru a smeruje na setrvacnik (vzadu pri pohledu do motoroveho prostoru). Stal asi 900Kc a po jeho vymene chcipani motoru prestalo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
2921až
2940
(4467)