Výpis odpovědí na následující příspěvek
fiat - kram nebo klenot?
mě třeba chodí řazení dost blbě, bylo tam vysypané celé futro, když jsem koupil nd na opravu, tak tam vůbec nepasovili a musel jsem tam udělat silonové futro, nevím jestli to není od nějakého původního majitele "domácí oprava". Doufám, že to není pravidlo a nevím jestli to lze nějak vyměnit za bezvadný kus, asi koupím celou převodovku.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
A nechces rovnou koupit nove auto??kvuli spatne kulise razeni nemusis prece menit prevodovku, leda ze by to delaly synchrony....A bezvadny kus od Fiatu asi nekoupis, Italove si moc na kvalitu nepotrpi:-(
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
ja bych to taky nevidel tak tragicky na celou prevodovku...Minochodem kvalita Italskejch aut se mi nezda zrovna nejhorsi...Aspon teda co sem jel v ostatnich Fiatech(Uno 1.4 Turbo i.e.-v nadupanejsim aute se uz asi nesvezu..., Tipo 1.6 plna palba-najeto 100tisic a me to pripadalo akorat zajety(v peti lidech na dalnici pres 200 kmh-tachak sel za roh :-)...) Az ma toho myho ten ma ale uz dost za sebou :-( ale spatne nejezdi :-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
no kvalitu bys mel hodnotit podle trochu jinych kriterii (pouzity material,zpracovani a opracovani) nez rychlost auta na dalnici, me jede 90ti konova 1,6ka taky hrave 190 ale co vsechno sem uz musel vymenit....brzd.valec, vodni pumpa, zamky, cepy rizeni, vyfuk. potr.....) o elektroinstalaci ani nemluvim..tam porad neco nehraje. Ale jakrikas-jede krasne, i kdyz toho ma dost za sebou:-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
To sem nechtel aby to vyznelo ze to hodnotim podle rychlosti (pro me taky neni vubec dulezita..) Mel sem na mysli ze v jizda s temahle autama byla fakt radost. K ty kvalite vem si ze tipo se muze klidne srovnavat s autama mnohem novejsima (Felda apod.). Ty uz budes mit taky hodne najeto, ne? pro zajimavost kolik mas na tachaku? Ja toho taky dost vymenil ale ted sem zase najel 15000 km bez oprav... A k ty elektroinstalaci s tim bych Ti zkusil poradit kdyztak sem napis-ve vetsine pripadu byva zavada ve spatnem kontaktu apod. je to kolikrat uplna prkotina ale nez se na ni pride...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
fiat - kram nebo klenot?
na tachaku mam 190tisic..ale nemam orig. motor, takze o nem vlastne nic nevim,jen to ze je novejsi (auto je 88rok). Ohledne elekt. prave sem menil teplotni cidlo na motoru(pro ridici jednotku) a kdyz uz sem byl "v tom" meril sem i odpor dratu mezi r.j. a jedn. cidy...no a kdyz sem vse zase zapojil zpet, tak mi neukazuje palivomer....to asi kontakt nebude, pac na r.j. jsou vsechny ok a nic jineho sem neodpojil. Jo a s feldou bych fakt nesrovnaval, ta ac je novejsi se konstrukcne muze s tipem rovnat, takze zadna slava.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
19.04.2004 13:01
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
fiat - kram nebo klenot?
Ty kontakty je nejlepší očistit i ty co vypadaj dobře a prostříknout Kontoxem-(to je takovej sprej jestli to neznáš.) Nevím to na 100pro, ale podle mě vedeni k palivoměru nemá nic společnýho s řj., takže zkus zkontrolovat ty kontakty u přístrojovky jestli jsou všechny konektory dobře zacvaknutý a taky zkus projít ty dráty až dozadu k nádrži jestli tam nejsou ještě nějaký konektory co by mohly zlobit... taky zkus jestli k palivoměru jde napájecí napětí-jestli máš analog. desku, změř napětí na těch 3 šroubcích za palivoměrem a pak napiš cos naměřil. Myslím že to bude nejspíš v tom. máš knížku Jak na to?(v ní jsou na konci schémata) a až sem budeš zase psát tak už prosím nepiš pod tenhle titulek ale třeba pod "palivoměr"-bude to přehlednější..
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
2881až
2900
(4467)