Výpis odpovědí na následující příspěvek
Kromě toho ubývá diváků sledujících plošné vysílání.
Z nich především reklamně bonitních. Zbývají nízkopříjmové skupiny. Víra v nynější obchodní účinnost TV reklamy je mylná. Odliv diváků bude pokračovat. O jeden a půl hodinové filmy nastavené reklamou na dvě a půl hodiny přestává být zájem. Proč je TV reklama přežívá? Ze setrvačnosti. Ve víře v její účinnost. Reklama je zbožím které je kupováno protože je kupováno. "Všichni přece kupují..." Zájem o zboží vytváží zájem o zboží. Náklady na reklamu jsou součástí kalkulace. Reklama se stahuje na internet, do mobilních zařízení...
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(3)
Vaše doporučení:
Kromě toho ubývá diváků sledujících plošné vysílání.
Jo,Jo - to je teda pravda. Nejvíc i dál budou diváci přecházet k internetu. Záchrana spočívá jen v revoluční skladbě pořadů která
erá by přilákala nazpět podstnou část diváků, ale hádám že je to asi ze světa snů. Doba se mění a nové technologie budou logicky měnit i multimedia.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Ano.
Jenže...vždyť my máme vyvinuté nové kotle, trojitou expanzi, zdokonalené písty a ojnice, samočinné přikládání snižující počet topičů, všude sklady uhlí, nakladače, zásobníky...Kdepak, není nad spolehlivou páru. Říkám vám, tyhle vehikly na vybuchující tekutiny jsou nesmysl...
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
3701až
3720
(21122)