Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení
Fiat Tipo/Tempra - časté závady, přednosti/nedostatky - Diskuze a názory
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Nic proti, ale do Tip 1.8 a 2.0 se dával. A i dnes ho mají třeba motory Opel.
Tom
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Nehledě na to, že u benzínových Oplů, dnešních, to mají skoro všechny motory. Po pár letech odchází EGR ventíl v ceně cca 8- 10 000kč. A pak si to doam lidí zaslepí a jezdí vesele dál :-).
Tom
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Se systemem EGR jsem se zatim setkal pouze u novych TD motoru jinych znacek. Osobne mam Tempru 2,0l benzin a ta odbocka ze svodu tam je zakoncena sroubkem a je to origo zakonceni. Pravdepodobne to bude fakt jen u tech alpskych verzi - prisnejsi eko limity. U novych motoru kategorie EURO 4,5 uz to bude asi standard.
L.
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Ale i 1.9TD mohou mít EGR.
Tom
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Vadilo by mi, že bere výkon, ale je ohleduplnější k přírodě :-)
Tom
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
A kam to vede z toho regulatoru, jak rikas? Do sani? Pro jakou zemi bylo Tipo puvodne urcene? Uz tady myslim o takovem zarizeni byla jednou rec, jednalo se o motor 1,6 DOHC - puvod Svycarsko. Take se presne nevedelo k cemu to slouzi. Nekdo prisel s teorii, ze ten regulator, jak rikas, je ventil, ktery pri studenem motoru umoznuje prisavani teplych plynu zpet do motoru. Snad jsem to dobre pochopil.
L.
Tipo 2,0 16V - trubicka z vyfukoveho potrubi u svodu
To neviem kam bolo povodne urcene, bol to dovoz - Austria. Priznam sa ze absolutne netusim k comu to je a kam presne to ide z toho dielu okrem toho ze to ide do bloku motora do lavej casti pod vyfukovym zvodom. Netrapilo ma to zatial kedze mam ine problemi ako napr netesnosti prevodovky, olejovej vane .. :)
Ani neviem ci je to urcite regulator alebo pretlakovy ci podtlakovy alebo termo ventil ???? :O
Ak by to vsak bolo ako pises na prisavanie spetnych plynov do motora tak zbohom. Co to ma za logiku? Asi by som nemal tak cisty blok zvnutra ani vacky nie? Este by som bral tak pustanie spodnych tlakov von napr do vyfuku no neviem.