Výpis odpovědí na následující příspěvek
Zlatá doba před rokem 1989
Africké státy zaplať pánbůh již samostatné jsou ,když se zbavily okupace evropskými vraždícími koloniálními mocnostmi. Čína se v Africe nechová stejně jako evropské koloniální země, ona tam masově nevraždí lidi. Staví tam vysoce potřebnou infrastrukturu jako jsou : mosty, železnice, sídliště, dálnice, přehrady, elektrárny,...atd. atd. Nadávat někomu za to, že staví mosty , přehrady a železnice v chudých zemích můžou jen nějací potrhlí lidé zblblí ideologií liberální demokracie, která dnes schází na úbytě.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
O jedné takové trati jsem četl. Čína postavila trať vedle staré, stát se zadlužil až na půdu, po nové trati nikdo nejezdí, protože je jízdenka 10x dražší, než na staré a prakticky tam jezdí jen náklaďáky z "čínských" dolů do "čínského" přístavu. Kolem trati je mrtvo, svrab a neštovice, farmáři zkrachovali a obyvatelstvo se přesunulo do slumu ve městě.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Čína provozuje 40 000 km vysokorychlostní železnice = dvě třetiny celosvětové délky. Průměrná rychlost často 350 km/h. Ceny jízdenek jsou přijatelné i pro Číňany, loni jelo HSR v Číně 1,92 miliardy cestujících , u nás v ČR ani jeden, nemáme HSR. Letos vyrobila Čína první vlak pro rychlost 600 km/h , který se bude vznášet nad tratí na magnetickém polštáři = MAGLEV. Právě v těchto dnech se do Indonésie přepravují vagony čínského rychlovlaku, který bude jezdit po trati Bandung- Jakarta rychlostí 350 km/h už příští rok. V čínských velkoměstech jsou vyšší platy a je vyšší životní úroveň jak u nás v ČR. Přitom ještě roku 1980 si málokdo mohl třeba v Šanghaji dopřát ten luxus, a koupit si obyčejný pytlík bonbonů. Nyní se v Číně prodává dvakrát tolik nových osobních aut jak v USA, aut v Číně jezdí 312 milionů. Pokud jde o nová elektroauta, tak v Číně se jich prodává přes 50 % celosvět. prodejů. Včera bylo v Debrecénu v Maďarsku poprvé kopnuto do země při zahájení stavby obří továrny čínské firmy CATL , zaměstná 9000 lidí a ročně se tam vyrobí baterky do elektrout o výkonu 100 GWh , nákldy na stavbu = 7,34 miliardy Euro. Čína je už před EU i USA. Zaostáváme .
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(5)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Rychlovlak má nahradit leteckou přepravu, takže v česku nemá smysl a byla by hloupost je tu stavět. Ale jinak je to fakt, maj se mnohem líp než my, jen pár hlupáků v česku to pořád nechápe. A ty elektroauta snad daj do šrotu a dostanou rozum.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(2)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Číňané "dostali rozum" právě s elektroauty. Jednoduchý propočet : USA mají 4 krát míň obyvatel jak Čína a spotřebovávají 800 mil. tun ropy ročně. Čína chce mít v budoucnu stejně aut na 1000 obyvatel jako USA. Kolik ropy ročně by musela spotřebovat ?? 4 x 800 mil. tun = 3.200 mil . tun = Čína by sama spotřebovala všechnu ropu , která se za rok vytěží na celém světě. Je to relizovatelné ??? Není ! Auta v Číně prostě nemohou jezdit na benzín a naftu, jelikož jí tolik na světě ani není.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Čína nepochopila vůbec nic, staví města ze století páry v době kybernetické, v těch nově budovaných městech se automobilová doprava neměla vůbec vyskytovat. Měli vybudovat veřejnou dopravu s maximální dostupností a bezpečností a ne stavět fabriky na časované zápalné bomby.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(1)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
V čínských velkoměstech je nejdále na světě zavádění elektrických taxíků, elektrických autobusů ,do těchto měst míří čínské rychlovlaky , aby se občané Číny nemuseli v zácpách lopotit po dálnicích max. 100 km/h, ale mohli vyrazit za známými či pracovně rychlostí 350 km/h v HSR. Příklad : 1.100 km dlouhá železnice pro jízdu rychlostí 350 Km/h Peking - Šangahaj byla postavena kompletně za dobu 2 roky a "něco". Fantazie !!! Pokud by v Číně mělo jezdit na přepočet dle počtu obyvatel tolik benzínových aut jako v USA , tak sama Čína spotřebuje ročně přes 3 mld. tun ropy, což je celosvětová těžba. Zavést v Číně elektromobilitu je národní strategický úkol, Čína prostě na benzín a naftu jezdit nemůže, ropy je na světě pro Čínu málo.
Dosavadní doporučení:
určitě nečíst
(4)
Vaše doporučení:
Zlatá doba před rokem 1989
Protože je tam takový smrad, že se nedá dýchat a jiné auto, než elektrické tam nedostane povolení.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
41až
60
(99)