Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

přečíst (0) 20.04.2004 12:09  David  nadvornikdzavinactiscali.cz  (64183)

Zatracené chlazení

Už se druhý měsíc lopotim s chlazením. Permamentně po 10km vyletí teplota na ukazeteli (digitál) na 130 stupňů. Ze začátku to bylo jasné. Měkké trubky a studený chladič. Následovala výměna termostatu, vyčištění chladiče a nový uzávěr expanzní nádobky. Trubky jsou již tvrdé, chladič se taky hřeje po celé ploše rovnoměrně ale jenom pokud stojím na místě. Za jízdy je spodní část studená. Ventilátor sepne až při těch 130. Srazí to na 120 a vypne se. Může to mít na svědomí špatné vodní čerpadlo? Neřeším zatím špatné spínání ventilátoru. Tam bude možná špatný termospínač nebo odpor na sahaře. Dík za radu.

David

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.04.2004 21:33  Michal Tipař  (89298)

Zatracené chlazení

co to máš za motor Davide? Mám tu nový termospínač, myslel jsem, že ho mám v háji, tak jsem ho koupil ale ukázalo se, že byla závada jinde, takže mám nový na prd. Pokud máš zájem. Pokud ti spíná a na budíku máš 130, tak to spíš bude v háji ten termostat a v chladiči bude jen těch 90 co to spíná, zůstává asi přivřený i když je nový.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 08:32  David  nadvornikdzavinactiscali.cz  (64183)

Zatracené chlazení

Zdravim Michale. Motor je 1.9TD z roku 92. Já jsem z toho chlazení už pěkně nasra.. Ten termostat bych skoro vyloučil. Kromě původního, který zlobil (jak jsem se mylně domníval) jsem tam měl na zkoušku dva starší a nakonec jsem koupil nový. Vždy se stejným výsledkem. Jak jsem psal včera, po vyčištění chladiče a dalších drobných operací už mám tlak v systému, což předtím nebylo, chladič bych řekl že je taky funkční. Při včerejší kontrole po ukončení jízdy horký po celé ploše. Podle mě je další možnost že termospínač je v háji a spíná až při vysoké teplotě a zároveň rozepne i když je teplota stále vysoká ( jako by měl posunutou hodnotu sepnutí a rozepnutí) nebo čerpadlo. Na čerpadlo jsem koukal do chytré knihy, ale tam není ani popis zda má lopatky nebo co vodu pohání. je tam pouze řez aten nic moc. Kupovat ho na zkoušku za 2700,- se mi teda nechce.Pak ještě snad čidlo na teplotu. Kde je přesně čidlo na teplotu to v knížce taky není. Typoval bych to na jedno z čidel na termostatu, ale jsou tam dvě. Začnu od té lacinější verze. Termospínač.

David

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 21:14  Michal Tipař  (89298)

Zatracené chlazení

aha tok u tdička ti nepomůžu, tam příjde termospínač dvoustupňovej. Hele zkus vypustit vodu odmontovat to a dát do vařící vody měly by sepnout oba stupně jeden při 83-85 a druhý kolem 90.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 12:54  Nik  (79516)

Zatracené chlazení

jo a jeste cidlo co je primo u termostatu je u benzinoveho motoru jen pro ridici jednotku(ma dva vystupy), aby mela comozna nejpresnejsi info...ale bohuzel ten diesel sem nikdy nevidel, tak ti k tomu vic nereknu..pokud tam mas nejakou ridici elektroniku, tak to bude s tim cidlem obdobne.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 12:47  Nik  (79516)

Zatracené chlazení

jak to tak procitam, prijde mi ze nemas mozna ani tak moc problem s vodou jako s termocidlem, ktere hlasi teplotu teplomeru...mozna ze ta voda nema tech 130, jen ti blbne teplomer.nevim jak u TD ale ja ho mam (1.6DOHC)uprostred hlavy mezi svickama, kazdopadne je jen jednodratove, narozdil od ostatnich..zkus se podivat na jeho kontakt. Jinak vodni pumpa je radialni lopatkove cerpadlo, na nem snad neni co znicit..az na loziska a gufero..ale to by ti tekla voda na zem. A jeste cidlo na chladici bych nechal spat, pri souc.venkovni teplote a bezne jizde treba i po meste by se ventilator nemel vubec poustet , bezproblemu by mel stihat chladic jen naporove.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 13:51  ludva  (49824)

Zatracené chlazení

Tak kdyz jste na to narazili, cidla teploty tam musi byt dve: Jedno pro ridici  jednotku a druhe pro teplomer na palubovce. Myslim si, ze pro teplomer je umistene pobliz termostatu a meri teplotu vody na vystupu z bloku. Pro ridici jednotku by mohlo byt to jednodratove uprostred hlavy. Ale muzu se mylit. Docela by me zajimalo, jak by se choval motor pri teplote cca. 130*C. Jestli to ma normalni chod, tak je to urcite tim cidlem pro teplomer. Ted se jenom shodnout, ktere to je. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 14:52  Nik  (79516)

Zatracené chlazení

tak u meho motoru sem si naprosto jisty..menil sem je a zkousel ktere je ktere..to prostred hlavy je jen teplomer a na termostatu je pro RJ. Kdyz mi nejaky kamarad v Praze na parkovisti propichnul sroubovakem chladic, sem chvilku jezdil bez vody(nez sem si toho vsimnul) a musim rict ze motor se choval az do cca 150°celkem normalne, pak prestal tahnout a zvedly se voln. otacky. 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 22:54  Tom  (83880)

Zatracené chlazení

Chudák motor při 150 stupňů...

Mimoto vite, že diesel má chladič voda- olej?

Tom

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 22.04.2004 07:38  Nik  (67802)

Zatracené chlazení

no trochu smrdel:-)...ale nastesti se mu nic nestalo, uz sem s nim dal od te doyb cca 20 tis. a furt slape v poho.
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 13:33  mara  (47726)

Zatracené chlazení

Ja bych to taky videl jenom na cidlo teplomeru. Zkus si zmerit skutecnou teplotu vody v expanzce nakym obyc teplomerem a uvidis...
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 21.04.2004 20:29  Honza V.  jan_vaznyzavinacvolny.cz  (88041)

Zatracené chlazení

Měnil jsem ho před týdnem a je to to mezi svíčkama(mě to zase ukazovalo málo) Nový jsem měřil ohmmetrem a mělo při 10 stupních přibližně 3,2 kiloohmu. Čidla vody pro řídící jednotku jsou řekl bych 2. Jedno je u termostatu  a druhý je ve vyhřívání sacího potrubí(difuzoru) pod vstřikováním ůplně dole na sání je to dvoudrátový.Honza V.  
Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.04.2004 18:35  Tom  (75604)

Zatracené chlazení

To máš i při jízdě teplotu 130? Pak by to bylo špatné vod. čerpadlo, nebo možná i těsnění pod makovicí. Pokud je to v koloně, tak bych vyměnil termospínač sahary na chladiči.

Tom

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.04.2004 12:33  Nik  (36046)

Zatracené chlazení

Ze za jizdy ma chladic dole nizsi teplotu nez nahore je normalni paac se za jizdy rychlej ochlazuje a nahoru priteka tepla a dole odteka studena...kdyz tam vodu dlouho drzis proste se ochladi. Kdybys mel neco s pumpou nebo malo vody, spis by se ti to prehrivalo v klidu, kdyz jede motor na volnobeh a pumpa nema vykon a ne zajizdy...to vypada na termostat co se mu nechce otevirat i kdyz je novy:-(

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 2721až 2740 (4467)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (0) ze servisu   Michal Tipař 23.04.04 19:19
  přečíst (0) Ručička turba   Pišta 23.04.04 10:36
  přečíst (0) Ručička turba   Tom 25.04.04 21:12
  přečíst (0) Ručička turba   Pišta 26.04.04 09:24
  přečíst (0) Zatracené chlazení 2   David Nádvorník 22.04.04 23:26
  přečíst (0) Zámek na zadní levé dveře   Sesil 22.04.04 11:05
  přečíst (1) Zámek na zadní levé dveře   Lubor 26.04.04 16:18
  přečíst (0) Prosba o radu   roman 20.04.04 22:36
  přečíst (0) Prosba o radu   magyi 01.06.04 16:05
  přečíst (0) Prosba o radu   Michal Tipař 01.06.04 22:21
  přečíst (0) Prosba o radu   Tom 02.06.04 18:30
  přečíst (0) Prosba o radu   mára 04.06.04 10:35
  přečíst (0) Prosba o radu   Tom 04.06.04 20:23
  přečíst (0) Re:Prosba o radu   Nik 21.04.04 07:29
  přečíst (0) Re:Prosba o radu   roman 21.04.04 22:13
  přečíst (0) Re:Prosba o radu   Nik 22.04.04 07:42
  přečíst (0) Zatracené chlazení   David 20.04.04 13:58
  přečíst (0) Zatracené chlazení   David 20.04.04 12:09
  přečíst (0) Zatracené chlazení   Michal Tipař 20.04.04 21:33
  přečíst (0) Zatracené chlazení   David 21.04.04 08:32
« Předchozí | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   


Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.