Výpis odpovědí na následující příspěvek
Komunikace se zákazníky
Je to fakt co v článku uvádíte, nelze dodavatele volit jen na základě cen. Pro mě je celkem rozhodujícím pilířem také komunikace a v tomhle směru mě přesvědčili Xenergie. Řešil jsem svou smlouvu, kterou jsem během přestavby kanceláře někam založil s fakturami a už ji nenašel (časem se určitě někde objeví, až bude nejmíň potřebná). Psal jsem jim meila se svým problémem a že bych od nich potřeboval vystavit kopii smlouvy a rovnou jestli by mi i nesdělili kdy mám její expirační datum. Samozřejmě nemám záměr nic měnit, jen chci mít ponětí, kdy s nimi případně budu moci jednat o vylepšení cenových podmínek na další léta. Vše celkem intenzivně řešili a kopii mi zaslali poštou, datum platnosti sdělili přímo do emailu. Takže v tomto směru jsem byl z jejich přístupu potěšen.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Komunikace se zákazníky
Mě na můj dotaz kdy mi konči smlouva odpověděli do dvou dnů do meilu. Takže nevěřím, že je jejich komunikace bídná. Nejsem toho názoru, mám své zkušenosti.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Komunikace se zákazníky
Také jsem neměl problém s jejich komunikační stránkou, jednou jsem u nich dělal reklamaci, té se postavili a podruhé jsem zjišťoval nějaké informace k případnému přihlášení nového odběrného místa a v obou dvou případech jsem k tomu využil skypu (xenergie-pece). Řeším přes skype hodně věcí, takže jsem rád, že ho firma má zahrnutý v komunikačních kanálech.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
20
(38)