Akcie ČEZ - Diskuze, názory, doporučení a hodnocení

 Hodnocení:      0 1 2 3      
Diskutující:
Návod    

Akcie ČEZ - Diskuze a názory


Výpis odpovědí na následující příspěvek

spíše nečíst (11) 13.10.2022 20:38  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

..... kdyz Nemci opet odmitli zprovoznit NS2, tak se Puu lisa k Ergodanovi, ze pry je kabrnak a spolehlivy chlapak a ze by tedy bylo mozne plyn do Evropy exportovat pres Turecko.

To asi ten Puuu fakt potrebuje dengi. Nejak mu nedoslo, ze tak natahoval strunu, az se pretrhla. Nezbyde mu nez ten vytezeny plyn na miste spalit....

Tak uvidime, komu drive dojdou sily, zda CCCP nebo Evrope. Vysledek je nejisty a je to hra vabank. Ledaze by to EU mela dobre spocitane, ale to dost pochybuji....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (5) 13.10.2022 21:27  Aleš Teplý  (245810)

Puuu se snazi....

O plyn z Turkstreamu zájem je - minimálně Maďarsko, Rakousko a Itálie.
Německo plyn hrdinně odmítlo - ale zároveň se připravují na pouliční boje.

Rusko určitě může na Ukrajině nasadit víc "mobilizovaných" než Ukrajina - otázkou je jejich vycvičenost a morálka. Ale Rusům už taky začíná jít o všechno - bojují proti celému NATO (krom lidské síly).
Trochu se obávám, že "zápaďáci" budou chtít umírat na Ukrajině s ještě menší ochotou než Rusové.
A zásoby zbraní na Západě se tenčí - i když Rusko už taky hodně vystřílelo.

Jak to má EU spočítané je dobře vidět na uvalených sankcích...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (6) 14.10.2022 07:07  John Galt Jméno 'John Galt' používá stále stejný uživatel  hejnal.jzavinacseznam.cz  (247043)

Puuu se snazi....

Jo ty stavy v naší armádě nic moc, ale pořád máme ještě v technickém muzeu v Lešanech nějakou techniku pro případ nouze.

Paradoxně nejpočetnější skupinu uniformovaných kádrů tvoří prduchové z bezpečnostních agentur.

Netřeba se obávat, v případě ohrožení bezpečnosti státu nafasuje každý kmet povolávací rozkaz.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (10) 13.10.2022 22:11  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

No a u tech mobilizovanych Rusu. Ano, otazkou je jejich vycviceni, moralka a vybaveni....

CCCP nebojuje proti celemu NATO, ani proti casti NATO, ani proti kousicku NATO. Jednotlive staty dodavaji zbrane. Vetsinou to byly stare vyrazene sovetske kusy na urovni srotu. Teprve posledni dobou Ukrajina dostava trochu lepsi kousky, ale zdaleka ne top zbrane.

Podpora je spise chaba, ale s usilim Ukrajincu se to zlepsuje. Ale stale to budou spise zbrane na obranu, nez na utok. Staty NATO nechteji prilis drazdit CCCP. A hlavne nechteji, aby jejich zbrane zasahovaly cile na uzemi CCCP.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (10)
Vaše doporučení:
přečíst (6) 13.10.2022 22:21  Aleš Teplý  (245810)

Puuu se snazi....

Himars, M777, IRIS-T, Ceasar, Zuzana, Harpoon, Jawelin, Stinger, AMRAAM, modernizované T72 (ČR a Polsko), Mig 29 NATO kompatibilní (Slovensko)...
Inu samé "stare vyrazene sovetske kusy na urovni srotu".

Napadá Vás (krom Maďarska) nějaký stát NATO, který na Ukrajinu nic neposlal ?
ČR poslalo zbraně za 45 mld Kč - a to nejsme žádný po zuby ozbrojený obr.

Dosavadní doporučení: přečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (8) 13.10.2022 22:37  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

A treba ty IRIS-T zatim Ukraina ani nema, teprve je dostane. A jde o obranny system, ne utocny.... Kdyby CCCP nemasakrovalo civilni cile, kadibudky, remizky a detska hriste, tak by se germani k dodavce IRIS-T neodhodlali.

To si zapricinilo CCCP samo. Ty utoky odsoudilo v OSN asi 140 statu, proti odsouzeni bylo asi jen pet, zbytek se bud nezucastnil hlasovani vubec, nebo se zdrzel hlasovani....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (8)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (11) 13.10.2022 22:47  Aleš Teplý  (245810)

Puuu se snazi....

IRIS-T je už na Ukrajině. Nepochybně ho obsluhuje nějaký ukrajinský Voloďa...
Obranný protivzdušný systém je eufemismus - když je útočící armáda chráněna před nepřátelským letectvem - to je taky obrana ? Připomíná mi to dávné CCCP rakety, které byly označovány jako "obranné".
Nezapomínejte, že ta dětská hřiště byla na 90 % zasažena ukrajinskými protivzdušnými raketami - ale proč to nepoužít pro propagandu.
Možná kdybyste sečetl počet obyvatel zemí, které se v OSN zdržely, vyšlo by Vám víc než půl planety.
A když budu pokračovat ve výčtu zbraní - moderní houfnice norské, německé, turecký Bayraktar, americké sebevražedné drony, přístroje pro noční vidění, neprůstřelné vesty...
Velkou roli hraje zpravodajská podpora USA (včetně satelitů a AWACS). Na bojišti online velení díky Muskovu Starlinku. Metodická podpora ukrajinskému velení.
Výcvik Ukrajinců v zemích NATO (100 tis. do konce roku 2021).
A zkuste srovnat HDP zemí podporujících Ukrajinu s HDP Ruska - ten rozdíl je řádový.
USA při svých agresích nikdy nemusely čelit tak velké a tak kvalitně vybavené armádě. I tak si na Talibánu vylámaly zuby.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (11)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (7) 14.10.2022 00:46  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

Puuu se snazi....

... "Nezapomínejte, že ta dětská hřiště byla na 90 % zasažena ukrajinskými protivzdušnými raketami." ... uveď zdroj tohoto svého žvástu.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.10.2022 13:57  Aleš Teplý  (245810)

Puuu se snazi....

Přiznal to Zelenský po zvolání "Sláma u kravína !".
Zapomněli mu totiž vypnout mikrofony...

Jaký zdroj bys tady čekal? Jediný "povolený" zdroj je ukrajinská propaganda. Cokoliv jiného je "proruská" propaganda - ta to píše.

Takže nám zbývají jen úvahy:
- Ukrajina z principu neukazuje dopady ruských raket (aby Rusku nepomáhala)
- kráter byl na raketu letící řádově stovky kilometrů příliš malý (to tak odpovídá dělu střední ráže)

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (6) 13.10.2022 23:23  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

OK, Ukraina ma IRIS-T cele dva dny. :-DDDDD Jak dlouho uz probiha valka? Uz skoro osm mesicu...

Nebudeme se tedy hadat o dva dny, ne?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (6)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (9) 13.10.2022 23:20  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

Samozrejme, ze obranny system pouzity na vlastnim uzemim je obrannym systemem. Ukrajina neutoci na CCCP, jen se brani. Ted ma ofenzivu, ale stale na vlastnim uzemi. Protiofenziva na vlastnim uzemi je stale obrana, ne utok.

Ano, zdrzela se mozna pulka planety. Zdrzela, nepridala se na stranu CCCP.

Ano, rozdil HDP CCCP a statu podporujicich Ukrajinu je velky. No a co? Ta podpora je spise symbolicka, nez skutecna. Zminenych 45 mld od CR, co to je? Dve, tri moderni letadla?

Ano USA podporuji Ukrajinu zpravodajsky. A take soukrome US firmy. A USA a UK maji minimalne moralni povinnost Ukrajine pomoci. Ukrajina se dobrovolne zbavila jadernych zbrani.....

Neprustrelne vesty, to je obrana.... Nocni videni napul take.

Na Talibanu si vylamali zuby vsichni, jak CCCP, tak USA. No proste Taliban. Kdyz je nekdo odhodlany bojovat a ma podporu obyvatel, tak drive ci pozdeji vyhraje.

Totez plati pro Ukrajinu.....

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (9)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (15) 13.10.2022 23:45  PJPrince  (245714)

Puuu se snazi....

Vy jste vážně neuvěřitelně zaslepený. Především Vám uniká ukrajinská mentalita, asi jste podlehl iluzi vyvolávané médii, že zlý, agresivní, bezohledný Rus napadl hodné, senzační a mírumilovné Ukrajince. Kéž by to bylo tak snadné.

Pochybuji, že jste v té zemi kdy byl, že jste kdy pracoval s lidmi odtud pocházejícími, poznal jejich kulturu, morální hodnoty... Já ano, osobně (mám známé u UA, mimochodem ze Lvova, takže těžký západ) i pracovně (byl jsem tam mnohokrát). A byť neházím všechny do jednoho pytle, lidé jsou různí, ale řeknu diplomaticky, že jejich převládající uvažování o světě je diametrálně odlišné od toho, na jaké jste zvyklý od nás a z okolních zemí.

Dodám k tomu, co říkáte, jen to, že kdyby se jim do rukou dostaly jakékoli zbraně, kterými mohou terorizovat Rusy na jejich území, bez mrknutí oka to udělají. A když říkám terorizovat, tak myslím přesně to, nastřílí to kamkoli, aby zabili kohokoli. Viz co se dnes děje Bělogrodu, tomu se snad z místních mainstreamových médií nevěnuje nikdo. Takže celkem chápu, že jsou Američané apod. opatrní v tom dodávat jim cokoli, co by mohlo být takto použito. Protože oni - na rozdíl od Vás - ví, že to tak použijí.

Nejsem proruský, nejsem protiruský, nejsem proukrajinský, nejsem protiukrajinský. A to mám dost vazeb na Ukrajinu, na Rusko v podstatě nula, možná proto ale netrpím iluzemi, kterými zde mnozí trpí. Přeji si, aby to skončilo, to bezpochyby. Ale považuji za iluzi, že někdo salámovou metodou dodávek zbraní na Ukrajinu po troškách od všeho porazil Rusy. Když už, měli se proti Rusku postavit všichni hned a rázně, to by si to snad Putin rozmyslel.

Takto jsme akorát svědky bezcílného válčení, zveličování úspěchů jedněch a zveličování neúspěchů druhých pro udržení dobré nálady v týmu. Mezitím umírají lidé (a trpí tím stamiliony jiných jinde, to také není bagatelní), aniž by tím mohlo být cokoli podstatného dosaženo. Považuji to za zbytečné a jásat nad tím za naprosto pomýlené...

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (15)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (6) 14.10.2022 00:51  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

Puuu se snazi....

... ano, zlý, agresivní, bezohledný Rus napadl Ukrajinu. A již 80 dní ji bombarduje, vraždí její lidi, ničí její zemi. Z toho se nevykecáš.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (6)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (8) 14.10.2022 00:54  Tabák  (209007)

Puuu se snazi....

Jistě, jako se šmakuládou. To je úplně stejné. 

Jak jsem napsal, na fašistickou Ukrajinu ti z vysoka kašlu. Ať si tam dělají, co chtějí. 

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (8)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 14.10.2022 01:08  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

Puuu se snazi....

... jsem téhož názoru, ať si Ukrajinci spravují svoji zem dle svého. A Rusák ať z té země táhne.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (4) 14.10.2022 01:16  Tabák  (209007)

divné - vsude kdy se nasáčkovaly USA je nejhorší rating

Ano souhlasím. Ale to samé má platit v jiných konfliktech. 

Co Irák, Sýrie, Libyi, Jemen, Afganistán? Tam to snad neplatí? Mohou si tyto státy sprovovat zemi podle svého? 

Co mají tyto země společné? Mají ropu. Kdo tam dělal invazi? Rusko? Nikoli, ty země rozesraly USA. 

Pouze pět zemí na světě má v současné době nejhorší investiční klima, které Dun & Bradstreet definuje jako nejvyšší riziko návratnosti investic. Po ruské invazi se Ukrajina připojila k Afghánistánu, Libyi, Sýrii a Jemenu. Do té doby se dlouho pohybovala o stupeň výše.

https://www.investicniweb.cz/dun-bradstreet-rating-ruska-ukrajiny-patri-k-nejhorsim-na-svete

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 14.10.2022 01:41  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

divné - vsude kdy se nasáčkovaly USA je nejhorší rating

... USA se nasáčkovaly do Japonska, Jižní koreje, vlastně i Německa. Jejich rating je nejlepší na světě.

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 14.10.2022 01:20  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

divné - vsude kdy se nasáčkovaly USA je nejhorší rating

... Irák, Sýrie, Libye, Afganistán si vždy spravovaly zemi podle svého. A i nadále spravují.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.10.2022 01:26  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

divné - vsude kdy se nasáčkovaly USA je nejhorší rating

... ale hlavně, není náhoda, že jsou to všechno islámské země. Těm není pomoci a je opravdu lepší se jim vyhnout obloukem. V tomto ohledu se Západ poučil.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 14.10.2022 00:56  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

Jo, ti rusky mluvici Ukrajinci maji k fasismu docela blizko, stejne jako cistokrevni Rusove.

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.10.2022 00:14  capitalismo o muerte  (249315)

Puuu se snazi....

Ano, Ukrajinci jsou velmi militantní a militaristický národ. Vzpomeňme na Volyň, tj. masakr stylu Rwanda.
Tady je palčivá otázka, jestli se Ukrajina jako aktuálně nejsilnější armáda Evropy po nějakém nevyhnutelném vystřízlivění neobrátí proti Západu jako Afgánistán...

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 14.10.2022 00:53  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

... protiukrajinská propaganda Muerta

... již sáhla i do temných vod budoucnosti, kterou Muerte zná a vlídně nás s ní seznamuje.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.10.2022 01:05  capitalismo o muerte  (249315)

... protiukrajinská propaganda Muerta

taková je skutečnost a historie těchto (i dobře míněných) dobrodružství.
Je dobré uvažovat aspoň krok dopředu, než se divit, až ti letadlo shodí mrakodrap nebo ti nedej bože přistane na kebuli atomovka.

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 14.10.2022 01:19  Mono  (248864)

... protiukrajinská propaganda Muerta

A ted si predstav, ze by krveziznivi rusky mluvici Ukrajinci byli soucasti CCCP. To je jeste vetsi stat, nez Ukrajina. A ma plne sklady houbicek. To by bylo teprv nebezpecne. To musis uznat.

A z toho plyne, pro nas je lepsi, kdyz je Ukrajina pod dohledem EU, nez aby mela pre v ramci CCCP. To by byl nekonecny armagedon. 

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (5) 14.10.2022 01:12  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

... protiukrajinská propaganda Muerta

... naprosto nic nenasvědčovalo a nenasvědčuje, že Ukrajina chtěla a chce někoho napadnout. Navíc ani nemá atomovky. Dle Tvé paranoie by nás mohly napadnout veverky. Nabo koalice křečků s bobry.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (5)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.10.2022 01:45  On the road  (249345)

... protiukrajinská propaganda Muerta

Muerteho napadl bobr jeho staré a teď z toho má trauma. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.10.2022 00:19  Tabák  (209007)

Puuu se snazi....

Prosím tě, ta otázka mne již napadla taky, ale co by tím Ukrajinci získali? Chtějí snad rozšířit UKrajinu o Slovensko? Či o ČR? 

Získali by území a co s ním? Jak by ho spravovali? Přeci když chci získat území, musím vědět, jak ho využiji. 

Jaký prospěch z toho budu mít. Oni si neumí spravovat ani vlastní stát a ještě by zabírali kus Evropy? 

Ale jinak, o té otázce jsem přemýšlel taky. Ale dál v úvahách jsem se nedostal. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.10.2022 00:32  capitalismo o muerte  (249315)

Puuu se snazi....

po vyhnání Sovětů pod americkou taktovkou bys taky neřek, že Afgánci obrátí o 180° a udělají jim 11. září a na 20 let je stáhnou do pekla na zemi. Přitom podle příručky měli být tak vděční a zavázaní svým zachráncům na věky věků...
Mentálně to tak funguje, že přijde vystřízlivění a svržení falešných bohů. Jakým způsobem a kam přesně zaútočí Ukrajinci, netuším, ale sranda to určitě nebude.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě nečíst (2) 14.10.2022 01:14  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

Puuu se snazi....

... "Jakým způsobem a kam přesně zaútočí Ukrajinci, netuším, ale sranda to určitě nebude." ... s Tebou je sranda už teď.

Dosavadní doporučení: určitě nečíst (2)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 14.10.2022 00:50  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

No, asi to tam chteli mit po svem. Ukrajina to take bude mit po svem. Nejaky problem?

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.10.2022 00:37  Tabák  (209007)

Puuu se snazi....

No je pravda, že když někdo píše, že Putin chce napadnout jednotlivé státy v Evropě, tak se tomu směji, toho se opravdu nebojím, on má svou zemi, která je ohromná. 

Ale pokud by k tomu ze strany Ukrajiny došlo, pak by to byl fatální problém, protože mám obavu, že bychom prohráli.

Evropa, resp. evropani nejsou schopní vůbec bojovat ve válce. Nikdo nemá armádu, která by zastavila třeba jen půl milionovou ukrajinskou armádu.  

No snad to Ukrajince nenapadne. I když v 68 byli zde převážně jako okupanti právě Ukrajinci. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.10.2022 00:54  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

To, vis CCCP je sem nahnalo, ale jen ty rusky mluvici, ukrajinsky mluvici Ukrajinci jsou jak hrdlicky a CCCP je radsi nechala doma. Rozdavali by pelmene a misky borsce a grilovali sasliky....

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (3) 14.10.2022 00:47  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

Uz napadnul Ukrajinu, to Ti nestaci?

Dosavadní doporučení: přečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.10.2022 00:28  Aleš Teplý  (245810)

Puuu se snazi....

Čím větší území Vás korumpuje, tím víc vyberete.
Já bych ukrajinské oligarchy nepodceňoval.

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (1) 14.10.2022 00:31  Tabák  (209007)

Puuu se snazi....

Je pravda, že si tam financovali soukromé armády. 

No pak by ovšem byl problém, kdy bychom museli požádat Putina, aby nám pomohl. Protože USA by demokraticky do toho nezasahovaly. Ti by jen na to půjčily finance. 

Dosavadní doporučení: přečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.10.2022 01:00  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

No, soukrome armady si financovali zejmena v ruskojazycnych oblastech. To vis, to je nejaka poloruska militaristicka uchylka. Ale pry je to lecitelne.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 13.10.2022 23:56  Mono  (248864)

Puuu se snazi....

No, vzdyt rikam, ze je podpora Ukrajiny pomerne vlazna.

Fakt nevim, zda by Ukrajinci pouzili zbrane na ruskem uzemi. Mozna by i chteli, ale velmi dobre vedi, ze pokud by to udelali, minimalne, pokud by to udelali zapadnimi zbranemi, tak maji s podporou utrum. 

No a postupne dostavaji vykonnejsi a vykonnejsi zbrane a postupne prokazuji, ze je pouziji pouze na svem uzemi....

A zbytek jsou obranne systemy....

Bylo by lepsi, kdyby valka rychle skoncila, ale to by Puu musel odtahnout domu a to on dobrovolne neudela, dokud bude u vesla...

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (7) 14.10.2022 00:03  Tabák  (209007)

vakcína

Během úterního slyšení o reakci Evropské unie na COVID-19 prezidentka mezinárodních rozvinutých trhů společnosti Pfizer Janine Smallová (“ségra” Zwyrtek Hamplové) přiznala, že vakcína firmy Pfizer nebyla nikdy před vydáním pro širokou veřejnost testována na její schopnost zabránit přenosu COVID, když se jí na to zeptal se nizozemský politik a současný  poslanec Evropského parlamentu Robert Roos.
Janine Smallová: „Pokud jde o otázku kolem, věděli jsme o zastavení imunizace ještě předtím, než vstoupila na trh… Ne,“ odpověděla Smallová s úšklebkem, když se Roos zeptal, zda vakcína Pfizer COVID byla někdy testována, aby zastavila přenos viru, než se dostal na trh. trh. Z výslechu Smallové nebylo jasné, zda měla na mysli vakcínu Pfizer BioNTech (BNT162b2), která je registrována na základě povolení pro nouzové použití nebo Comirnaty, což je vakcína schválená FDA . Na základě povolení k nouzovému použití nelze vakcíny nařídit. Podle článku The Pfizer BioNTech (BNT162b2) COVID-19 ze srpna 2022: Co potřebujete vědět, se uvádí, že “vliv vakcíny na přenos je mírný”, aby se zabránilo infekci COVID. V reakci na plandemii COVID-19 zavedla EU v rámci své vakcinační strategie a iniciativ celou řadu zdravotních opatření, z nichž jedním jsou digitální certifikáty EU COVID, které osvobozují osoby od omezení “volného pohybu”.
Poslanec EU Roos, zveřejněním svého videozáznamu na Twitteru odhalil dezinformační kampaň společnosti Pfizer. V něm označil toto jednání za “zločinné”, “skandální” a “lacinou lež”. Přepis Roosova prohlášení: “Pokud se nenecháte očkovat, jste asociál. To nám řekl nizozemský premiér a ministr zdravotnictví. Nenecháte se očkovat jen kvůli sobě, ale i kvůli ostatním. Děláte to pro celou společnost, to řekli. Dnes se ukázalo, že je to naprostý nesmysl. Při slyšení o COVID v Evropském parlamentu mi jeden z ředitelů společnosti Pfizer právě přiznal, že v době zavedení vakcíny nebylo nikdy testováno, zda zastavuje přenos viru. Tím padá celý právní základ pasu COVID. COVID Pas, který vedl k masivní institucionální diskriminaci, protože lidé ztratili přístup k základním částem společnosti. Považuji to za šokující, dokonce za trestné. Je to skandální. Miliony lidí na celém světě se cítily nuceny nechat se očkovat kvůli mýtu, že ‘to děláte pro druhé’. Nyní se ukázalo, že to byla laciná lež.”

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (7)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (3) 14.10.2022 00:38  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

vakcína

... Epoch Times je dezinformační stroj globálního rozsahu. Jde o oblíbený zdroj nesmyslů Aero°netu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (3)
Vaše doporučení:
přečíst (4) 14.10.2022 00:10  Mono  (248864)

vakcína

Kdo byl nuceny se ockovat? A vakciny prokazatelne chranily i proti nakaze. Az do delty vcetne. U delty stale jeste byla ochrana proti nakaze asi 30%. Nic moc, ale lepsi nez nic.

No ale u omikronu se to obratilo. A lide s tremi davkami maji asi tak dvojnasobnou pravdepodobnost, ze chyti omikron, nez neockovani....

https://ockovani.opendatalab.cz/statistiky_srovnani

Dosavadní doporučení: přečíst (4)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.10.2022 00:15  Tabák  (209007)

vakcína

Zjevně nechápeš vůbec psaný text. Vakcíny nebyly nikdy testované v otázce zabránění přenosu viru z člověka na člověka. Přeloženo, očkovaný nakažený jedinec mohl přenášet nemoc na jiného člověka. Tak si to přečti znovu. 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 14.10.2022 00:45  Mono  (248864)

vakcína

A proti tomu vakcina slouzi? Ja myslel, ze slouzi, aby se clovek nenakazil, pripadne, aby mel lehci prubeh, kdyz uz se nakazi.

Ono, tim ze se clovek nenakazi tak nejak automaticky nenakazi ani nikoho dalsiho...... Tedy, pokud vakcina brani castecne nakaze, brani castecne i nakazeni ostatnich. 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.10.2022 00:43  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

vakcína

... zjevně záměrně neuvádíš zdroj svého žvástu.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.10.2022 00:48  Tabák  (209007)

vakcína

Zdroj žvástu je zde. 

https://www.youtube.com/watch?v=_96LmIMhoBs

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.10.2022 00:58  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

vakcína

... tento zdroj neuvádí svůj zdroj.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
určitě přečíst (3) 14.10.2022 00:52  Tabák  (209007)

vakcína

Si dej pár facek a mazej spát. 

Přímo odpověď Pfizeru v evropském parlamentu.

Jenže tvůj mozek o velikosti hrášku to vůbec nepochopí. Mazej na šmakuládu a netravuj tady.  

 

Dosavadní doporučení: určitě přečíst (3)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.10.2022 01:02  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

vakcína

... Ty jsi super skokan na špek. Ano, již dávno víme, že vakcína nebrání přenosu viru. Účinnost vakcíny je v jiných směrech.

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:
přečíst (0) 14.10.2022 00:57  Mono  (248864)

vakcína

Tabo, zadna vakcina se netestuje na prenos infekce na dalsi osobu...... Takze ani tato vakcina.

Dosavadní doporučení: přečíst (0)
Vaše doporučení:
přečíst (2) 14.10.2022 01:05  Tabák  (209007)

vakcína

Pokud se vakcína netestuje, pak není tedy ani možné, aby neočkovaní byli ostrakizováni proto, že jsou neočkovaní a tedy mohou roznášet tuto nemoc. Tu nemoc tedy může roznášet o očkovaný.  

Comprende? Rozumíš tomu, co píši? Nebo je to k nepochopení? 

Dosavadní doporučení: přečíst (2)
Vaše doporučení:
spíše nečíst (1) 14.10.2022 01:17  Rup Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel  (244232)

vakcína

... ano, principiálně může nemoc roznášet i očkovaný. To dávno víme, a teď už to víš i Ty. Ale jde o něco jiného. Snižuje očkování ten přenos? A o kolik? O 80% nebo o 90%?

Dosavadní doporučení: spíše nečíst (1)
Vaše doporučení:


Výpis titulků 43161až 43180 (339800)

Titulek   Výchozí řazení    Autor  šipka  Datum  šipka
  přečíst (8) ... protiukrajinská propaganda Muerta Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.10.22 03:13
  určitě přečíst (11) Akcie ČEZ Jméno 'Fenyl' používá stále stejný uživatel Fenyl 13.10.22 21:18
  určitě přečíst (2) Akcie ČEZ Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.10.22 11:40
  určitě nečíst (9) Akcie ČEZ   borec 13.10.22 22:43
  určitě přečíst (4) Akcie ČEZ Jméno 'Fenyl' používá stále stejný uživatel Fenyl 13.10.22 23:52
  přečíst (5) Akcie ČEZ   Mono 13.10.22 21:55
  určitě přečíst (3) Akcie ČEZ   Aleš Teplý 13.10.22 21:46
  přečíst (4) Akcie ČEZ   Welsh 14.10.22 09:38
  určitě přečíst (21) Akcie ČEZ   Sir 14.10.22 10:16
  určitě přečíst (3) Akcie ČEZ   mvi 14.10.22 10:10
  přečíst (2) Akcie ČEZ Jméno 'Fenyl' používá stále stejný uživatel Fenyl 13.10.22 21:51
  spíše nečíst (11) Puuu se snazi....   Mono 13.10.22 20:38
  určitě přečíst (5) Puuu se snazi....   Aleš Teplý 13.10.22 21:27
  určitě přečíst (6) Puuu se snazi.... Jméno 'John Galt' používá stále stejný uživatel John Galt 14.10.22 07:07
  spíše nečíst (10) Puuu se snazi....   Mono 13.10.22 22:11
  přečíst (6) Puuu se snazi....   Aleš Teplý 13.10.22 22:21
  spíše nečíst (8) Puuu se snazi....   Mono 13.10.22 22:37
  určitě přečíst (11) Puuu se snazi....   Aleš Teplý 13.10.22 22:47
  určitě nečíst (7) Puuu se snazi.... Jméno 'Rup' používá stále stejný uživatel Rup 14.10.22 00:46
  spíše nečíst (3) Puuu se snazi....   Aleš Teplý 14.10.22 13:57
« Předchozí | 2153 | 2154 | 2155 | 2156 | 2157 | 2158 | 2159 | 2160 | Další »
stránkovat diskuzi po 10 | 20 | 50

 Burza Prime 16:28 
Název Kurz Změna
 COLT CZ GROUP SE  677.00  +0.45% 
 ČEZ  880.00  +0.34% 
 ERSTE GROUP BANK A  1 104.00  +0.73% 
 GEN DIGITAL  570.00  +0.89% 
 GEVORKYAN  258.00  +1.57% 
 KOFOLA CS  304.00  +1.33% 
 KOMERČNÍ BANKA  782.50  +1.56% 
 MONETA MONEY BANK  102.20  +2.51% 
 PHILIP MORRIS ČR A  15 280.00  +0.13% 
 PHOTON ENERGY  43.00  -0.69% 
 PILULKA LÉKÁRNY  128.50  +2.80% 
 PRIMOCO UAV SE  935.00  +2.19% 
 VIG  757.00  +2.85% 
Komodity online
 Ropa 84.94 USD 28.06   
 Zlato 2323.94 USD 28.06   
 Stříbro 29.09 USD 28.06   
 Káva 227.58 USD 28.06   
 Cukr 20.31 USD 28.06   
 Bavlna 72.70 USD 28.06   
Zobrazit sloupec 

Kalkulačka - Výpočet

Výpočet čisté mzdy

Důchodová kalkulačka

Přídavky na dítě

Příspěvek na bydlení

Rodičovský příspěvek

Životní minimum

Hypoteční kalkulačka

Povinné ručení

Banky a Bankomaty

Úrokové sazby, Hypotéky

Směnárny - Euro, Dolar

Práce - Volná místa

Úřad práce, Mzda, Platy

Dávky a příspěvky

Nemocenská, Porodné

Podpora v nezaměstnanosti

Důchody

Investice

Burza - ČEZ

Dluhopisy, Podílové fondy

Ekonomika - HDP, Mzdy

Kryptoměny - Bitcoin, Ethereum

Drahé kovy

Zlato, Investiční zlato, Stříbro

Ropa - PHM, Benzín, Nafta, Nafta v Evropě

Podnikání

Města a obce, PSČ

Katastr nemovitostí

Katastrální úřady

Ochranné známky

Občanský zákoník

Zákoník práce

Stavební zákon

Daně, formuláře

Další odkazy

Auto - Cena, Spolehlivost

Registr vozidel - Technický průkaz, eTechničák

Finanční katalog

Volby, Mapa webu

English version

Czech currency

Prague stock exchange


Ochrana dat, Cookies

 

Copyright © 2000 - 2024

Kurzy.cz, spol. s r.o., AliaWeb, spol. s r.o.