Výpis odpovědí na následující příspěvek
Zlatá doba před rokem 1989
Naopak, Rusko je dnes doslova v "luxusní pozici". Po připojení Krymu připojí ke svému území ještě Luhansk a Doněck a to mu bude stačit. Tím Ukrajinu "vyřeší". Díky roztržce s USA se mu podařilo ke své politice úžeji připjit státy BRICS = hlavně Čínu a Indii, které nyní s ruskou armádou cviči na Sibiři. To, co se odehrává na Ukrajině je naprostá maličkost proti obřím geopolitickým přesunům ve světě v neprospěch USA a Západu obecně. Například Afrika má 1400 mil, obyvatel = 4 x USA a ročně tam přibude dalších 30 mil. obyvatel. Ani jeden africký stát se nepřipojil k USA, aby na Rusko uvalil sankce. V Africe = kontinentu budoucnosti vládne Rusko s Čínou. K pěti státům BRICS s chystají v nedaleké budoucnosti připojit další, například Irán, Argentina ,Turecko, Indonésie, ..... BRICS bude mít prakticky polovinu světové populace a tyto státy mezi sebou nebudou v obchodě používat Dolar. To Dolar parádně zasáhne ! Už nebude silný, už nebudou silné ani USA.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(11)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
CCCP je v luxusni pozici stat se kolonii, ci dokonce provincii Ciny. To je opravdu zavidenihodne...
Ale je fakt, ze myslenkove patri CCCP spise na Vychod, nez Zapad. Treba jim to pod Cinou bude vyhovovat.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
V Africe jsou Rusko a Čína zaháčkovány jen ve zkorumpovaných státech, v Asii už je skoro odevšad vykopali a v Africe to nebude jné. Rozvojovým zemím dřív, nebo později dojde, že s rudou verbeží je žádná budoucnost nečeká.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Ta "čínská rudá verbež" má podle zjištění Japonců již vědu na vyšší úrovni jak USA /spočítali citace nejdůležitějších vědeckých článků/ a čínský obchod s Afrikou byl loni 254,3 mld. USD a stoupl za rok o 35,3 % !! To se mi nezdá jako "vykopání Číny z Afriky" ale právě naopak. Rusko před několika týdny v Egyptě zahájilo stavbu čtyřreaktorové jaderné elektrárny El Dabaa s rektory VVER-1200. Čína v Africe staví mosty, letiště, nádraží, železnice, rafinérie, v Egyptě staví "Novou Káhiru" , Alžírsku postavila nejvyšší měšitu v Africe, atd, atd, atd. Kdy žsi afričané vzpomeno una evropské kolonizátory, tak si ze vzteku jen odplivnou. Británie za 200 let pochytala v Africe 20 milionů lidí a poslala je na plantáže v USA. 10 milionů z nich nepřežilo už samotnou plavbu do Ameriky a dalších 5 milionů černochů bylo potom zavražděno v USA na plantážích ! Británie zavraždila 15 milionů černochů !! to ji jako dnes mají v Africe milovat ?? Belgičané zavraždili v Kongu 3 miliony obyvatel ! Francie vraždila občany Alžírska, Itálie zase Etiopie..... Evropské koloniální mocnosti v Africe provedli s domorodci to co Hitler s Židy ! Nevím, že by židé milovali Hitlera ! Rusko ani Čína v Africe nikdy nikoho nazavraždily. Británie přitom zavraždila 3 krát více černochů jak Hitler Židů.
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
A kolik milionu lidi zabilo CCCP? Za tech par desitek let... Gulagy, vaky, hladomory, popravy.... Vlastni lidi, pripadne lidi v satelitech....
Kolonialni minulost neni neco, cim by se dane staty mohly pysnit. Prece jen vsak byla dost jina doba....
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(3)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Čína staví v Africe předraženou infrastrukturu a žene ji do dluhové pasti, misto aby podpořila africké státy k jejich samostatnosti. V tom se nijak neliší od praktik koloniálních mocností v minulém století a ne náhodou se jim daří v nejvíce zkorumpovaných režimech Afriky. Číně je ale budoucnost Afriky ukradená, do Číny zbídačení Afričané utíkat nebudou.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Africké státy zaplať pánbůh již samostatné jsou ,když se zbavily okupace evropskými vraždícími koloniálními mocnostmi. Čína se v Africe nechová stejně jako evropské koloniální země, ona tam masově nevraždí lidi. Staví tam vysoce potřebnou infrastrukturu jako jsou : mosty, železnice, sídliště, dálnice, přehrady, elektrárny,...atd. atd. Nadávat někomu za to, že staví mosty , přehrady a železnice v chudých zemích můžou jen nějací potrhlí lidé zblblí ideologií liberální demokracie, která dnes schází na úbytě.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
O jedné takové trati jsem četl. Čína postavila trať vedle staré, stát se zadlužil až na půdu, po nové trati nikdo nejezdí, protože je jízdenka 10x dražší, než na staré a prakticky tam jezdí jen náklaďáky z "čínských" dolů do "čínského" přístavu. Kolem trati je mrtvo, svrab a neštovice, farmáři zkrachovali a obyvatelstvo se přesunulo do slumu ve městě.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Čína provozuje 40 000 km vysokorychlostní železnice = dvě třetiny celosvětové délky. Průměrná rychlost často 350 km/h. Ceny jízdenek jsou přijatelné i pro Číňany, loni jelo HSR v Číně 1,92 miliardy cestujících , u nás v ČR ani jeden, nemáme HSR. Letos vyrobila Čína první vlak pro rychlost 600 km/h , který se bude vznášet nad tratí na magnetickém polštáři = MAGLEV. Právě v těchto dnech se do Indonésie přepravují vagony čínského rychlovlaku, který bude jezdit po trati Bandung- Jakarta rychlostí 350 km/h už příští rok. V čínských velkoměstech jsou vyšší platy a je vyšší životní úroveň jak u nás v ČR. Přitom ještě roku 1980 si málokdo mohl třeba v Šanghaji dopřát ten luxus, a koupit si obyčejný pytlík bonbonů. Nyní se v Číně prodává dvakrát tolik nových osobních aut jak v USA, aut v Číně jezdí 312 milionů. Pokud jde o nová elektroauta, tak v Číně se jich prodává přes 50 % celosvět. prodejů. Včera bylo v Debrecénu v Maďarsku poprvé kopnuto do země při zahájení stavby obří továrny čínské firmy CATL , zaměstná 9000 lidí a ročně se tam vyrobí baterky do elektrout o výkonu 100 GWh , nákldy na stavbu = 7,34 miliardy Euro. Čína je už před EU i USA. Zaostáváme .
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Rychlovlak má nahradit leteckou přepravu, takže v česku nemá smysl a byla by hloupost je tu stavět. Ale jinak je to fakt, maj se mnohem líp než my, jen pár hlupáků v česku to pořád nechápe. A ty elektroauta snad daj do šrotu a dostanou rozum.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Číňané "dostali rozum" právě s elektroauty. Jednoduchý propočet : USA mají 4 krát míň obyvatel jak Čína a spotřebovávají 800 mil. tun ropy ročně. Čína chce mít v budoucnu stejně aut na 1000 obyvatel jako USA. Kolik ropy ročně by musela spotřebovat ?? 4 x 800 mil. tun = 3.200 mil . tun = Čína by sama spotřebovala všechnu ropu , která se za rok vytěží na celém světě. Je to relizovatelné ??? Není ! Auta v Číně prostě nemohou jezdit na benzín a naftu, jelikož jí tolik na světě ani není.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Čína nepochopila vůbec nic, staví města ze století páry v době kybernetické, v těch nově budovaných městech se automobilová doprava neměla vůbec vyskytovat. Měli vybudovat veřejnou dopravu s maximální dostupností a bezpečností a ne stavět fabriky na časované zápalné bomby.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
V čínských velkoměstech je nejdále na světě zavádění elektrických taxíků, elektrických autobusů ,do těchto měst míří čínské rychlovlaky , aby se občané Číny nemuseli v zácpách lopotit po dálnicích max. 100 km/h, ale mohli vyrazit za známými či pracovně rychlostí 350 km/h v HSR. Příklad : 1.100 km dlouhá železnice pro jízdu rychlostí 350 Km/h Peking - Šangahaj byla postavena kompletně za dobu 2 roky a "něco". Fantazie !!! Pokud by v Číně mělo jezdit na přepočet dle počtu obyvatel tolik benzínových aut jako v USA , tak sama Čína spotřebuje ročně přes 3 mld. tun ropy, což je celosvětová těžba. Zavést v Číně elektromobilitu je národní strategický úkol, Čína prostě na benzín a naftu jezdit nemůže, ropy je na světě pro Čínu málo.
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Protože je tam takový smrad, že se nedá dýchat a jiné auto, než elektrické tam nedostane povolení.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Některé státy BRICS možná čeká vylepšení pozice jako globálních hráčů, ale bohudík Ruská federace mezi ně patřit nebude, bez dodávek západních technologií půjde jejich průmysl na xy*. Už teď začínají některé sektory kolabovat. Čína jim pomáhat nebude, Čína využije Rusko k vlastnímu prospěchu.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Čína Rusku pomáhat bude ! Je to pro ni výborný byznys. Třeba dodávky aut, západní značky odtamtud vypadly, takže pro čínské automobilky zbyl "čistý stát" Rusko se 146 mil. obyvateli, kteří chtějí auta kupovat. Pro čínské automobilky výborný trh. Jak nedávno spočítali Japonci, Čína už předběhla USA v úrovni vědy - Japonci počítali počty citací z nejdůležitějších zveřejněných vědeckých prací ve světě 2018-21. Čína už USA ve vědě předběhla. Rusko a Čínu spojuje jeden hlavní cíl a to odstranit USA z role jediného světového hegemona, takže jejich spolupráce bude stále pokračovat a utužovat se. Čína má už v mnoha oblastech lepší technolgie jak Západ, třeba právě mobilní 5G sítě. Rusko je obrovský vývozce surovin, Čína jejich obrovský dovozce. Společnou hranici mají dlouhou 4200 km, parádní předpoklady pro mnohaletou spolupráci.
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(6)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Ano, je to vyborny byznys pro Cinu. A dal? Po ukonceni exportu do EU bude CCCP v dost blbe pozici. Cina rada pomuze, ale tak nejak po svem.
Puu nahnal CCCP do chrtanu Ciny. Cina si CCCP namaze na bagetu a s chuti slupne.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Rusko 2023 = 130 mil HIV pozitivních ožralů a feťáků s holým zadkem.
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(2)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
21až
40
(99)