Výpis odpovědí na následující příspěvek
autoelektrikář
už jsem to tady psal, ale zatím se mi nepodařilo to zprovoznit. Auto škube, kouří, a když se mu fakt nechce tak úplně chcípne. Pak startuju na sytič, otáčky vylítnou k pět tisíc, vzápětí padají dolů a chcípne to. To se opakuje třeba desetkrát, pak si to trošku dá říct a jede to, ale nic moc, škube a kouří, ale ne souvisle, jen se sem tam vyvalí oblak. Na základě diskuse tady to vypadá na rozdělovač, a ten má prý někde uvnitř vedení k tranzistorům, který by mělo být popraskaný a proto to nejede. Jenže muj mechanik to nezvládl, ale spíš ho podezřívám že se na to vykašlal. Tvrdí že v rozdělovači k tranzistorům žádný vedení není. Ať je to jak chce, rád bych, aby se na to kouknul někdo, kdo tomu rozumí.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
(
0)
05.10.2004 16:51
mára
mmara
![zavinac](https://img.kurzy.cz/i/zavinac1.gif)
tiscali.cz
(
89570)
autoelektrikář
podle toho zvyšování otáček bych soudil spíš na karburátor. v rozd. opravdu jsou 2 drátky ke krabičce s tranďákem. stačí povolit 2 šroubky co drží tu krabku na tělese rozdělovače-jsou připojený přes konektor.
mimochodem podíval bych se jestli Ti funguje odstředivá a podtlaková regulace předstihu. ale jestli otáčky bez plynu jen na sytič vylitnou opravdu až na 5000, tak bych se zaměřil na ten karbec-těsnění plovákovky apod.
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Zdravim, mam problem s zhasinanim motoru za jizdy. Uz mi to delalo na jare, kdy jsem vymenil cidlo polohy klikoveho hridele (horni uvrati) a bylo po problemu az do predminuleho tydne (myti motoru pred STK), pak jsem jeste asi tyden jezdil bez problemu az to znicehonic chciplo. Stacilo klicem poklepat na teleso vstrikovace pri sundanem plastu sani a zase se jelo. Vymenil jsem vstrikovaci ventil vcetne cidla nasavaneho vzduchu (z VW Passat 1,8i 55KW - ma stejne vstrikovani) a zase se tyden jezdilo az do dneska. Rano trikrat chciplo po cca 1km, prvne jsem opet klepal na vstrikovac a to okamzite pomohlo, podruhe a potreti jsem pouze odpojil kanektor ke vstrikovaci a to pomohlo taky okamzite i bez klepani. tak tomu moc nerozumim. Kdyz se motor necha bezet a zkousim ohybat ten privodni kabel, tak to bezi bez problemu a ani nevynecha, takze nalomenej asi nebude. Nenapada vas neco?
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
hele ja mel podobnej problem ze chcipanim a nakonec to byla prkotina na me 1.4ie je na levem prednim blatniku pod civkou ukostreni ke karoserii a to zkoroduje a potom to nekostri.Takze treba jednou si to kalim 150 po dalnici a najednou se mi rosviti vsechny kontrolky a motor zhaslej ,nebo treba na na semaforu na krizovatce ,zacalo mi to delat kdyz jsem si nechal menit termostat a mechanik debil mi postrikal celou elektriku vodou .Takze ocistit konektor a bude to OK .Tak tohle je jeden tip
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Mechanik určitě není debil,zato ty máš pěknou mrdku
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
zkus vyčistit konektor od snímače polohy klikové hřídele
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
autoelektrikář
Uz jsem na to prisel, byl spatny kontakt na predradnym odporu (vlevo nahore pod haubnou) mezi kostrou a vstrikovacim ventilem Diky
Dosavadní doporučení:
přečíst
(0)
Vaše doporučení:
Výpis titulků
1181až
1200
(4467)