Výpis odpovědí na následující příspěvek
Zatracené chlazení
co to máš za motor Davide? Mám tu nový termospínač, myslel jsem, že ho mám v háji, tak jsem ho koupil ale ukázalo se, že byla závada jinde, takže mám nový na prd. Pokud máš zájem. Pokud ti spíná a na budíku máš 130, tak to spíš bude v háji ten termostat a v chladiči bude jen těch 90 co to spíná, zůstává asi přivřený i když je nový.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
21.04.2004 08:32
David
nadvornikd
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
64183)
Zatracené chlazení
Zdravim Michale. Motor je 1.9TD z roku 92. Já jsem z toho chlazení už pěkně nasra.. Ten termostat bych skoro vyloučil. Kromě původního, který zlobil (jak jsem se mylně domníval) jsem tam měl na zkoušku dva starší a nakonec jsem koupil nový. Vždy se stejným výsledkem. Jak jsem psal včera, po vyčištění chladiče a dalších drobných operací už mám tlak v systému, což předtím nebylo, chladič bych řekl že je taky funkční. Při včerejší kontrole po ukončení jízdy horký po celé ploše. Podle mě je další možnost že termospínač je v háji a spíná až při vysoké teplotě a zároveň rozepne i když je teplota stále vysoká ( jako by měl posunutou hodnotu sepnutí a rozepnutí) nebo čerpadlo. Na čerpadlo jsem koukal do chytré knihy, ale tam není ani popis zda má lopatky nebo co vodu pohání. je tam pouze řez aten nic moc. Kupovat ho na zkoušku za 2700,- se mi teda nechce.Pak ještě snad čidlo na teplotu. Kde je přesně čidlo na teplotu to v knížce taky není. Typoval bych to na jedno z čidel na termostatu, ale jsou tam dvě. Začnu od té lacinější verze. Termospínač.
David
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
aha tok u tdička ti nepomůžu, tam příjde termospínač dvoustupňovej. Hele zkus vypustit vodu odmontovat to a dát do vařící vody měly by sepnout oba stupně jeden při 83-85 a druhý kolem 90.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
jo a jeste cidlo co je primo u termostatu je u benzinoveho motoru jen pro ridici jednotku(ma dva vystupy), aby mela comozna nejpresnejsi info...ale bohuzel ten diesel sem nikdy nevidel, tak ti k tomu vic nereknu..pokud tam mas nejakou ridici elektroniku, tak to bude s tim cidlem obdobne.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
jak to tak procitam, prijde mi ze nemas mozna ani tak moc problem s vodou jako s termocidlem, ktere hlasi teplotu teplomeru...mozna ze ta voda nema tech 130, jen ti blbne teplomer.nevim jak u TD ale ja ho mam (1.6DOHC)uprostred hlavy mezi svickama, kazdopadne je jen jednodratove, narozdil od ostatnich..zkus se podivat na jeho kontakt. Jinak vodni pumpa je radialni lopatkove cerpadlo, na nem snad neni co znicit..az na loziska a gufero..ale to by ti tekla voda na zem. A jeste cidlo na chladici bych nechal spat, pri souc.venkovni teplote a bezne jizde treba i po meste by se ventilator nemel vubec poustet , bezproblemu by mel stihat chladic jen naporove.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Tak kdyz jste na to narazili, cidla teploty tam musi byt dve: Jedno pro ridici jednotku a druhe pro teplomer na palubovce. Myslim si, ze pro teplomer je umistene pobliz termostatu a meri teplotu vody na vystupu z bloku. Pro ridici jednotku by mohlo byt to jednodratove uprostred hlavy. Ale muzu se mylit. Docela by me zajimalo, jak by se choval motor pri teplote cca. 130*C. Jestli to ma normalni chod, tak je to urcite tim cidlem pro teplomer. Ted se jenom shodnout, ktere to je.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
tak u meho motoru sem si naprosto jisty..menil sem je a zkousel ktere je ktere..to prostred hlavy je jen teplomer a na termostatu je pro RJ. Kdyz mi nejaky kamarad v Praze na parkovisti propichnul sroubovakem chladic, sem chvilku jezdil bez vody(nez sem si toho vsimnul) a musim rict ze motor se choval az do cca 150°celkem normalne, pak prestal tahnout a zvedly se voln. otacky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Chudák motor při 150 stupňů...
Mimoto vite, že diesel má chladič voda- olej?
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
no trochu smrdel:-)...ale nastesti se mu nic nestalo, uz sem s nim dal od te doyb cca 20 tis. a furt slape v poho.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Ja bych to taky videl jenom na cidlo teplomeru. Zkus si zmerit skutecnou teplotu vody v expanzce nakym obyc teplomerem a uvidis...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zatracené chlazení
Měnil jsem ho před týdnem a je to to mezi svíčkama(mě to zase ukazovalo málo) Nový jsem měřil ohmmetrem a mělo při 10 stupních přibližně 3,2 kiloohmu. Čidla vody pro řídící jednotku jsou řekl bych 2. Jedno je u termostatu a druhý je ve vyhřívání sacího potrubí(difuzoru) pod vstřikováním ůplně dole na sání je to dvoudrátový.Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
2721až
2740
(4467)