Výpis odpovědí na následující příspěvek
:-)
Na druhou stranu spalovací motor sebou netahá tunovou baterii. A účinnost tepelný elektráren je započítána kde?Padesátikilová slečna jedoucí sama v třítunovém autě to je současný vrchol ekologie
Dosavadní doporučení:
přečíst
(6)
Vaše doporučení:
Přesně
Pokud průměrná nádrž má objem cca 40-60 l, tak je to hmotnost pouhých přibližně 45-70 kg, což v případě 500 kg hmotnosti baterií je fakt rozdíl v energetické spotřebě nutné pro pohyb. Navíc ještě množství paliva se během cesty snižuje a tudíž motor není tak zatížen, oproti stále stejné (tvz. konstantní) hmotnosti baterie. Tito různí pseudoodborníci(mediální stars) rádi ignorují/přehlížení i takové důsledky jako je účinnost tepelných elektráren, ztrát elektřiny, atd.. Takže když se to všechno sečte tak elektromobily jsou v konečné důsledku energicky náročnější a samozřejmě s mnohem větší tvz."uhlíkovou stopou" která prakticky problém nebyl/není/nebude( protože množství uhlíku je na zemi od stvoření planety skoro konstantní).
Dosavadní doporučení:
určitě přečíst
(5)
Vaše doporučení:
Přesně
Účinnost výroby autopaliv je kde? Musíte porovnávat oba řetězce účinnosti. Máte k dispozici nejakou odbornou studii porovnávající oba energetické cesty? Nebo je to jen vaše přesvědčení? Elektromobilita je správná cesta, ale měla by se prosadit na tržním principu, to by bylo spravedlivé. Zatímco vývoji spalovacích vozidel dochází dech, elektromobily mají to nejlepší teprve před sebou.
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
Přesně
jednoduchá kalkulačka je třeba zdehttps://www.kurzy.cz/auto/elektromobil-efektivita/
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení: