Výpis odpovědí na následující příspěvek
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Myslíš čidlo otáček motoru/ polohy klik. hřídele. Pokud teče z rozdělovače olej, tak buď netěsní gumový O- kroužek, nebo je špatné gufero na hřídelce.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Dodatek
Myslím že kdyby na čidlo otáček motoru kapal olej nemůže to na něj mít vliv protože tam je pouze pernamentní magnet a ta věc co se tam točí vysílá pouze elektrické impulzy pro zapalování. Vůbec nechápu jak toto čidlo dokáže udávat počet otáček a ještě polohu horní úvrati když kabeláž odchází do zapalování. Dál jsem už nešel nechtěl jsem to zas tolik rozebírat.
Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Je tomu tak i u jiných motorů a to nejen u značky Fiat, Pokud je snímač i rotující číst proti sobě, tak je horní úvrať. A rychlostí, za jakou dobu se vždy obe části sejdou se meří otáky motoru, protože z obvodové rychlosti jde spošítat počet otáček a naopak. Třeba Felda má toto čidlo u spoje motor- převodovka a je pouze jedno... na otáčky i úvrať.
Tom.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Všiml sis že zde jde rozdělovač natočit na obě strany tak jak tomu bylo u starého kasického zapalování. Ty vlastně pohybem rozdělovače měníš dobu zážehu před nebo po HÚ. Nebo je to jinak? Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Nevim kde ste prisli na cidlo otacek motoru, to je prece v rozdelovaci hezky schovane,tam zadny olej nemuze. myslel sem cidlo teploty vzduchu co je za rozdelovacem v sacim potrubi. Ale kdyz uz sme u toho to cidlo je elmag civka,kolem ktere kdyz leti magnet, tak se v ni indukuje napeti. Magnety sou po obvodu ctyri, stejne jako valce a postavene tak,ze kolem civky probehnou pesne kdyz je pist v HU.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Když měl kamrád na 1.6- DOHC špatné čidlo teploty nas. vzduchu, tak motor občas chytl dobře a někdy chytl velice špatně. Po měření ohmetrem jsem došli k závěru, že čidlo někdy funguje a dává správné údaje a někdy dává naprosté nesmysly....! po vyměně bylo vše OK, než mu Tipo ukradli. Dokonce se podařilo vadu tohoto čidla zjistit i na test WAGu.
Tom
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Ja sem ho meril pri cca 10°C a bylo na nem asi 40kOhm...to uz je taky trochu moc ne? Myslim ze by mel davat ca200-20 000 Ohmu.to by mohla byt ta chybicka co ji uz dlouho hledam. Asi ho koupim a uvidi se.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Těch 40 kilo je správná hodnota pro toto vstřikování tabulka která je v chytré knize neplatí. Honza V.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Chytrou knihu nemam, ale mam servisni manual pro vstrikovani Bosch Mono jetronic, ktere je u tohoto motoru a tam stoji ze mam mit neco mezi 200-20 000Ohm. Ale paac se to cidlo chova slusne, necham ho zit i s jeho 40 kOhmy:-)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Já mám vstřikování GM a v tom bude rozdíl
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Co to mas za rok vyroby Honzo? Sem jeste neslysel o tom ze by u tipa bylo jine vstrikovani nez Bosch nebo Weber-Marelli.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
1989 měsíc nevím toto vstřikvání jako GM určil vedoucí oprav u Fiatu takže informace by měla být spolehlivá mohu ti poslat foto vstřikování pošli adresu na
jan_vazny@volny.cz
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
Tam závadu nemám gumičku jsem měnil před rokem a navíc čidlo je docela dobře schované pod převodem plynu jediný olej co tam sákne v malém množství je pod blbě se vyjádřím sříní vaček. Honza
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
2561až
2580
(4467)
Titulek Výchozí řazení |
|
Autor |
Datum
|
(0)
Zhasína motor
|
|
mára |
10.05.04 13:35 |
(0)
Zhasína motor
|
|
Nik |
10.05.04 13:10 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Honza V. |
09.05.04 20:23 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Nik |
10.05.04 15:49 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Tom |
10.05.04 18:31 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Honza V. |
10.05.04 19:02 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Tom |
10.05.04 21:37 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Honza V. |
11.05.04 18:12 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Nik |
10.05.04 21:10 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Tom |
10.05.04 21:41 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Nik |
11.05.04 07:46 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Honza V. |
11.05.04 18:15 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Nik |
12.05.04 07:50 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Honza V. |
12.05.04 12:06 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Nik |
12.05.04 13:15 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Honza V. |
12.05.04 20:16 |
(0)
Řídící jedn. 1,6 DOHC vstřikování GM
|
|
Honza V. |
10.05.04 18:52 |
(0)
nestartuje
|
|
Nik |
07.05.04 08:53 |
(0)
nestartuje
|
|
pavel |
08.05.04 00:44 |
(0)
nestartuje
|
|
Nik |
08.05.04 01:41 |