Výpis odpovědí na následující příspěvek
Prosba o radu
Mám tipo 1,6 r.90 a potřeboval bych poradit co bych mohl mít za závadu s motorem.Když otevřu kapotu tak je okolo motoru olej,Když nastartuju a sundám zátku od otvoru pro dolévání oleje tak z toho cáká olej.Je normální aby při jízdě na pětku jakoby ztrácel výkon a otáčkoměr lezl přes 3000.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
01.06.2004 16:05
magyi
jpepsovsky
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
ffnkv.cz
(
54605)
Prosba o radu
Nemáš náhodou ucpané odvětrávání klikové hřídele?V tlusté gumené hadici je takové kovové sítko a bývá ucpané.V takovém případě se natlakuje motor a prosakuje olej kolem těsnění.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Prosba o radu
napiš něco víc o té "tlusté gumové hadici". Co to má být, odkud vede abych se zorientoval, protože mi taky nepatrně rosí olej ale neubývá po 6000km je stále stejná hladina, ale motor je za půl roku mastněj jako řízek na pánvi :-)
Jo a cákání oleje je normální, koukáš přímo na vačku, takže to musí trochu cákat, leží v olejové lázni a pokud víš jak vypadá, tak je jasné proč cáká.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Prosba o radu
Mě se děje to, že mám špatné těsnění pod víčkem jak se plní olej. Tak zde olej mírně prosakuje. Je tam hadice, na odvětrání klikové skříně. Kvůli ekologii se plyny atd... z klikové skříně vedou zpět do sání, recyklace. u aut, co mají motor už KO ( nízká komprese ) mají sací potrubí zanesené karbonem z klik. skříně.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
04.06.2004 10:35
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
37649)
Prosba o radu
Taky mi to rosí olej kolem víčka, přestože je nový, stálo 100,- ale ve skutečnosti je to již z výroby na ....(Teda pokud máš taky takovou celogumovou "stříšku") Jak to myslíš s tím zakarbonovaným sáním-podle toho se dá posoudit stav motoru (komprese)? kde se tam přesně ten karbon usazuje? a jak silná vrstva? přímo pod karbecem to mám myslím čistý a i dál k ventilům myslím skoro taky-a to mám odhadem 300 tisíc-je to možné? Kompresi přesně nevim, snad kolem osmi-nemám na to ten manometr...
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Prosba o radu
8 atmosfér, to je spíš mezní. Ale když máš 300 000km- Tak je to OK.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Re:Prosba o radu
Kdyz otevres zatku na dolevani oleje, tak se vetsinou divas primo na vacku, ktera se toci a tece po ni olej...takze taky caka na vsechny strany...to je celkem normalni, ze ti tece olej po motoru muze znamenat ze ti netesni kryt vacky a nebo pkud je to jen kolem te zatky tak jenom ta zatka...to musis presneji popsat. No a na petku kolem 3000 ot. muzes jet neco kolem 120 a to asi bude nermalni ze motor castecne ztraci vykon, hlavne protoze nad 110km/h prudce narusta odpor vzduchu..zase je otazka jak moc velka ztrata to je.......
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Re:Prosba o radu
Ten olej by prý při sundané zátce neměl vubec vystřikovat ven.Když je to zazátkovaný (gumová zátka) tak při jízdě se to asi tak natlakuje že ten olej se protlačí okolo zátky a začne to téct po motoru a ventilator to rozfouká všude.Ptal sem se automechanika prý by to mohli být zapečený pístní kroužky tak nevim.No a na tu pětku okolo 3000ot. to jedu okolo 90,když jedu 120 tak mám otáčky na 4000.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Re:Prosba o radu
ze se motor pri jizde tlakuje je pravda..ale taky ma odvzdusneni-vede do saciho potrubi a tim by se kolisani tlaku v motoru melo snizit na minimum...taky mi tekl olej po motoru..a celkem dost ale bylo to jen spatnym tesnenim pod krytem ventilu. prilepil sem dekl silikonem a je to v poho. Myslim ze kdybys mel zapecene pistni krouzky, byt jenom nektere, nesel by motor do otacek, nezavisle na rychlosti a prevodu a taky bi ti to zralo hodne oleje a kourilo.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
2721až
2740
(4467)