Výpis odpovědí na následující příspěvek
Moderní zákaznické centrum?
Proč mne nutí chodit někam k přepážce, když tu samou službu mohou nabízet přes internet? Je snad nějak složité napsat aplikaci, kde si zákazník vybere tarif a sazbu a aplikace mu ještě spočítá, kolik by zaplatil při loňské spotřebě?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Moderní zákaznické centrum?
Obávám se, že máš nepřesné informace, dnes už se nikdo k přepážce trmácet nemusí, pokud má zákazník aktivovanou službu čez online, lze přes ni samozřejmě změnit tarif, momentálně je v nabídce 5 dalších tarifů včetně toho v článku zmíněného Garant Plus. Ten nový tarif tam zatím není, ale určitě není problém jej přes tuto aplikaci rovněž objednat, Úvěráři. :DDD
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
4
(4)
1