Akcie ERSTE BANK - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ERSTE BANK - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

spíše nečíst (12) 19.04.2017 21:45  Rup nezamčený  (186307)

... Rufus je názoru

... že ruská demokracie je lepší nežli německá demokracie. Já takový názor nesdílím.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (12)
Vaše doporučení:
přečíst (14) 20.04.2017 08:32  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (186357)

... Rufus je názoru

A v čem je lepší ta německá demokracie? Já si myslím, že demokracie je na ústupu obecně a vyskytuje se už jen v menších zemích jako je Švýcarsko, Finsko atdLuigi blázen

Dosavadní doporučení: přečíst (14)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 20.04.2017 11:42  Rup migrující  (186366)

... Rufus je názoru

... jsem pevného přesvědčení, že v evropských zemích je demokracie v pořádku. Samozřejmě, mně nevoní její přepálené liberální vychýlení, protože to nám kus svobod ukouslo, ale všeho dočasu. V jednom důležitém segmentu ovšem demokracie není v pořádku, a to v evropské nadnárodní nadstavbě, v EU.

... a teď napiš dva-tři významné nedemokratické rysy politického systému Německa či Británie či Itálie či Španělska či Francie.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 20.04.2017 13:06  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (178957)

... Rufus je názoru

Ano, pane profesore. Média konce trovaná do rukou několika vlastníků. I u nás vidíme, jak jim majitelé přistřihli křidélka! A ta západní jsou vlastněna jistou národností, kterou mám sice rád, ale tvrdě protlačuje propagandu. Cenzura internetu, čtrnáct tisíc nařízení a zákonů, které bys měl znát. Porušování lmezinárodního práva, tedy účast na útočných a zločinných válkách, jmenovitě Jugoslávie, Afghánistán, Irák, Libye. Milióny raněných a statisíce nevinných. Žen, dětí, starců. V ami ještě horší. Navíc věznění tisíců lidí bez důkazů, bez soudu a mučení evidentně bez výsledku včetně divných úmrtí při mučení! Stačí?Luigi blázen

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 20.04.2017 14:03  Dajda  (154455)

... Rufus je názoru

Ano,ano,Luigi máš naprostou pravdu.Media a sdělovací prostředky v rukou miliardářu je konec demokracie,objektivnosti a spravedlnosti. Je to jasně a zřetelně vidět třeba na MF Dnes,to se nedá číst. Kritizuji všechny a vše,MIMO Babiše a ANO,hrůza. Jak je možné,že Zeman má svůj pořad v televizi,Barrandov..fůj!!!. Proč nemají ostatní kandidáti také svůj pořad??,kde je objektivnost a vyváženost??.NIKDE!!.A to ješte uvádí Mynářová,manželka kancléře,  člověka,který tam už tři roky nemá co dělat,jak říkal-lhal Zeman. Česká média je jeden podraz a hnus!!!

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 20.04.2017 13:26  Rup migrující  (186366)

... Rufus je názoru

... ty Tvoje milióny mrtvých mě vždy rozesmějí. Ti lidé se z 90% pozabíjeli mezi sebou. Jinak ano, Libye byl zločin, Afghánistán nikoli, Jugoslávie není dobrý příklad pro Tvou argumentaci.

... snahy o cenzuru internetu jsou komické nápady a odsouzeny k neúspěchu. A že EU má demokratický podstav jsem napsal, nesouhlasím s tím. Můj dotaz zněl, jaké vážné nedemokratické úlety vidíš v Německu či Francii či v Itálii či Španělsku či Británii, tedy ve velkých národních státech Evropy. OK, uvádíš média bez soutěže a konkurence myšlenek a idejí. To je pravda, tím je skutečně evropská demokracie nevlídně postižena. Něco dalšího? Zcela jistě se v evropských demokraciích nemučí, nevězní bez důkazů, to se mýlíš a pleteš si to s Ruskou federací. Ta je sice jednou nohou evropská země, dokonce i trochu demokratická, ale na tu jsem se neptal.

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (7) 20.04.2017 12:23  Ratko  (176310)

... Rufus je názoru

ano v evropě, resp. v eu je obecně LEPŠÍ prostředí pro život než v rusku ... nicméně obyvatelé Krymu si i bez asistence zelených mužiků myslí, že lépe než na Ukrajině jim bude v Rusku a že připojení k Ukrajině byl komoušský podfuk který sice za SSSR neměl na jejich životy praktický dopad, v popřevratové Ukrajině se asi tak skvěle necítili ... ostatně, bojí se Ukrajina legálního krymského referenda ?

 

Pokud jsou obyvatelé krymu obětí zelených mužiků, proč uplatňujeme my (i Ukrajina!!!) vůči krymu sankce ?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (7)
Vaše doporučení:
přečíst (9) 20.04.2017 12:29  Rup migrující  (186366)

... Rufus je názoru

... samozřejmě, že vůči Krymu sankce uplatňujeme. A připojení Krymu k RF byl ruský podfuk. A co si myslí teď obyvatelé Krymu, to je dost sporné, jediní, kteří profitovali jsou krymští důchodci, ostatní si hodně pohoršili.

Dosavadní doporučení: přečíst (9)
Vaše doporučení:
přečíst (8) 20.04.2017 12:44  Ratko  (176310)

bojíme se obyvatel Krymu zeptat ?

co si myslí ? :) proč je tedy každý politik propírán "demokratickými" médii za cestu na Krym ? :))

a pokud se na Krymu žije hůře než na Ukrajině (o čemž pochybuji), tak proč ? Kvůli EU sankcím, nebo kvůli zlé ruské nadvládě ?

ale proč by si autonomní republika nemohla legálně vybrat, kde bude ? A kdyby tedy zlý putin nezasáhl, tak by obyvatelé krymu byli tiše a pokorně spokojeni pod hodnou ukrajinskou vládou ?:))

Dosavadní doporučení: přečíst (8)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 20.04.2017 13:01  Rup migrující  (186366)

bojíme se obyvatel Krymu zeptat ?

... autonomní republika si jistě v rámci zákonů země může leccos vybrat. Ale v případě Krymu to vybrala jiná země, že. Nazvala to referendem a odtrhla území, které si přisvojila.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 20.04.2017 13:05  Ratko  (176310)

tak jako referendum bylo i v kosovu

stejně jako tam zasáhly armády jiných zemí :))

--------------------------------------------------------------------

ale jak říkám, bylo by dobré přestat se prát, odvolat sankce ..,. a referendum udělat znovu a lépe, pod mezinárodním dohledem ...

nebo etnické rusy z krymu odsunout ... ale na nějaké klidné soužití "kdyždotohozlýputinnešťourá" nevěřím

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 20.04.2017 13:32  Rup migrující  (186366)

tak jako referendum bylo i v kosovu

... v Kosovu prohrálo Srbsko válku, kterou vyvolalo. A kdo prohraje válku, ten platí, někdy cenu vysokou, to je logické a zcela v pořádku. Srbsko zaplatilo ztrátou Kosova, a nejen. Nemělo válčit. A když už válčilo, nemělo prohrát. Jenže mělo zrádného spojence, Rusko, to se pak holt vyhrát nedá, že.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 20.04.2017 13:46  Ratko  (176310)

tak ale jasněééé

Srbsko vyvolalo válku ... jak byste proti UČK zasáhl Vy ? a ano, Jelcin se mimo krátké epizody obsazení letiště v Prištině moc nepředvedl ... také proto byl tento ožralý komunistický aparátčík na západě a v přitakávajícím okolí snad nejoblíbenějším ruským politikem :)

Na Kosovu je důležitější jiná okolnost - Srbové neprohráli v roce 1999!! Ale už v době, kdy jim veš do kožichu vlezla. Při současné demografické situaci jsou naše menšiny z nekompatibilních kultur časovanou bombou.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 20.04.2017 13:52  Rup migrující  (186366)

tak ale jasněééé

... kdyby vedli Srbsko schopní srbští vlastenci a nikoli nějací postkomunističtí politruci, žádná UČK by pravděpodobně ani nevznikla. Srbové stříleli na mnoho cílů v krátké době, a nakonec nic netrefili, tak to holt chodí.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 20.04.2017 14:04  Ratko  (176310)

dřív nebo pozdějc jo

tohle je pravda: Srbové stříleli na mnoho cílů v krátké době, a nakonec nic netrefili, tak to holt chodí.

ale především neměli žádného spojence (mimo zcela teoretického a virtuálního ruska) a navíc jediným skutečným řešením nekompatibilních kultur je odsun/rozdělení ... dopadlo to tak v srbsku, dopadne tak makedonie, bosna, sýrie, západní evropa ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 20.04.2017 12:39  Ratko  (176310)

podobně uplatníme sankce na USA kvůli Texasu

koho by zajímalo že texasané nechtějí do mexika! USA je nelegálně uchvátili ... tak šup šup sankce :) a podobně Havaj, jaképak zmanipulované referendum, tuto anexi přeci nemůžeme uznat :)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 20.04.2017 13:03  Rup migrující  (186366)

podobně uplatníme sankce na USA kvůli Texasu

... ano, Texas USA uchvátili. Šlo ovšem o zcela jiné století, staletí válek, teď se to nějak usadilo, a o války snad nestojíme. Tvá argumentace je poněkud mimo.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 20.04.2017 13:19  Ratko  (176310)

? když o války nestojíme

tak proč musí nějaký rusínský obyvatel Užhorodu pod hrozbou vězení nastupovat do války proti ruským obyvatelům Doněcku ? :))  takovou váku bychom měli na krymu, kdyby se ukrajinci vzpamatovali o den dřív! ale jo, zlej putin měl si měl nechat sebrat sevastopol, krym a tím fakticky celý azov, vždyť má surovin až až (M.A.) ...

to je fakt moc krásný jak o války nestojíme, ale spontánní barevné revoluce a jara platíme a popichujeme :))

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 20.04.2017 13:47  Rup migrující  (186366)

? když o války nestojíme

... protože je to občan Ukrajiny a jako takový podléhá zákonům své země. No, ale nepodivuji se, že se tomu snaží vyhnout.

... jinak, jako válku v Doněcku by měli v Novorusku, pokud by místní oligarcha Olgoj-chorchoj Kolomojskij neupálil nějakých 50 Oděsanů. Tím zachránil desítky tisíc ruských a ukrajinských životů mužů žen a dětí, že. Takové štěstí na Donbase ovšem neměli.

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 20.04.2017 13:56  Ratko  (176310)

a podle ukrajinských zákonů

snad nebyl vrchním velitelem ozbrojených sil Viktor Janukovyč ? :))  nebo nebo že by snad čský a západní demokraticko-hlídačský tisk přehlédl, jak dle zákonů Ukrajiny může proběhnout sesazení prezidenta ?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 20.04.2017 14:04  Rup migrující  (186366)

a podle ukrajinských zákonů

... když je doba těhotná změnami, nějakými zákony se nikdo striktně neřídí. Cožpak v roce 1989 neměla KSč vedoucí úlohu a neyla u moci legálně zvolená vláda? A dbalo na to Václavské náměstí s dvěma sty tisíci povykujícími? Zcela správně nedbalo.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 20.04.2017 12:37  Ratko  (176310)

takže při rozpadu Jugoslávie jsme měli podpořit

JNA, neboť jedině její jednotky byly jedinou legální ozbrojenou složkou, a vůči Slovinským teroristům, kteří zahájili napadením jejích jednotek občanskou válku, jsme měli zasáhnout, resp. na veškeré státní útvary vzniklé místním (nikoli federálním) hlasováním uplatnit sankce ? :))

 

a ano, trestáme obyvatele Krymu zato že a)byli násilím připojeni k RF nebo za b)chtěli být připojeni k RF ? :)  historicky nemá Ukrajina na Krym žádný nárok, to že si nějaký papaláš připojil krymskou assr k ukrajinské sssr přeci současné ukrajinské antikomunisty vůbec nemusí zajímat, neboť by takový komunistický svévolný zločin stejně neuznali a krymu by se sami vzdali :))) stejně jako se vzdají podkarpatské rusi (účelově nazývané "ukrajina", ačkoli tam žádní ukrajinci nežijí a nežili (žili tam rusíni, maďaři, židé, cikáni, rumuni ...)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 20.04.2017 12:54  Rup migrující  (186366)

takže při rozpadu Jugoslávie jsme měli podpořit

... svrchovaná země, Jugoslávie, se rozhodla, že bude řešit ten svůj slepenec. Až sem je to zcela její věc. Ale postkomunističtí srbští nostalgici šli vojenskou cestou, což mělo logiku uzurpátora, vždyž ovládali bývalou juguslávskou armádu. Následovali masakry, stručně řečeno, jistě nejen srbské, ale i chorvatské či jiné. A to už nebyla čistě věc Jugoslávie, to byl destabilizující prvek pro okolní Evropu. 

... milý Ratko, jednou píšeš, že sankce na Krym nevedeme, pak zase, že ano. Ono nevadí, že je to tedy jen takové plácání, ale mě to trochu zdržuje.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (4) 20.04.2017 13:35  Ratko  (176310)

Jugoslávie se nerozhodla

rozhodli se separatisté ve federálních republikách a bývalých autonomních oblastech :) Multikulti prostě nefunguje, a když se zvenku separatisté podpoří, je z toho akorát průser, jinak byste mohl napsat že: ... svrchovaná země, Ukrajina, se rozhodla, že bude řešit ten svůj slepenec. Až sem je to zcela její věc. Ale postkomunističtí ukrajinští nostalgici šli vojenskou cestou, což mělo logiku uzurpátora, vždyť ovládali bývalou ukrajinskou armádu. Nebo Gruzie (adžarie, osetie, abcházie) ... nebo ...

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (5) 20.04.2017 13:57  Rup migrující  (186366)

Jugoslávie se nerozhodla

... ano, podobnost tu je. Nicméně, Kyjev není Srbsko, a Putin holt přecenil své možnosti. A tak má Putin vliv v Donbase, o který defakto ani moc nestojí. Putin má zájem na černomořském pásu ukrajinské země, to je logické a má to svůj podstatný význam. Tam to ovšem prohrál.

Dosavadní doporučení: přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (1) 20.04.2017 09:38  podmi2  (186360)

... Rufus je názoru

Rup ale v příspěvku výše nenapsal že je německá lepší než ruská....

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (4) 20.04.2017 10:37  Luigi Carpagani  andrej.bureszavinacpost.cz  (186363)

... Rufus je názoru

Podmi, asi jsem se ztratil, ale byla řeč o demokracii. A ta není, až na malé výjimky, nikde..

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 20.04.2017 10:57  podmi2  (186360)

... Rufus je názoru

ok

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 118401až 118420 (264934)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (14) ... Rufus je názoru   Luigi Carpagani 20.04.17 08:32
  přečíst (3) ... Rufus je názoru   Rup migrující 20.04.17 11:42
  spíše nečíst (7) ... Rufus je názoru   Luigi Carpagani 20.04.17 13:06
  spíše nečíst (3) ... Rufus je názoru   Dajda 20.04.17 14:03
  přečíst (8) ... Rufus je názoru   Rup migrující 20.04.17 13:26
  spíše nečíst (7) ... Rufus je názoru   Ratko 20.04.17 12:23
  přečíst (9) ... Rufus je názoru   Rup migrující 20.04.17 12:29
  přečíst (8) bojíme se obyvatel Krymu zeptat ?   Ratko 20.04.17 12:44
  přečíst (6) bojíme se obyvatel Krymu zeptat ?   Rup migrující 20.04.17 13:01
  spíše nečíst (4) tak jako referendum bylo i v kosovu   Ratko 20.04.17 13:05
  přečíst (6) tak jako referendum bylo i v kosovu   Rup migrující 20.04.17 13:32
  spíše nečíst (4) tak ale jasněééé   Ratko 20.04.17 13:46
  přečíst (5) tak ale jasněééé   Rup migrující 20.04.17 13:52
  spíše nečíst (5) dřív nebo pozdějc jo   Ratko 20.04.17 14:04
  spíše nečíst (6) podobně uplatníme sankce na USA kvůli Texasu   Ratko 20.04.17 12:39
  přečíst (6) podobně uplatníme sankce na USA kvůli Texasu   Rup migrující 20.04.17 13:03
  spíše nečíst (4) ? když o války nestojíme   Ratko 20.04.17 13:19
  přečíst (3) ? když o války nestojíme   Rup migrující 20.04.17 13:47
  spíše nečíst (5) a podle ukrajinských zákonů   Ratko 20.04.17 13:56
  přečíst (4) a podle ukrajinských zákonů   Rup migrující 20.04.17 14:04
« Předchozí | 5921 | 5922 | 5923 | 5924 | 5925 | 5926 | 5927 | 5928 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  680.00  +0.74% 
 ČEZ  940.00  +0.43% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 086.00  +1.78% 
 GEN DIGITAL  550.00  -0.90% 
 GEVORKYAN  258.00  +0.78% 
 KOFOLA CS  298.00  0.00% 
 KOMERČNÍ BANKA  775.00  +0.39% 
 MONETA MONEY BANK  97.80  -0.71% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 440.00  +0.52% 
 PHOTON ENERGY  45.00  +3.21% 
 PILULKA LÉKÁRNY  136.00  +2.26% 
 PRIMOCO UAV SE  910.00  +0.55% 
 VIG  712.00  -0.70% 
Komodity online
 Ropa 85.26 USD 19.06   
 Zlato 2329.18 USD 19.06   
 Stříbro 29.74 USD 19.06   
 Káva 226.13 USD 19.06   
 Cukr 18.90 USD 19.06   
 Bavlna 72.73 USD 19.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.