Výpis odpovědí na následující příspěvek
Na něčem přeci musí vydělávat
Doby, kdy tradiční automobilky řešily elektromobilitu náhradou spalovacího motoru za elektromotor, jsou už dávno pryč. Všechny velké automobilky do toho investovaly obrovské prostředky a mají nyní elektromobily postavené na úplně nových koncernových podvozkových platformách určených pro elektromobily. Neobstojí ani pohádky Tesly o vůdčí roli s autonomním řízením - mnohé automobilky jsou ve stupni automatizace řízení dále než Musk. Proto jsem psal, co jsem psal - Tesle došel s tím "automobilovým vizionářstvím" dech, protože trh elektromobilů je nyní rozdělen mezi mnoho výrobců, a prostor pro prodávání předražených elektroaut zmizel.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Na něčem přeci musí vydělávat
Rozhlédnul jsem se, narazil jsem na čísla z loňskoho roku pro Evropu. Pokud vezmeme v úvahu, s jakým zpožděním se do elektromobility pustily tradiční automobilky, tak už v podstatě náskok Tesly smazaly:
"Díky úspěchu modelů S a Y vede Tesla na trhu elektromobily v Evropě s podílem 24 %, před koncerney Volkswagen s 22 %, Stellantis s 13 % a Hyundai-Kia s téměř 11 %."
Zdroj: https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/tesla-elektromobil-prodej-aut-evropa-elon-musk.A211025_083732_automoto_fdv
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1až
8
(8)
1