Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ČEZ - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

určitě přečíst (2) 31.12.2015 11:57  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (178957)

Elektromobil - dodatek

Ahoj mobilisté. Elektromobily jsou na samém začátku. Cestu klestí pár vizionářů, překážkám navzdory. Mají ale spousty výhod. Jsou výrazně stabilnější, mají vysokou účinnost, jsou pevnější atd. . Ceny klesají a dojezd se zvyšuje. Do města jsou ideální.! Mám už jedno vyhlídnuté..Luigi blázen

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 31.12.2015 20:57  jaro  jarohladikzavinacseznam.cz  (175335)

Elektromobil - dodatek

Zdravím,myslím si každý z vás  má nějaký kousek pravdy ohledně elektomobilů.Ale hlavní příčina ůtlumu rozmachu elektromobilů je pro státy že by přišly o daňě z benzínu a nafty a na elekřinu se zatím nejde daň přidat protože domácnosti by ihned dobíjeli raději v garáži  u sebe doma a platili by cenu elektřiny z domácnosti a to by naše vlady nepřežily.To je můj názor.Zdraví Jaro

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 01.01.2016 10:41  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (180341)

Elektromobil - dodatek

Podle mně blbost. Tak by stát prostě zavedl spotřební daň  z elektřiny.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (2) 01.01.2016 12:58  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

A jak to stát ohlídá? Postavím si dům, na střechu si dám panely, do kurníku po slepicích baterie a tímto systémeme si budu dobíjet své elektroauto....přijde stát a řekne "hele vy máte panely, takže vyrábíte elektřinu, tady máte elektroměr, nainstalujte si ho k panelům a budete platit dan"???? Vážně?? A ty jim řekneš "já elektřinu z panelů nevyrábím, já tam ty panely mám, aby mi nezateklo na půdu" :D

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 01.01.2016 18:16  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (180346)

Elektromobil - dodatek

A jsme zase u fyziky ZŠ :-D Vem si tužku a papír a spočítej si jak velkou bys musel mít střechu a kolik těch baterií v kurníku, abys dokázal 1x týdně nabít baterii v autě, jejíž kapacita odpovídá 50 litrové nádrži benzínu :-D To abys bydlel nejméně v krajském JZD :-D :-D

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 19:40  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Omyl jde to. Opět tě odkážu na článek, jehož odkaz jsem ti poslal v jiném příspěvku. Pán má na střeše panely a baterie....přes den nabijí auto, když ne auto tak baterie...jde to.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:34  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Tak jestli myslíš ten odkaz na slohové cvičení, kde jakýsi majitel Tesly popisuje své pocity jaké má na každém kilometru ujetém v Tesle, tak to louskat nehodlám :-D Nicméně jsem to přelétl a nic o solárech jsem tam nenašel. Tak se vrátíme k fyzice ZŠ. V dřívějších výpočtech jsme došli k tomu, že plná nádrž odpovídá 111 kWh. 1m2 FV panelu dokáže při maximu a kolmém natočení vyrobit cca 250W. Takže chceme-li dobít auto např. za 10 hodin budeme potřebovat: (111 000/10)/0,25=44 400 m čtverečních plochy :-D :-D:-D Tedy čtverec o rozměru 210x210 metrů :-D :-D Tak hodně úspěchů se střechou a kurníkem :-D :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 21:10  Mono  (179844)

Elektromobil - dodatek

Sekl ses o tri rady. Je to zhruba 44 m2. To se na strechu bezneho domu vejde.

Ovsem. Vypocet je pro situaci v poledne, slunny den a optimalne natoceny panel.

Sel bych na vypocet jinak. Nadrz tydne odpovida za rok energii cca. 55 000 kWh. Toto mnozstvi za rok vyrobi panel o instalovanem vykonu cca. 55 kWp. To je cca. 220 m2. To uz se na strechu bezneho domku nevejde. :-(((

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 21:42  delegát XVII. sjezdu KSČ  (178136)

Elektromobil - dodatek

@Mono: Nějak se nemohu dopočítat, budu muset v kalkulačce asi vyměnit baterky. Mně vychází sotva polovina, zhruba 25 MWh. :DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.01.2016 07:06  Mono  (179844)

Elektromobil - dodatek

@Delegat

To nam ten rok pekne zacal...... :-(((

 

Tak znovu.

111 kWh (plna nadrz) * 52 tydnu je 5.8 MWh. Tomu odpovida panel cca. 5.8 kWp. Tedy neco kolem 25 m2, mozna i kus vice. Urcite nebude umisteny zcela optimalne a stresni panely take maji mensi ucinnost, protoze se hure chladi, nez panely na poli....

To je celkem realne. V zime by elektrovehikl musel sosat ze site. Prebytky na jare a na podzim by se daly pouzit na ohrev uzitkove vody.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.01.2016 09:25  delegát XVII. sjezdu KSČ  (178136)

Elektromobil - dodatek

@Mono: Ano, to už vypadá mnohem lépe, jen bych asi ještě upravil tu plochu, google tvrdí, že na 1 MWh je třeba 8-10m2. :DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.01.2016 12:06  Mono  (179844)

Elektromobil - 2 Delegat

@Delegat

Muze byt. Zalezi na typu panelu, sklonu strechy a jeji orientaci k svetovym stranam. Me cislo bylo spise z tech optimistictejsich, to googlove spise pesimistictejsi. Tezko rici, ktere je blize realnym podminkam. Kdyz se vezme v uvahu pravdepodobne zastineni panelu, pripadne nejake kopce v okoli. Tak asi spise plati ta googli cifra.

Ta ma spise pro pole v polabske nizine, kvalitni panel a optimalni natoceni panelu. To na strese neni splneno prakticky nikdy. Jedine, ze by uz dum byl staven tak, aby mely panely optimalni polohu, tedy aby byl stocen zhruba k jihu a strecha mela spravny sklon. Pochybuji vsak, ze by nekdo zcela poridil parametry domu optimu pro solarni panely. :-DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.01.2016 10:09  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179398)

Elektromobil - dodatek

Pleteš 2 věci najednou. Výkon a energii :-D 1 MWh lze dostat i z panelu o ploše 1 mm2, pokud bude na slunci dostatečně dlouhou dobu :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 02.01.2016 12:10  Mono  (179844)

Elektromobil - dodatek

Delegat mel na mysli mnozstvi energie vyrobene panelem za rok. V jeho prispevku to sice zmineno nebylo, ale reagoval na muj prispevek, kde jsem vychazel z rocni vyroby panelu. To dava smysl spise, nez vychazet z vyroby v lete v poledne a pak z toho delat nejake zavery.... ;-)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.01.2016 12:43  delegát XVII. sjezdu KSČ  (178136)

Elektromobil - dodatek

@Mono: Cože? Úplně jsem oněměl úžasem, on si někdo dovolil polemizovat s mým příspěvkem? Já holt budu muset na konec každého postu přilepit poznámku, že není určen pro rusofobní češtináře, zabržděné pošahance a jinak postižené jedince z levého konce Gaussovy křivky výskytu úrovně inteligence mezi lidmi. No v každém případě se asi my dva shodneme na tom, že elektromotor v plechohybu bude mít smysl, teprve až nepraktické baterie nahradí Nikolův famózní kompaktní přijímač volné energie, tak jako tomu bylo tenkrát před 85 lety v Buffalu. A Dr. Keshe se bohužel taky nějak odmlčel. :DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 02.01.2016 14:06  Mono  (179844)

Elektromobil plny skvarku

@Delegat

S tou volnou energii to nebude tak hrrr. Obavam se. To uz vetsi sance davam škvarkovemu pohonu. Kdyz si k tomu ridic natahne teple fusky, bude klepat na nebeskou branu a prsty rozeznivat vesmirne struny, tak by v tom byl cert, aby to nezafungovalo. :-DDD

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 21:27  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Pravda mám tam chybu je to opravdu 44 m2. Ale i tak jde o 10 hodin nabíjení. Počítá s kolmým dopadem po celou dobu. V reálu by to bylo tak 3x násobná plocha. A střecha o 120 m2... To je barák jako prase :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 21:24  delegát XVII. sjezdu KSČ  (178136)

Elektromobil - dodatek

Úplně jsem hrůzou oněměl, už zase to tady zcela ovládly rusofobní ludry z lumpenkavárny, z dvaceti příspěvků tentokrát prošel pouze jediný, což je nový letošní i historický rekord. :DDD
i.pictr.com/v4q62iqygv.jpg

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:42  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Projdi si ty stránky....já nevím jak to dělá, ale má to tam popsané a Teslu nabíjí v garáži. Asi jsem to tam pžehlédl a nabíjí ze sítě.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:45  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Tak než bych věřil anonymním plkům bůhví koho, raději budu věřit znalostem ze ZŠ :-D Fyzika a mé výpočty hovoří jasně a je-li v nich chyba, prosím ať ji kdokoli najde a popíše. :-)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:50  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Kéž by to byly anonymní plky :) ten pán ti tam jasně píše, chceš li se svézt a poplkat, klidně se u něho zastav :))) Má tam na sebe kontakty.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:57  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Jméno bez adresy a email?? To jsou pro mně anonymní plky :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 31.12.2015 13:34  delegát XVII. sjezdu KSČ  (178136)

Elektromobil - dodatek

O těch překážkách celkem podrobně mluví např. jeden deset let starý dokument, který běžel v TV i u nás, takže na ulozto určitě bude i s českým dabingem, Luigi. :DDD
www.csfd.cz/film/225582-kdo-zabil-elektromobil/pre ...

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 31.12.2015 12:00  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (180256)

Elektromobil - dodatek

Co si mám představit pod pojmem stabilnější??? A co pod pojmem pevnější?? Tomu nerozumím. Jinak ceny klesají a dojezd stoupá, ale tak pomalu, že to nestojí za řeč. Jak jsem popsal výše, dokud nebude splněno to, aby se elektromobil vyrovnal stávajícím autům, nemá šanci.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 01.01.2016 03:33  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Bejvoči ty mi připomínáš toho farmáře na koni, který se smál Fordovi co to má za krám, který nic neujede a musí ho stále opravovat....ó zlatý kůň a vůl že?

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 01.01.2016 10:39  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (180341)

Elektromobil - dodatek

To je tvůj jedinný argument?? :-D :-D Mrkni se na můj příspěvek kde jsem to propočítal a pak něco plkej. :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 01.01.2016 12:53  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

smazáno
Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 01.01.2016 18:23  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (180346)

Elektromobil - dodatek

Porovnávám jablka a hrušky??? :-D Tak podle mne jen používám mozek a přírodní zákony a jestli si myslíš, že přírodní zákony okecáš politikou, nebo filozofickými otázkami, tak ti to brát nebudu :-D Jinak tohle si myslel už Lenin :-D :-D K ostatním bodům se nemá smysl vyjadřovat, protože přesvědčovat pitomce, který věří, že elektromobil brzdí ropné korporace apod. hovadiny, je mlácení prázdné slámy :-D

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 01.01.2016 19:57  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Mimochodem všechno je to o lidech ne o nějakých zákonech....pokud se člověk dokáže uskrovnit a nebude nenažraný, tak ty tvoje argumenty na začátku diskuze jsou bezpředmětné a takového člověka ty neduhy elektromobilu netrápí. A tehcnologie ty jdou mílovými kroky dopředu, takže kdoví co bude za 5, 10 nebo 15 let.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:12  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Ano, pak člověku stačí vrátit se ke koním a loučím :-D Já neříkám, že mít elektromobily je nemožné. Jen říkám, že za současného stavu techniky je to krok zpět a dokud se nevyřeší mnou výše definované problémy, tak produkovat elektromobily je nesmysl. Až se tyto problémy vyřešší, pak ano, ale do té doby je to jen drahá hračka, kterou si 99,5 procenta lidí nepořídí. A konkrétně vývoj uchovávní elektřiny zas tak kupředu nejde. Za posledních 100 let se kapacita baterií vzhledem k hmotnosti zvětšila kolikrát? 2x nebo 3x? Aby se elektromobil rovnal autu na benzín, musela by se zvětšit 10x. A rychlost nabíjení 1000x. :-D Ale pokud přesvědčíte lidi, aby si pořídili auta, která ujedou 3x méně, bez topení a navíc omezenou rychlostí, pak že budou tankovat 5 hodin a auto je bude stát 2x více, budiž. Jen do toho :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 01.01.2016 20:30  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Jistě pokud člověk nežene úsilí do vývoje baterií pak je vývoj zaostalý a baterie nic nevydrží. Mimochodem "až se tyto problémy vyřeší" ?? A jak se ty problémy vyřeší? Samy od sebe? V laboratoři? Ne, bohužel se vyřeší v praxi a to znamená najít dost hlupáků, kteří si to koupí. Donedávna elektromobily ujely 50 max. 100km a přijde Tesla  a ujede klidně i 300km? To je malý skok?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 02.01.2016 21:56  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (178957)

Elektromobil - dodatek

Ahoj diskutéři. Trochu mi to tu připomíná přísloví, že všichni věděli, že to nejde, až přišel jeden, co to nevěděl a udělal to!!! Prvníl automobily měly spousty nedostatků a krátký dojezd. Zajímalo by mne srovnání nákladů na výrobu benzínu, benzínky atd ve srovnáním s potřebnou změnou elektroifrastruktury. Dobíjecí stanice budou třeba velké baterie s průběžným dobíjením. Nedostatky budou odstraňovány úměrně bussinesu jaký se z toho vyvine. Myšlenka je správná a ulička jistě není slepá. Takže držme cestu průkopníkům a držme jim palce. Luigi blázen

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (2) 03.01.2016 07:16  Mono  (179844)

Elektromobil - dodatek

Luigi,

ja myslim, ze diskuteri spise rikaji, ze to nyni nejde. Jeste nenazrala doba. Mne se elektrovehikl libi. Diky rekuperaci ma mensi spotrebu energie. Pokud se podari zvladnout fuzi, tak bude i dostatek pomerne ciste energie. No a distribuce elektriny se urcite nejak zvladne. Ono to nejspise nebude fungovat tak jako s benzinem. Tedy, ze se cepuje, az kdyz je nadrz prazdna. Nabijet se bude, jakmile auto nekde zastavi. A navic se pocita s tim, ze baterie elektrovehiklu budou slouzit i jako zdroj pro vyrovnavani deficitu elektriny v siti. Proste jako takova pojizdna precerpavaci elektrarna.

Vse speje k tomu, ze se elektroenergetika velmi zmeni a CEZ by se na to mel dobre pripravit. Ne vyplacet tucne a neadekvatni dividendy nebo dokonce delat buyback, jak tu nekdo porad navrhuje.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:40  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Jo to je teda skok, když baterie váží skoro jak celé auto, stojí majlant a dojezd za předpokladu maximální rychlosti do 100 km/hod a vypnutém topení :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:43  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

No aspon te neopustil humor a vtipky :D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:38  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Znova opakuji, já nejsem apriori proti. Jen říkám, že prodávat elektromobily za současného stavu techniky je cesta zpět. Jsem pro, ať stát věnuje prostředky na vývoj techniky uschování elektrické energie. Třeba z toho vývoje vzniknou kapacitory na principu úplně jiném, než akumulátory. Jen do toho. Já jen tvrdím, že dokud toto nebude vyřešeno, je nesmysl prodávat nebo vyrábět elektromobily. To je jako chtít vyrábět vesmírnou loď a neznat raketový motor, ale jen vrtuli nebo turbínu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:46  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

LOL jenže on ten raketový motor je stejný jako ty baterky v autě. V podstatě s ním daleko nedoletíš, nádrže jsou velké a těžké (což ti vadí pouze při startu)...takže až bude něco lepšího než raketový motor, potom se vyplatí létat do vesmíru? Určitě ne :)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:49  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Co to plácáš. Raketový motor je zatím to jediné co nás do vesmíru dostane na jeden zátah. Sice drzae ale dostane. Auto na spalovací motor s plnou nádrží je zatím to jediné co nás dostane z Prahy do Ostravy na jeden zátah v automobilu.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 01.01.2016 21:02  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

No věřím a vsadím se, že ta Tesla cestu Praha-Ostrava taky zvládne a i s topením, ale nemám ji, ale můžeme si ji půjčit a kdo prohraje platí náklady :). Mimochodem raketový motor je to jediné co nás dostane do vesmíru...to sice ano, ale max. na Měsíc. Představ si trasu Země-Mars jako dálnici a Země-Měsíc jako město :) raketový pohon k Měsíci proč ne ale na Mars??? Proto učí astronauty psychologové jak přežít cestu, protože to je za trest.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 21:13  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Psal jsem cesta Praha - Ostrava a zpět. OK beru Vás za slovo. Cesta je to na cca 800 km. Předpokládám rychlost dle pravidel, tedy dálnice 130 km/h, žádné šourání 105 km/hod. jak píše ten na tom odkazu. Teplota v autě min. 20°C. Sežeňte půjčovnu a navrhněte termín :-) 

 

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 22:06  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

No přečti si svůj příspěvek ještě jednou....nic o zpět jsi nepsal, ale já bych to viděl na ráno vyjedeme dejme tomu cca v 8:00, v 11:30-12:00 jsme v Ostravě (mám radši severní cestu), tam si dáme oběd, nějaké nákupy suvenýrů, návštěva Světlíka, pokec a pojedeme zpět, odjezd v 15:00 navečer zpátky v Praze. Pokud by se vyjíždělo z Ostravy tak časy jsou stejné, i oběd, ale místo Světlíka návštěva Zemana...v tom případě by odjezd byl rychlejší a zjistily by se hranice toho auta :D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 21:09  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Proto taky dokud nesestrojí lepší pohon, žádná cesta na Mars nebude. A nebo jako u toho elektromobilu bude, ale bude časově náročnější a násobně dražší než s lepším typem pohonu. Stejně jako u elektromobilu. Buď jezdím rychle a komfortně a ůevně, nebo draze, pomalu a s rozmyslem kdy, a jak daleko pojedu :-) Jinak odbočka. Let na MARS bude trvat dlouho s jakýmkoli pohonem, protože jak jsem kdysi četl, podle zkoušek ovlivnění těla zrychlením vychází, že člověk dokáže vydržet zrychlení až 75G, ale jen po velmi krátkou dobu - cca 0,1 sekundy. Naopak trvale dokáže snášet zrychlení cca 0,25G. Tedy i kdyby raketa na MARS byla schopná dosáhnout velkých rychlostí, člověk to nevydrží. Takže buď jak buď, cesta tam potrvá dlouho.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 22:08  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

A co přesně nevydrží? Buňky v těle, nebo být při smyslech nebo...? Jaké přetížení je tělo schopno zvládnout v umělém spánku, v hybernaci apod.?

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 02.01.2016 10:12  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179398)

Elektromobil - dodatek

To už tam nerozebírali, co přesně tělu vadí. Jen mně udivila ta čísla. Jak na jedné, tak i na druhé straně. A jestli tělo spí nebo ne asi jedno. Jedinné co se liší je směr působení. Nejidealníjší směr byl myslím zrychlení působící kolmo na svislou čelní plochu těla.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 19:51  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Co to meleš za blbosti? Jaké přírodní zákony? Ty se pořád motáš kolem nabíjecího proudu a myslíš si že rozumíš elektřině?? Dobíjení elektromobilu samozřejmě neobchází žádné zákony, ale pro někoho je 30 minut stráááááášně dlouhá doba a pro jiného klidný oběd s rodinou. Mlácení prázdné slámy...aha....zvláštní, když první elektromobil se objevil už někdy před 150 lety a i velké automobilky se mu malou chvíli věnovaly....ale spalovací motor je jednodušší takže to skončilo v šuplíku....tohle je fakt, který ví i malé dítě. VW např. měl elektromobil Golf nějaké 2 nebo 3 generace. Zbytek nečti, ale pak nebreč, že nejsou argumenty :)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:19  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

To je jak s tatarem. Ty tu meleš hausnumera, která popírají fyzikální zákony. Teď třeba něco o 30 minutách. Já jsem Ti jasně dokázal, že nabíjení dlouhé jednu hodinu, znamená překopat kompletně celou elektrizační soustavu. Ale to tě zjevně nezajímá :-D :-D A sám navíc dokazuješ, že elektromobil je zatím slepá ulička. Sám poukazuješ na to, že spalovací motor a plná nádrž bylo prostě jednoduší a stále je.  Ale kdyý tomu tak věříš, vem úspory a věnuj je Tesle stejně jako dost ostatních investorů. Z nichž většina již začíná být nervózní, protože ze 10 let do Tesly akorát cpou peníze a výsledek je, že Tesla ovládá naprosto mizivu část trhu a je permanentně ve ztrátě :-D :-D

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:39  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Jo promin ne 30 minut ale 40....to mas baterku na 80pct. coz v nasich podminkach znamena prejedu skoro celou republiku. Tak vsasím se, že v permanentní ztrátě byl i Ford ve svých začátcích a jiné automobilky, které začínaly. Slepá ulička...jo i ne. Na delší vzdálenosti určitě na ježdění městem ideál. A jaká je definice dlouhé trasy? Mám dvou hodinovou schůzku v Praze a bydlím v Ostravě? Elektromobil to zvládne - teda pokud do té doby budou ty rychlonabíjecí stanice :D :D ...ale to je zase o lidech a o tom chtít.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:43  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Lžeš, za 40 minut nenabiješ baterii na 80 procent. Tedy baterii, která odpovídá 50l nádrži. A pokud ano, tak platí čísla, která jsem uvedl výše, tedy nabíjecí proud 160A - tedy nereálná věc pro normální domácnost.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 20:57  podmi2  (174834)

Elektromobil - dodatek

Proč sem pleteš normální domácnost? Anebo budeme se bavit o spalovacích motorech a nereálnosti tankování v garáži? Ty rychlonabíječky od Tesly to prostě umí a tankování...ehm nabíjení je u nich zadarmo. To nemusíš mít v garáži nebo na dvorku....představ si kdyby jsi měl benzinku s tankováním zadarmo byť jen 50km od baráku....no neber to :)

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 01.01.2016 21:01  Bejvoč Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel  bejvoczavinacseznam.cz  (179005)

Elektromobil - dodatek

Proč ji sem pletu? Protože nabíjet u pumpy jako benzín nebude nikdo chtít déle než napujmuje onen benzín. Tedy 5 minut a pak jsou nabíjecí proudy větší, než kolik dá 1 trafostanice. Kdo to postaví po celé republice?? A za jaké peníze??? Naprostá utopie. Takže zbývá nabíjení doma ze sítě. Mimochodem i ten Vás jouda na tom odkazu to tak prý dělá. Ale pak jsem zase u toho, že buď nabíjet celé hodiny a nebo zase nabíjet relativně rychle, ale opět neskutečnými proudy.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 108021až 108040 (339415)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  spíše nečíst (1) Elektromobil   jarda 03.01.16 19:51
  spíše nečíst (1) Elektromobil   delegát XVII. sjezdu KSČ 03.01.16 20:06
  přečíst (0) Elektromobil   Matys 02.01.16 10:39
  přečíst (1) Elektromobil   Sb 31.12.15 21:34
  spíše nečíst (4) Elektromobil Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel Bejvoč 01.01.16 10:38
  přečíst (1) Elektromobil   hugo2 01.01.16 13:49
  přečíst (1) Elektromobil   delegát XVII. sjezdu KSČ 01.01.16 17:44
  přečíst (1) Elektromobil   delegát XVII. sjezdu KSČ 01.01.16 17:47
  přečíst (1) Elektromobil   Ratko 01.01.16 15:53
  určitě přečíst (3) Elektromobil   hugo2 01.01.16 16:33
  spíše nečíst (2) Elektromobil - dodatek   Sb 31.12.15 10:33
  přečíst (1) Elektromobil - dodatek   delegát XVII. sjezdu KSČ 31.12.15 11:17
  přečíst (1) Elektromobil - dodatek -to delegát   Sb 31.12.15 19:02
  přečíst (1) Elektromobil - dodatek -to delegát   delegát XVII. sjezdu KSČ 01.01.16 12:09
  přečíst (0) Elektromobil - dodatek -to delegát   podmi2 01.01.16 13:02
  určitě přečíst (2) Elektromobil - dodatek   Luigi Carpagani 31.12.15 11:57
  přečíst (1) Elektromobil - dodatek   jaro 31.12.15 20:57
  spíše nečíst (2) Elektromobil - dodatek Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel Bejvoč 01.01.16 10:41
  určitě přečíst (2) Elektromobil - dodatek   podmi2 01.01.16 12:58
  spíše nečíst (2) Elektromobil - dodatek Jméno 'Bejvoč' používá stále stejný uživatel Bejvoč 01.01.16 18:16
« Předchozí | 5401 | 5402 | 5403 | 5404 | 5405 | 5406 | 5407 | 5408 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  665.00  +0.76% 
 ČEZ  951.50  +1.22% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 039.00  -4.55% 
 GEN DIGITAL  556.00  0.00% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  291.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  763.00  -0.39% 
 MONETA MONEY BANK  98.00  +0.10% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 140.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.95  +1.74% 
 PILULKA LÉKÁRNY  119.00  -3.25% 
 PRIMOCO UAV SE  920.00  -3.66% 
 VIG  709.00  -1.53% 
Komodity online
 Ropa 82.61 USD 14.06   
 Zlato 2331.34 USD 14.06   
 Stříbro 29.54 USD 14.06   
 Káva 226.13 USD 14.06   
 Cukr 19.39 USD 14.06   
 Bavlna 71.67 USD 14.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.