Výpis odpovědí na následující příspěvek
vyřešení daného problému ke spokojenosti zákazníka
Dobrý den, o tomto problému se dozvídáme až ted, nezaznamenali jsme žádný email, ani telefon, moc se omlouváme, stala se pravděpodobně chyba v expedici, již jsme vám email napsali, o prosíme o vyjádření, které hodinky vám nepřišli, po odpovědi zašleme chybějící hodinky zdarma na vaší adresu. Děkuji přeji hezký den
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
vyřešení daného problému ke spokojenosti zákazníka
Takze napisala som vam uz viac mailov a dovolat sa vam neda.. nikto to neberie... chybaju mi 1 kus černé hodinky a 1 kus černé s kamínky...zaujimave, ze v ziadnom maili nechcete odomna adresu ale aj tak som vam ju poslala...dufam, ze to nebudete zbytocne natahovat..tym uskodite len sebe...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
61až
80
(167)