Výpis odpovědí na následující příspěvek
autoelektrikář
Čau tipaři, znáte někdo v Praze nějakýho dobrýho autoelektrikáře na tipo? Potřeboval bych, aby se mi kouknul na rozdělovač, mam 1.4 benzín s karburátorem. Díky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.2004 13:17
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
autoelektrikář
Tak třeba já mám ten samý motor a do eletriky taky vidim. jaký máš problém?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
už jsem to tady psal, ale zatím se mi nepodařilo to zprovoznit. Auto škube, kouří, a když se mu fakt nechce tak úplně chcípne. Pak startuju na sytič, otáčky vylítnou k pět tisíc, vzápětí padají dolů a chcípne to. To se opakuje třeba desetkrát, pak si to trošku dá říct a jede to, ale nic moc, škube a kouří, ale ne souvisle, jen se sem tam vyvalí oblak. Na základě diskuse tady to vypadá na rozdělovač, a ten má prý někde uvnitř vedení k tranzistorům, který by mělo být popraskaný a proto to nejede. Jenže muj mechanik to nezvládl, ale spíš ho podezřívám že se na to vykašlal. Tvrdí že v rozdělovači k tranzistorům žádný vedení není. Ať je to jak chce, rád bych, aby se na to kouknul někdo, kdo tomu rozumí.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.2004 16:51
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
autoelektrikář
podle toho zvyšování otáček bych soudil spíš na karburátor. v rozd. opravdu jsou 2 drátky ke krabičce s tranďákem. stačí povolit 2 šroubky co drží tu krabku na tělese rozdělovače-jsou připojený přes konektor.
mimochodem podíval bych se jestli Ti funguje odstředivá a podtlaková regulace předstihu. ale jestli otáčky bez plynu jen na sytič vylitnou opravdu až na 5000, tak bych se zaměřil na ten karbec-těsnění plovákovky apod.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Zdravim, mam problem s zhasinanim motoru za jizdy. Uz mi to delalo na jare, kdy jsem vymenil cidlo polohy klikoveho hridele (horni uvrati) a bylo po problemu az do predminuleho tydne (myti motoru pred STK), pak jsem jeste asi tyden jezdil bez problemu az to znicehonic chciplo. Stacilo klicem poklepat na teleso vstrikovace pri sundanem plastu sani a zase se jelo. Vymenil jsem vstrikovaci ventil vcetne cidla nasavaneho vzduchu (z VW Passat 1,8i 55KW - ma stejne vstrikovani) a zase se tyden jezdilo az do dneska. Rano trikrat chciplo po cca 1km, prvne jsem opet klepal na vstrikovac a to okamzite pomohlo, podruhe a potreti jsem pouze odpojil kanektor ke vstrikovaci a to pomohlo taky okamzite i bez klepani. tak tomu moc nerozumim. Kdyz se motor necha bezet a zkousim ohybat ten privodni kabel, tak to bezi bez problemu a ani nevynecha, takze nalomenej asi nebude. Nenapada vas neco?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
hele ja mel podobnej problem ze chcipanim a nakonec to byla prkotina na me 1.4ie je na levem prednim blatniku pod civkou ukostreni ke karoserii a to zkoroduje a potom to nekostri.Takze treba jednou si to kalim 150 po dalnici a najednou se mi rosviti vsechny kontrolky a motor zhaslej ,nebo treba na na semaforu na krizovatce ,zacalo mi to delat kdyz jsem si nechal menit termostat a mechanik debil mi postrikal celou elektriku vodou .Takze ocistit konektor a bude to OK .Tak tohle je jeden tip
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Mechanik určitě není debil,zato ty máš pěknou mrdku
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
zkus vyčistit konektor od snímače polohy klikové hřídele
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Uz jsem na to prisel, byl spatny kontakt na predradnym odporu (vlevo nahore pod haubnou) mezi kostrou a vstrikovacim ventilem Diky
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Zdravím všechny, využiju toho, že jsi psal, že vidíš do elektriky. Mám problém s dálk. světly. Když zapnu obrysovky, rozsvítí se normálně zelená kontrolka na přístrojovce, což je OK, po zapnutí potkávacích se mi k ní malinko rozsvítí kontrolka na dálková (světla svítí normálně), po zapnutí dálkových se rozsvítí naplno, ale levé světlo svítí výrazně méně. Nevíš, prosím, kde hledat chybu? Kontakty na světlech jsem prostříkával. Ještě bych potřeboval poradit, jak odpojit konektory z přístrojovky, abych ji dostal úplně ven, jsou tam nějaké pojistky, zkoušel jsem to jemně šroubovákem, ale nezdařilo se. Čau a díky moc!!!!
Dosavadní doporučení:
spíše nečíst
(1)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Zeptam se mozna blbe, ale kontroloval jsi na tom levem svetle tu zarovku? Podivej se na to, jestli tam neni prepalene vlakno na dalkove svetlo. Jsou tam totiz dve - tlumene/dalkove.
Mel jsem totiz jednou podobny problem, ale stacilo pouze vymenit zarovku...
A.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Náhodou do elektriky docela vidím a s těma světli ti to řeknu tako: Koukni zaprvé jak sedej kontakty přímo na žárovkách jestli se to nějak nehřeje a tak, ale i tak bych tu koncovku rozebral a trochu je stáhnul aby to šlo na tu žárovku pěkně ztuha nasadit.
Pak už zmiňované ukostření. Tato chyba je vyloženě někde vadným kontaktem!! Pavel
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.2004 16:41
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
autoelektrikář
1)zkontroluj ukostření přístrojové desky. ke všem žárovkám vede společná kostra. a taky jestli nejsou nalomené nebo jinak pošk. cestičky k žárovkám. -to by mělo vyřešit problém s kontrolkama.
2) zkontroluj ukostření L. světla(je tam 8ička šroub někde vedle baterky -očisti a prostříkni) + ukostření baterie na karoserii(častá vada u Tipa)
3)konektory jsou zacvaknuté pojistkou-takovej čuplík kterej musíš stlačit ke konektoru. ALE předtím uvolni náhon tachometru-z motor. prostoru ho zatlač do kabiny asi o 10 cm. na příst. desce je zajištěný převlečným kroužkem který uvolni směrem od sebe(k motoru)
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Čau všichni, díky moc za rady. Žárovkou to nebude, nedávno jsem tam dával nové H4 blue a na starých to dělalo také. Prolezu to ukostření a hlavně musím mrknout na tu přístrojovku, tam určitě bude nějaký problém, protože mi nesvítí několik žároviček, přitom jsem je vydělal, zkusil na baterce a všechny svítí. Mějte se a Tipku zdar!
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Tak to se teda urcite mrkni na to kostreni pod pristrojovkou. Muze to byt ono, vetsinou kdyz to nesviti jak ma je to jeden z hlavnich duvodu. Dej pak vedet v cem to bylo.
A.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Sice pises, ze kontaky si prostrikaval, ale me presne tohle delala Tempra, kdyz mi nedolehaly kontaky na zarovky.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1181až
1200
(4467)