Výpis odpovědí na následující příspěvek
Komunikace se zákazníky
Mě na můj dotaz kdy mi konči smlouva odpověděli do dvou dnů do meilu. Takže nevěřím, že je jejich komunikace bídná. Nejsem toho názoru, mám své zkušenosti.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Komunikace se zákazníky
Také jsem neměl problém s jejich komunikační stránkou, jednou jsem u nich dělal reklamaci, té se postavili a podruhé jsem zjišťoval nějaké informace k případnému přihlášení nového odběrného místa a v obou dvou případech jsem k tomu využil skypu (xenergie-pece). Řeším přes skype hodně věcí, takže jsem rád, že ho firma má zahrnutý v komunikačních kanálech.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
20
(38)