S touto problematikou jsem se take setkal. Nez jsem naboural to predchozi Tipo, tak jsem byl prekvapen, jak bylo zive.Rikal jsem si, ze to na tech 90koni musi byt. Mel to muj svagr a ten tomu daval kapky. Avsak jsem si nechal privezt jine z CH, stejny motor, vybava,... ale auto neni tak zive. Podle servisni knizky a zel.karty jsem zjistil, ze s tim jezdila posledni 3 roky zenska, nevim sice jaka byla (kolem 50let), ale pocitam, ze to setrila. V servise mi rikali, ze motoricky to vypada, jako kdyby to melo najeto 10tis km, ale vykonove nic moc. Co jsem to koupil tak tomu davat zabrat - stridam rychlou jizdu s pomalou, leju tam kvalitni benzin - Shell V power a sleduji, ze se to zlepsuje. Mohl jserm taky videt, jake to je, kdyz jsem tam dal 100oktanovy shell v power racing a na to obycejny natural od Jetu.
Take jsem vysledoval, ze pokud jsem tam daval V power, tak se mi neprojevovala zavada cidla teploty nasavaneho vzduchu, ale kdyz jsem tam dal ten obyc natural, tak mi zacala svitit kontrolka vstriku a hlasilo zavadu - teplotni cidlo a zapalovaci modul. Co vic dodat, snad jen, ze elektronika je pekna vec, jen do doby nez se zacne kazit...
A.