Výpis odpovědí na následující příspěvek
úsměvné
V článku je řada poměrně emotivních prohlášení bez adekvátního podložení fakty. Přestože je možné, že Tesla nakonec nemusí ustát v konkurenci masivních investic velkých automobilek do oboru elektromobilů (i vzhledem k vlastnímu zadlužení a zpoždění náběhu výroby modelu 3), stále se jedná o firmu, která je tu od roku 2004 a od roku 2010 obchodovatelná na burze a stále určující trend ve svém segmentu podnikání. Jako, svým způsobem technologická firma, má značnou hodnotu nejen díky třem vyráběným modelům ale i díky svému know how. Takže medvědí trend ano, pokles k nule velmi nepravděpodobný. Záleží na zvládnutí náběhu výroby modelu 3, nástupu další konkurence ze strany zavedených automobilek a trpělivosti investorů i dalších vlivech, o kterých jsme se z emotivní úvahy pana Šafaříka, bohužel nedozvěděli nic...
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(6)
Vaše doporučení:
úsměvné
Prohlášení, že elektromobilita je slepá ulička není hodné analytika. Je to technologická změna, která neustále probíhá, jen nikdo neví jak rychlý bude její průběh. Stejna prohlášení tu byla u dotykových telefonů, LED žárovek atd. Správný analytik musí počítat se všemi možnostmi a s pravděpodobností nastanou. Je dost možné že Tesla přepálila start, ale také třeba s 10% pravděpodobností to ustojí a bude leaderem automobilového průmyslu. Nebo to neustojí a vstoupí do ní nějaká čínská firma a stolu budou leadeři trhu. Aktuálně je TESLA dobrý brand a příliš velká firma na pád.
A co se týče elektromobility, podívejte se na golfová vozítka, elektrické vozíčky pro handicapované a nebo třeba současný boom elektrokol. Postupně se stává stále větší součástí našich životů. Stejně jako si teď nedokážu představit koupit kolo s přídavným benzínovým motorem, za chvíli to bude motorka a za 10 let auto. Stejně jako LED žárovky měly na začátku mizivý výkon, špatnou barvu světla a byly poruchové a drahé. Teď si jiné nekupuju a chtěl bych je i do auta, abych nemusel ca 1x ročně měnit halogeny co 2 roky jiné žárovky. Stejně na tom bude leektromobil, minimální údržba.. část lidí si i ze startu rádo připlatí, za to že se jejich auto nebude kazit. A nemyslím teď Teslu ale třeba Nissan Leaf.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
úsměvné
Asi neumíš číst. V článku jsou zmíněna konkrétní čísla i jednoduché logické výpočty, které vedou naopak k tomu, že pravděpodobnost, že Tesla vyhlásí bankrot za déle než 2 roky, je nula, protože to bude mnohem dřív. Nejdřív se nauč se číst finanční výkazy, pak můžeš zkusit obchodovat na burze. A emotivní ano, samozřejmě, jsem člověk. U tebe si tím ale nejsem jistý. :)
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(7)
Vaše doporučení:
úsměvné
Tak nahoď aspoň přibližné datum bankrotu, ať se můžeme aspoň pořádně zasmát, až (velice pravděpodobně) nevyjde :D ! To datum si ještě přečtu, ale víc času s tebou už ztrácet nebudu.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
úsměvné
Do dvou let, což je maximálně do 28.3.2020. ;) Ale podle mě to bude mnhohem dřív.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
úsměvné
Naprostý souhlas s článkem i panem Šafaříkem. V článku je jasně uvedeno co je špatně - ztrátová firma, neplnění cílů. A na dotaz kdy dojde ke krachu je jednoznačná odpověď. Až dojdou prachy, což dle aktuální cash flow odpovídá do roka. Pokud ovšem akcionáři do letadla nalijí další peníze, bankrot se akorát odsune. O jakou dobu to bude záležet na objemu nalitých peněz.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
18
(18)
1stránkovat diskuzi po
10 |
20 |
50