Výpis odpovědí na následující příspěvek
no já bych se netěšil předčasně..
...od září nám vstupuje v účinnost nové rámcové nařízení - č. 858/2018, a to bude mazec. To nejsou jen "environmentální regulace" pane Kovando, to je kompletní nová úprava spojená s podstatně přísnějším vymáháním homologačních regulací než dosud. Následky Dieselgate, ale není to jen kvůli tomu. Brexit tomu všemu taky moc nepomohl - spolupráce s Anglií byla výrazná, a zvlášť co se týká našich automobilek. Teď se to bude muset přenastavit úplně odznova a s nějakou jinou zemí EU (to že bychom u nás byli schopní udělat kompletní homolgaci, to asi ještě dlouho nebude hrozit).
Spíš bych si tipnul na nové slučování automobilek, a dokonce i na jejich krachy, spíš než na výraznější zlevňování aut.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Já také ne
Problémem je, že značnou část ceny auta tvoří infotainmenty a různí asistenti. Takže také díky nim cena aut roste.
Tyto náklady se musí automobilkám vrátit a nemohou prodávat pod ně.
Třeba nová Octávka po započtení nové výbavy není dražší a to i při značném růstu platů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
no já bych se netěšil předčasně..
Navíc pan Kovanda prokazuje jaký je znalec tím, že přehlídl zdražení největších automobilek v polovině března a nyní s plánovanými přechody na nový modelový rok znovu :))
A to jak na tuzemském trhu, tak i trzích okolních.
Není důvod vozidla zlevňovat, automobilky nemohou svým investorům vykazovat v této době nižší ziskovost, to by byla ještě rychlejší zhouba, než-li nižší čísla prodejů.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
7
(7)
1